3178  |      

جاذبه های گردشگری فلورانس ایتالیا

یکی از شهرهای باستانی ایتالیا که هر ساله میلیون ها گردشگر را به سوی خود می کشد شهر زیبای فلورانس ایتالیا می باشد ...

 

 

 

 

 

 

مسلما یکی از زیباترین شهرهای ایتالیا که حرف های زیادی از دوران رنسانس نیز برای گردشگران و مسافران تور ایتالیا از تبریز و تور ایتالیا دارد شهر فلورانس ایتالیا می باشد . این شهر دارای بناهای تاریخی و باستانی می باشد که معماری های زیبا و وصف نکردنی در خود دارند . شک نکنید که برای دیدن همه ی زیبایی های شهر فلورانس وقت کم می آورید . سفر به شهر فلورانس ایتالیا می تواند یک تجربه خوب از سفر برای شما به جا بگذارد . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید تا زیبایی ها و جاذبه های گردشگری فلورانس ایتالیا را برای شما معرفی کنیم :

موزه اوفیتزی فلورانس 

یکی از جاذبه های زیبای گردشگری شهر فلورانس که گردشگران زیادی را در تور ایتالیا از تبریز و تور ایتالیا به سوی خود می کشد موزه اوفیتزی فلورانس می باشد که بهترین آثار هنری زمان رنسانس رو در خود جا داده است . این موزه زیبا و بزرگ آثار هنرمندانی معروف همچون داووینچی ، آنژ رو در خود جا داده است . برای اطلاع از تور فلورانس از تبریز و تور فلورانس با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

کلیسای جامع شهر فلورانس

شما گردشگران تور ایتالیا قبل از اینکه به شهر فلورانس سفر کنید باید بگوییم که در این با کلیساهای زیادی روبرو خواهید شد . معماری های این کلیساها از معماری گوتیک برگرفته است .  سفر به شهر فلورانس بدون دیدن این کلیسای زیبا بی معنی می باشد . شما گردشگران تور فلورانس از تبریز و تور فلورانس می توانید با بالا رفتن از پله های این کلیسا یک چشم انداز زیبا از شهر فلورانس ببینید .

باغ‌ بابولی فلورانس ایتالیا 

یکی دیگر از جاذبه های زیبای شهر فلورانس وجود باغ زیبا و تمیز می باشد که در کنار بناهای تاریخی و باستانی یه چهره زیبایی به شهر بخشیده است . این باغ زیبا در اوایل قرن 5 ساخته شد بعد ها با گذر زمان چند برابر بزرگ شد . این باغ زیبا دارای یک معماری خاص از دوران رنسانس می باشد که شما گردشگران و مسافران تور فلورانس از تبریز و تور فلورانس میتوانید با قدم زدن در داخل این باغ با نشستن در کنار حوضچه های طراحی شده استراحت کنید . داخل این باغ پر است از میوه های فصلی و محلی . داخل این باغ مجسمه هایی طراحی شده اند که زیبایی های داخل این باغ را دو چندان کرده است . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور ایتالیا از تبریز و تور ایتالیا با همکاران بخش تورهای خارجی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

پل پونته وچیو فلورانس ایتالیا 

دیدنی هایشهر فلورانس بجز کلیساها و موزه های تاریخی و با قدمتی که دارد یک پل زیبا و باستانی نیز دارد که بدون شک مسافران و گردشگران تور فلورانس از تبریز و تور فلورانس بهترین لحظه های سفری خود را در روی آن پل خواهند گذراند . این پل تاریخی و باستانی روی رودخانه آرنو قرار گرفته است که در زمان قرون وسطا بنا شد . شما گردشگران تور ایتالیا از تبریز و تور ایتالیا می توانید با ایستادن بر روی این پل یک چشم انداز زیبا از شهر فلورانس داشته باشید .

مطالب مرتبط :

جاذبه های گردشگری باستانی رم

منبع : theculturetrip.com

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور ایتالیا از تبریز و تور ایتالیا به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی