3178  |      

رستوران های مجلل شهر باکو

شهر باکو یکی از مقصد اصلی گردشگران ایرانی با داشتن رستوران های مجلل و شیک در خدمت مسافران ایرانی  ...

 

 

 

 

 

 

 

شهر باکو به خاطر میزبانی کردن گردشگران زیاد از کل دنیا به یکی از شهر های محبوب گردشگری تبدیل شده است در این مطلب می خواهیم تعدادی از رستوران های زیبای باکو را به شما معرفی کنیم که در تور باکو از تبریز ، تور باکو میتوانند میزبان های خوبی برای شما باشند . همه ی گردشگران برای شناختن بهترین رستوران های هر شهر از سایت های مختلف و یا از گردشگرانی سوال می کنند که تجربه ی گردشگری این شهر رو دارند . در این مطلب ما میخواهیم با توجه به تجربه ی چندین ساله ی این شرکت در مجری تور های باکو ، تور باکو از تبریز ، تور هوایی باکو از تبریز و تور باکو رستوران های زیبا و مجلل باکو را برای شما گردشگران و مسافران معرفی کنیم . همراه آذرگشت ملکی باشید :

رستوران نارگیز باکو


این رستوران زیبا و با فضای مدرن نو ساخته یکی از روستوران های زیبای شهر باکو می باشد . این رستوران با داشتن کادری مجرب و بسیار مهربان میتئاند برای شما و خانواده تان لحظاتی خوبی در تور باکو رقم بزند . غذاهای این رستوران به دو قسمت تقسیم شده اند : غذاهای کشور آذربایجان و غذاهای کشور گرجستان . محبوبیت این رستوران به خاطر داشتن کادری حرفه ای و مهربان می باشد . قیمت غذاهای این رستوران بسیار مناسب و ارزان می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور باکو از تبریز ، تور هوایی باکو از تبریز ، تور باکو با همکاران ما در شرکت اذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

رستوران فیروزه باکو


این رستوران زیبا یکی دیگر از رستوران های شهر باکو می باشد که پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای مسافران تور باکو این است که حتما از این رستوران دیدن کنند . فضای این رستوران بسیار بزرگ و دنج می باشد که میتوانید هر مهمانی که داشتید هم با خود به آنجا ببرید . کادر این رستوران با رفتار بسیار مهربان از مهمانان پذیرایی می کنند . در این رستوران فقط غذاهای کشور آذربایجان سرو می شود .

 

رستوران سحیرلی تندیر باکو


این رستوران یکی از قدیمی ترین رستوران های شهر باکو میباشد که در قدیمی ترین منطقه شهر باکو قرار گرفته است در این رستوران غذاهای سنتی باکو و آذربایجان ارائه می شود که لذیذترین غذا ها در سطح باکو می باشد . این رستوران تنها رستورانی در باکو میباشد که در لیست غذاهای آن تصاویر مربوط به غذا هم وجود دارد تا مسافران و گردشگران تور باکو از تبریز ، تور باکو بفهمند که چه غذایی را سفارش می دهند .

رستوران ناملی باکو


این رستوران زیبا با داشتن کباب های مخصوص و لذیذ خود در باکو مشهور می باشد . در این رستوران غذاهای مختلفی با کباب مخصوص برای مسافران و گردشگران ارائه می شود که می تواند یک تجربه لذیذ غذایی برای شما در تور باکو از تبریز و تور باکو داشته باشد . شما می توانید در این رستوران کباب را با سس های مختلف تست کنید و از بادمجان های کبابی هم لذت ببرید . این رستوران از رستوران های دیگر دست و دل باز تر می باشد به این صورت که غذا ها در ظرف های بزرگی برای مشتری ها داده می شود و در کنار غذا هم مخلفات دیگری وجود دارد . یک فضای زیبایی در این رستوران وجود دارد که شما می توانید با نشستن در این فضا لذت بیشتری از خوردن غذا حس کنید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور باکو از تبریز ، تور هوایی باکو از تبریز ، تور باکو به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی