3178  |      

پرواز با لباس بال دار

یکی از تفریحات پر هیجان زیبا پرواز با لباس های بال دار می باشد که امروزه در کل جهان   ...

 

 

 

 

 

 

 

در این مطلب از آذرگشت ملکی می خواهیم شما را با یکی از تفریحات پر تنش و پر از هیجان آشنا کنیم . در همه جای دنیا همیشه تفریحات و ورزش های هوایی هیجان خاصی را به آدم می بخشد در سال های اخیر پرواز با لباس بالدار در همه ی جا دنیا مد شده است . اگر می خواهید در مورد این تفریح زیبا و پر هیجان بدانید با آذرگشت ملکی در ادامه این مطلب همراه باشید :


در این تفریح گردشگران و افراد مختلف با پوشیدن لباس های بالدار مخصوص از هواپیماها ، کوه های بلند و یا صخره ها پایین می پرند ، این تفریح بر خلاف تفریحات هوایی دیگر که بلافاصله از نقطه ی پرواز چتر باز می شود نیست در این ورزش افراد بعد از پرتاپ شدن می توانند حرکات خود را کنترل کنند و مدتی در آسمان بدون چتر نجات پرواز کنند . در زمان های دور انسان ها با آرزوی پرواز کردند توانستند با اختراع هواپیما به بخشی از آرزوهای خود برسند ما امروزه با ساخت این لباس افراد می توانند با پوشیدن این لباس دقیقا مثل یک پرنده در آسمان پرواز کنند نکته ای که در این لباس ها وجود دارد این است که چتر نجات این لباس ها دقیقا در چند متری زمین باز می شود که کمک کند انسان به آرامی به زمین فرود بیاید .

در همین خصوص لازم به گفتن است که فردی در زمان های بسیار قدیم که خیاط بودند با طراحی و دوخت یه همچین لباس بالداری می خواست مثل یک پرنده در آسمان پرواز کند . این فرد به بالای برج ایفل در پاریس رفت و از نقطه ی آخر این برج پرید ولی با موفیقت انجام نشد و در دم جان باخت . با گذشت زمان این لباس ها با نایلون های ضخیم تری ساخته شده تا بتواند وزن افراد را تحمل کند . شما گردشگران و مسافران عزیز زمانی می توانید با این چترهای زیبا بپرید که یک چتر باز حرفه ای باشید و در طول زندگیه خود تجربه ی پریدن با چتر را داشته باشید .

 

پرواز با این لباس ها مراحل خاص خودشان را دارند در مرحله ی اول افراد بایددر ارتفاعات کمتر و پایین تر با چتر پرواز کنند و فرود بیایند بعد باید لباس بالدار را بپوشند و در ارتفاع کم از سطح دریا پرواز کنند و مهارت خود را نشان بدهند بعد از گذراندن این مراحل می توانند در ارتفاعات بالا پرواز کنند . در این نوع پرواز ها فرد از روی ساختمان های بلند ، صخره ها ، کوه ها و یا هواپیماهای کوچک پروازی به سوی زمین پرتاپ می شوند و به سمت زمین سقوط میکنند در دقایق اولیه پرتاپ افراد به سرعت بیشتر به سوی زمین سقوط می کنند و بعد با کمتر شدن سرعت و قدرتمند شدن بال های لباس افراد می توانند قدرت و کنترل خود را بدست بی آورند تا ایتکه چند متری مانده به زمین چتر باز شده و با سرعت خیلی کم به زمین فرود می آیند .

این ورزش زیبا و پرهیجان و البته خطرناک بیشتر در کشور امریکا انجام می شود . در یکی از طولانی ترین پروازهای انجام گرفته شده یک فرد آمریکایی توانست با پرواز بیشتر از 7 دقیقه رکورد بزند . برای تجربه ی این ورزش و تفریح زیبا باید خود را از الان برای استفاده از این لباس های بالدار آماده کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور از تبریز با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور از تبریز به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی