3178  |      

خطرناک ترین استخر جهان

به اطمینان می توان گفت که خطرناک ترین استخر جهان ، استخر شیطان در کشور زیمباوه و در بالای آبشار ویکتوریا قرار دارد  ...

 

 

 

 

 

 

 

به قطعیت می توان گفت که خطرناک ترین و ترسناک ترین استخر جهان برای شنا کردن استخر آبشار ویکتوریا می باشد . شنا کردن در لبه ی یک آبشار بزرگ و در ارتفاع زیاد یعنی بازی با مرگ . مسلماَ هر انسان و ماجراجویی دوست دارد حداقل یکبار تجربه شنا کردن در این استخر را تجربه کند .در ادامه این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا جایی را که می توانید هم شنا کنید و هم در لبه یکی از بزرگ ترین آبشارهای جهان راه بروید را به شما معرفی کنیم . همراه آذرگشت ملکی باشید :

کشور زامبیا ؛ یکی از کشورهای جنوب آفریقا که سالانه میلیون ها مسافر را به سوی خود می کشاند . جاذبه های گردشگری زامبیا بسیار زیبا و وصف نکردنی می باشد . به قطعیت می توان گفت که آبشار ویکتوریا نماد زیبایی های کشور زامبیا می باشد . آبشار ویکتوریا یکی از بزرگ ترین و زیباترین آبشارهای جهان می باشد که رازهای اسرار آمیز زیادی در دل خود نهفته است . همین آبشار زیبا باعث شده تا کشور زامبیا به یکی از قطب های اصلی گردشگری در قاره آفریقا تبدیل شود . کافیست شما تصور شنا و راه رفتن در بالای یک آبشار بزرگ بکنید تا وسوسیه سفر به این کشور را داشته باشید . این اسخر زیبا که به استخر شیطان معروف می باشد وسوسیه شنا کردن در خطرناک ترین استخر جهان را در دل هر ماجراجویی می اندازد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور آفریقا از تبریز و تور آفریقا با همکاران بخش تورهای خارجی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

مسلما گردشگران و مسافران عکس ها و فیلم های زیادی از آبشار ویکتوریا مشاهده نموده اند اما باز سوالات زیادی از آبشار ویکتوریا در ذهن خود دارند . احتمالا هر گردشگر و ماجراجویی که بخواد در این استخر شنا کند از خود می پرسد که آیا این استخر امن می باشد ؟! اگر شما زمانی به این آبشار سفر کنید که آب کمتری داشته باشد می توانید نسبت به روزهای پر آب این آبشار راحت تر و بهتر شنا کنید . مابین استخر و پرتگاه یک تخته سنگ بزرگی وجود دارد که مانع از پرت شدن شما به پایین می باشد .

همه ی این گفته ها به معنای این نیست که شما بخواهید شنا کردن در خطرناک ترین و ترسناک ترین استخر جهان را از دست بدهید . با وجود این ریسک زیاد و خطرناک شما باید حواستان باشد که توسط کروکودیل کشته نشوید . این منطقه از کشور زامبیا پر است از کروکودیل های خطرناک و قاتل . البته همراه شما راهنمایان محلی وجود دارد که قبل شنا کردن شما آب را چک می کنند تا هیچ حیوانی در آنجا نباشد . اما تا الان هیچ انسانی توسط تمساح در این منطقه کشته نشده است . 

با وجود این همه خطر و ریسک زیاد شما می توانید جواب سوالی که از خود می پرسید آیا استخر امن می باشد یا نه را جواب بدهید . برای بالا بردن آدرنالین خون خود و سنجش ریسک پذیری می توانید تصمیم بگیرید که می خواهید در بالای یکی از بزرگ ترین آبشارهای جهان و در کنار کروکودیل ها شنا کنید یا نه !!! برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور زیمباوه از تبریز و تور زیمباوه همچنین تورهای آفرقایی از تبریز و تور آفریقا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای آفرقای جنوبی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی