3178  |      

جاذبه های گردشگری کشمیر هندوستان

یکی از جاذبه های گردشگری هندوستان منطقه کشمیر این کشور می باشد  که با داشتن جاذبه های فراوان و زیبا  ...

 

 

 

 

 

 

 

یکی از زیبایی های وصف نکردنی قراه آسیا که به بهشت آسیا نیز معروف می باشد منطقه کشمیر هندوستان است . کشمیر یک منطقه زیبا مملو از دریاچه های بزرگ و کوچک ، جنگل های زیبا و کوه های سر پوشیده از برف می باشد . کشمیر می تواند یک مقصد خوبی برای سفرهای شما و خانواده تان باشد . کشمیر دارای دره های زیبا و سرسبز ، دریاچه های آرام و زلال ، کوه های سر به فلک کشیده ، جنگل های پهناور می باشد . اگر میخواهید با بهشت قاره آسیا آشنا بشوید با ادامه مطلب آذرگشت ملکی همراه باشید :

منطقه سریناگا کشمیر


اگر بخواهیم جاذبه های گردشگری و زیبای کشمیر را برای شما معرفی کنیم بهتر است از منطقه سریناگا شروع کنیم . منطقه سریناگا یک دریاچه زیبا به اسم دال وجود دارد که شما می توانید با اجاره کردن قایق در این دریاچه به دل این دریاچه بزنید و از سفر کردن به کشمیر لذت ببرید . اگر میخواهید یک منظره زیبا از چشم انداز این منطقه را ببینید در بالای این منطقه یک عبادت گاه زیبا وجود دارد که میتوانید با رفتن به این عبادتگاه یک چشم انداز زیبا از این منطقه به ذهن خود بسپارید . این منطقه دارای باغ های زیبا نیز می باشد که در سفر به سریناگا پیشنهاد می شود از این باغ ها نیز دیدن فرمایید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور هندوستان از تبریز و تور هندوستان با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

منطقه گلمرگ کشمیر


منطقه گلمرگ کشمیر به علت پوشیدگی از برف و به خاطر داشتن کوه های بلند و برفی بهشت برفی کشمیر می نامند . این منطقه دارای یک تله کابین بزرگ و جذاب می باشد که بزرگ ترین و طولانی ترین تله کابین در دنیا می باشد . ایستگاه آخر این تله کابین در ارتفاع حدود 4000 متری از سطح دریا قرار دارد که مو به تن آدم سیخ میکند . این منطقه حتی در فصل تابستان نیز بارش برف به خود را می بیند . اگر در تور هندوستان از تبریز و تور هندوستان دنبال یک اسک خوب و برف بازی هستید شرکت آذرگشت ملکی این منطقه را برای شما پیشنهاد میکند .

دره ی بزرگ کشمیر


یکی از بزرگ ترین دره های دنیا دره کشمیر می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری کشمیر می باشد . این دره ی زیبا و بزرگ که بهشت کوه نوردان و دره نوردان و حتی پراگلایدر ها می باشد . طول این دره زیبا و ترسناک به حدود 140 کیلومتر می رسد که در تمامی طول خود یک چشم انداز زیبا برای بیننده می بخشد . این دره یکی از مناظر طبیعی کشور هند می باشد که سالانه گردشگران و ماجراجویان زیادی را به سوی خود می کشد .

منطقه همیس کشمیر


منطقه همیس در کشمیر هندوستان یکی از جاذبه های اصلی گردشگری اما کمتر دیده شده است . این منطقه از لحاظ طبیعتی که دارد یکی از مناطق بکر کشمیر بشمار می رود . این منطقه یک حیات وحش زیبا در خود دارد که به تنهایی می تواند شما را چند روزی در خود سرگرم کند . از تمامی گونه ی حیوانات وحشی و اهلی می توانید در این حیات وحش ببینید مانند : ببر ، پلنگ برفی ، گربه های وحشی . همه ساله در این منطقه فستیوال های مختلفی برگزار می شود . فستیوال های منطقه همیس در آسیا و دنیا مشهور می باشد .

منطقه پالگام کشمیر


منطقه پالگام کشمیر هندوستان یکی از زیباترین مناطق گردشگری برای مسافران و گردشگران تور هندوستان از تبریز و تور هندوستان می باشد . این منطقه توسط یک دریاچه و یک دره بزرگ احاطه شده است . در این دریاچه برای گردشگران تفریحات مهیج مانند : رفتینگ ، جت آبی ، موج سواری وجود دارد . شما می توانید از این منطقه سوغاتی های محلی و سنتی بخرید . گردشگران و مسافران عزیز می توانند برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور هندوستان از تبریز و تور هندوستان با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایند .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور هندوستان از تبریز و تور هندوستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی