3178  |      

عجیب ترین هتل های دنیا

یکی از راه های جذب مسافر در هتل ها عجیب بودن هتل می باشد . بعضی از هتل ها جهان وجود دارند که  ...

 

 

 

 

 

 

گردشگران و مسافران همیشه در انتخاب هتل لوکس و مدرن بودن هتل را در اولویت های اول خود قرار می دهند . اما امروزه عجیب و تامل انگیز بودن هتل نیز برای گردشگران یک جذابیت خاصی بوجد اورده است . یعنی هتل هرچقدر متمایز با بقیه هتل ها باشد می تواند گردشگر و مسافر زیادی به سوی خود جذب کند . برای گردشگرانی که می خواهند زندگی در عجیب ترین مناطق را تجربه کنند پیشنهاد میکنیم که این مطلب از آذرگشت ملکی را تا آخر بخوانند . پس با آذرگشت ملکی همراه باشید :

هتل صخره جادویی کشور شیلی


این هتل ترسناک که در دل صخره های حفاظت شده در جنوب کشور شیلی بنا شده است یک هتل ماجراجویانه و تعجب انگیز است که در وسط یک کوه مخروط مانند چوبی ساخته شده است که از نقطه ی بالایی این کوه یک آبشار زیبا بیرون می آید . شما گردشگران و مسافران برای رفتن به این هتل عجیب و باور نکردنی باید از روی یک پل معلق چوبی رد شوید . این هتل یکی از جاذبه های گردشگری شیلی می باشد .

 

هتل هابیت کشور نیوزلند


این هتل زیبا و ماجراجویانه برگرفته از فیلم ارباب حلقه ها می باشد . این هتل که در کشور نیوزلند ساخته شده است متشکل از دو ساختمان بسیار بزرگ و سقف بلند دقیقا شبیه هابیت ها می باشد . گردشگران و مسافرانی که عاشق فیلم ارباب حلقه ها بودند و آرزوی روزی زندگی کردن در خانه های هابیت ها را داشتند می توانند از این هتل که در وسط یه پارک بزرگ می باشد استفاده کنند .

هتل لیوینگ استون لج کشور انگلستان


این هتل زیبا و بزرگ که در وسط حیات وحش کشور انگلستان ساخته شده است یه هتل رویایی برای مسافران . گردشگرانی می باشد که عاشق ماجراجویی در دل یک حیات وحش زیبا هستند . شما گردشگران با اقامت در این هتل می توانید هر روز حیوانات وحشی و اهلی را از نزدیک ببینید و چند روزی باهاشون زندگی کنید . یک سافاری خوب هم در دل این حیات وحش وجود دارد که هر روز شما را با جاذبه های این پارک ملی آشنا می کند . برای اطلاع از تور انگلستان از تبریز و تور انگلستان با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

هتل آریو آمازون تاورز کشور برزیل


این هتل واقعا زیبا و دنج در دل جنگل های آمازون کشور برزیل قرار دارد . اتاق های این هتل در بالای کوه های این جنگل قرار گرفته است که یک چشم انداز وصف نکردنی به پیرامون خود دارد . گردشگران با ماندن در این هتل می توانند هر روز از صبح تا شب از حیات وحش زیبای آموزن لذت ببرند . از افراد مهمی که در این هتل اقامت داشتند می توان به شاهزاده ی کشور ولز و آقای بیل گتس موسس شرکت ماکروسافت اشاره نمود . برای اطلاع از اخرین پکیج های تور برزیل از تبریز و تور برزیل با همکاران ما در آذرگشت ملکی در تماس باشید .

هتل پالاسیو دل سال کشور بولیوی


این هتل عجیب تنها هتل در دنیا می باشد که تمامی عنصرهای ساخته شده ی این هتل از نمک می باشد . شما گردشگران و مسافران در این هتل هر چیزی را ببینید و یا لمس کنید از نمک ساخته شده است . علت این کار نزدیک بودن این هتل به کویر نمک کشور بولیوی می باشد .

هتل عجیب کرین کشور هلند


شهر هارلینجن کشور هلند دارای یکی از عجیب ترین هتل های جهان می باشد . این هتل لوکس در داخل یک جرثقیل هوایی بزرگ ساخته شده است . این هتل با اینکه محدودیت مکانی دارد ولی توانسته است اتاق های لوکس و زیبایی در خود درست کند . لازم به گفتن می باشد که تعجب آورترین نقطه ی این هتل کار کردن این جرثقیل می باشد .

هتل آتر این کشور سوئد


این هتل در وسط دریا و از دو سکوی بزرگ و کوچک ساخته شده است . وزن اصلی این هتل روی سکوی بزرگ قرار گرفته است . گردشگران و مسافرانی که قصد ماندن در این هتل را دارند با قایق های مخصوص به این هتل آورده می شوند . چشم اندازهای زیبای این هتل در طلوع و غروب آفتاب خیلی خاص و دیدنی می باشد .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور از تبریز به کانال تلگرامی ما بپیوندید azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی