3178  |      

خطرناک ترین سواحل جهان

همیشه تصور شما از ساحل یک منطقه بی خطر و دنج فوق العاده می باشد اما اگر برعکس این موضوع را فکر کنید  ...

 

 

 

 

 

 

 

مسلما وقتی از سواحل زیبا و دریای آرام می شود تصوری کهبه ذهن ما می رسد یک ساحل آرام و دنج با چشم انداز زیبا از طلوع و غروب آفتاب می باشد که گردشگران در آن به استراحت کردن و یا آفتاب گرفتن پرداخته اند . اما در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا سواحلی را برای شما معرفی کنیم که عواقب بسیاری خطرناکی برای گردشگران و مسافران این سواحل می تواند داشته باشد . پس تا می توانید از سفر کردن به این سواحل دوری کنید . در ادامه مطلب همراه آذرگشت ملکی باشید :

ساحل وایت هون استرالیا


در قاره استرالیا و در منطقه کیینزلند یک ساحل بسیار زیبا با چشم انداز های فوق العاده وجود دارد که به اطمینان می توان گفت که یکی از بهترین سواحل دنیا به شمار می رود . اما نزدیک شدن به این ساحل یکی از خطرناک ترین ریسک ها محسوب می شود . ساحل وایت هون مثل بعضی از سواحل استرالیا دارای راز های سری می باشد که ورود گردگران به خود را ممنوع کرده است . در این ساحل زیبا یک نوع عروس دریایی کشنده ای وجود دارد که تنها با یک نیش می تواند به مرگ گردشگر منجر شود . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استرالیا از تبریز و تور استرالیا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

 

ساحل گانسبای آفریقای جنوبی


یکی از زیباترین و بهترین سواحل گردشگری دنیا ساحل گانسبای آفریقای جنوبی می باشد که بهترین چشم اندازها و منابع طبیعی دنیا را به خود اختصاص داده است . این ساحل در طرف شرق خود یک دیدگاه زیبا از وال های سفید دریایی را برای گردشگران تور آفریقای جنوبی از تبریز و تور آفریقا از تبریز به نمایش می گذارد . اما یک خطر بسیار جدی که جان گردشگران و مسافران تور هندوستان را تهدید می کند وجود کوسه های سفید در داخل آب های این سواحل است که قاتل های بسیار حرفه ای به شمار می روند . برای کسب اطلاعات درباره تور آفریقا از تبریز و تور آفریقا با ما در تماس باشید .

 ساحل کیلاییا هاوایی آمریکا


این ساحل زیبا و فوق العاده برعکس سواحل یاد شده در بالا یک خطر بسیار بزرگ در ظاهر خود دارد . وجود فوران های بزرگ آتشفشانی در این ساحل هم خیلی زیبا و هم خیلی خطرناک می باشد . مطمئنا یکی از تجربه های فراموش نکردنی سفر شما می تواند بازدید از همین ساحلی باشد که آتشفشان فوران در خود دارد . البته پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای گردشگران و مسافران این است که برای بازدید از این ساحل از راهنمای محلی استفاده نمایند .

 ساحل کوپاکابانا برزیل

شهر ریودژانیرو برزیل یکی از زیباترین و پرگردشگرترین شهرهای دنیا محسوب می شود . این شهر به دلیل داشتن ساحل در درون شهر خود در دنیا معروف می باشد . اما علت اینکه ساحل این شهر از خطرناک ترین سواحل دنیا لقب گرفته است به این منظور نیست که دارای حیوانات خطرناک و یا آتش فشان در خود می باشد ، این ساحل به دلیل داشتن دزدان دریایی و وجود انسان های خطرناک در داخل این ساحل می باشد که حسابی مسافران و گردشگران تور برزیل از تبریز و تور برزیل باید مواظب دارایی های خود باشند .

ساحل چوپاتی هندوستان

بر خلاف سواحل یاد شده در بالا تنهایی چیزی که این ساحل ندارد زیبایی و جذابیت است . ساحل چوپاتی که در هندوستان قرار دارد به دلیل داشتن آشغال های کثیف و مضر برای هر گردشگر و مسافری اصلا خوب نمی باشد . شمتا گردشگران و مسافران تور هندوستان از تبریز و تور هندوستان تنها زمانی از این ساحل لذت می برید که زمان غروب و یا طلوع خورشید باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور هندوستان از تبریز و تور هندوستان با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور اروپایی ، تور آفرقایی و تور آسیایی  به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی