3178  |      

لاله

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

توضیحات


*تاریخچه هتل لاله :*

شرکت هتل‌های اینترکنتیننتال درسال۱۹۴۶، ،به وسیله شرکت هواپیمایی بین‌المللی پان آمریکن‌، بنا به درخواست دولت ایالات متحده تشکیل شد تا، از راه افزودن مسافر به کشورهای آمریکای جنوبی‌، کمکی برای تقویت اقتصاد این کشورها باشد.اکنون شرکت اینترکنتیننتال ۶۸ هتل در پنج قاره جهان دارد. هتل لاله یکی از هتل‌های زنجیره‌ای اینترکنتیننتال است که، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران‌، سهم خود را از شرکت آمریکایی خرید.


*اتاق ها  و سوئیت های هتل لاله:*

چهارصد اتاق و سوئیت راحت و مجهز با دکوراسیونی شیک، زیبا و آرامش بخش و خلق محیطی که استراحت و آرامش شما مهمان محترم را تضمین و قطعا رضایت خاطر از اقامت در این هتل را سبب می‌گردد، پیشرفته ترین سیستم‌های مخابراتی، دسترسی آسان شما را به هر نقطه از دنیا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بصورت مستقیم تامین می‌نماید برخورداری از شبکه‌های مختلف تلویزیونی داخلی و
شبکه‌های خبری ماهواره‌ای و سیستم مداربسته ویدیویی، ضمن پر کردن اوقات فراغت شما امکان دسترسی به آخرین اخبار و اطلاعات جهانی را برایتان فراهم می‌سازد.

*رستورانهای هتل لاله :*

رستوران فرانسوی روتیسری با چشم‌اندازی زیبا به سلسله جبال البرز و رستوران چینی تیاره با انواع غذاهای دلچسب خاور دور و موقعیت عالی که منظره زیبای تهران بخصوص کوه‌های البرز را در برابر دیدگان شما قرار می‌دهد.

رستوران نمکدون با لذیذترین غذاهای ایرانی در محیطی آکنده از هنر پربار این سرزمین به همراه موسیقی سنتی ایران بصورت زنده، هفت روز هفته شما را همراهی می‌کند همچنین کافی شاپ بصورت 24 ساعته همراه با موسیقی زنده و بوفه در روزهای جمعه در خدمت شما می‌باشد.

وجود امکانات متعدد مانند سونا، استخر تابستانی، بانک و فروشگاه‌های گوناگون شما را از مراجعه به خارج از هتل بی‌نیاز می‌سازد تمامی امکانات و نیروهای متخصص این مجموعه و تلاش بی‌وقفه ما تنها در جهت جلب رضایت شما و پاسخگویی به طبع و سلیقه میهمانان ارجمند و ثبت خاطراتی خوش از اقامت در هتل بین المللی لاله می‌باشد.

آدرس : تهران، خیابان دکتر فاطمی نبش حجاب

تلفن :  02188965021

فکس : 02188965517

تصاویر

امکانات

امـکـانــات
سونا
تلفن بین الملل
حمام داخل اتاق
لباسشویی
تهویه مطبوع
ماهواره
اتاق های مرتبط
یخجال فریزر
کافی شاپ
سالن ورزش
فیلم
ضبط صوت
رستوران فضای باز
آرایشگاه
استخر سرپوشیده
اینترنت
تلویزیون
امکانات چای و قهوه
گاوصندوق
محل استراحت در فضای باز
سوکت کامپیوتر
رستوران
اتاق کار
سشوار
سرویس رفت و برگشت به فرودگاه
پارکینگ سرباز
سالن کنفرانس
زمین تنیس
اتاق ملاقات

اطلاعات اضافی

تعداد ستاره:
قیمت اتاق تک خوابه: 0
قیمت اتاق دو خوابه: 0
قیمت تخت اضافی: 0
موقعیت:
خواندن 4775 دفعه
محتوای بیشتر در این بخش: « آزادی فردوسی »

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی