3178  |      

خطرناک ترین نقطه کره زمین

یکی از خطرناک ترین نقاط روی کره زمین چاه یعقوب در کشور آمریکا می باشد که   ...

 

 

 

 

 

 

 

به اطمینان می توان گفت که یکی از ترسناک ترین و خطرناک ترین مناطق روی کره زمین منطقه ی چاه یعقوب در کشور آمریکا می باشد . این چاه خطرناک که انسان های زیادی را در خود بلعیده است در ایالت تگزاس آمرکا قرار گرفته است . چاه یعقوب که تا به الان قربانیان زیادی به خود گرفته است خطرناک ترین چاه و مکان روی سطح زمین لقب گرفته است . با آذرگشت ملکی همراه باشید تا در ادامه این مطلب به معرفی این مکان خطرناک و رعب آور بپردازیم . همراه آذرگشت ملکی باشید :


این چاه خطرناک به قطر 4 متر و عمق بسیار زیادی که دارد تا به حال جان بسیاری از افراد مختلف جهان را گرفته است . لذت شیرجه زدن به این حفره و چاه عمیق وسوسه کننده و زیباست اما عمق شگفت انگیز و اسرار آمیز این چاه باعث می شود تا جان خیلی از شیرجه زن ها به خطر بیافتد با این وجود باز ماجراجوهای زیادی هستند که با رفتن به داخل این چاه دوست دارن تا از اسرار درونی این چاه پرده بردارند . شاید برای شما سوال باشد که چرا نام این چاه یعقوب می باشد ؟ دلیل اینکه اسم این چاه یعقوب می باشد این است که مردمان محلی این اسم را برگرفته از کتاب انجیل بر این چاه گذاشته اند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور آمریکا از تبریز ، تور کانادا از تبریز و تور آمریکا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .


هنگامی که از دور و یا برای اولین بار از نزدیک به این چاه نگاه میکنید در نظرتون مثل یک چشمه ی زلال و آرام می آید که یکم پهن تر از بقیه چشمه ها است اما اگر با دقت به داخل این چاه نگاه کنید یک شگفتی خاصی بهتون دست می دهد . داخل این چاه زیبا و خطرناک مجموعه ای از چاه های زنجیره ای وجود دارد که به هم وصل شده اند . در بین این چاه ها چاه آخر خطرناک ترین چاه این مجموعه لقب گرفته است .


دهانه ی این حفره آخری بسیار تنگ و باریک با سنگ های اهکی بسیار شگفت انگیزی می باشد که بسیاری از افراد را قربانی خود کرده است . خیلی از ماجراجویانی که تا حد این حفره پایین آمده بودند جان خود را از دست داده اند . لازم به گفتن می باشد که این چاه جان بهترین شناگرهای آب های آزاد جهان را گرفته است اما با این وجود هر ساله بسیاری از گردشگران جهان برای دیدن این مکان به این منطقه می آیند . گفتنیست که هیچکس تا به حال نتوانسته است به چند متری چاه های عمیق دست پیدا کند و این کار با امکانات مدرن امروزه هم قابل انجام دادن نمی باشد .
با صحبت از مردمان محلی میتوان فهمید این چشمه در زمان قدیم یک استخر بزرگی برای انسان های قدیم بود که در آن مشغول به شنا کردن می بودند . در زمان های قدیم این چشمه بقدری شدت داشت که کسی نمیتوانست داخل آن و یا در آن غرق شود .
به طور عجیبی این چشمه در سال های گذشته خشک شد ولی با اعتراضات مردمان محلی و با چاره اندیشی دولت ایالت تگزاس دوباره احیا شد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور آمریکا و تور کانادا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای آفرقای جنوبی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی