3178  |      

بزرگترین جزیره های جهان

در روی کره زمین جزیره های زیبا و بزرگی وجود دارند که بهشت گردشگران می باشند این جزایر ...

 

 

 

 

 

 

 

با وجود این که قاره ها نیز مانند جزیره های کوچک و بزرگ در وسط اقیانوس ها و دریاها قرار دارند اما به خاطر بزرگی زیاد جزیره محسوب نمی شوند . به طور مثال استرالیا یک قاره ی کوچک می باشد که در میان اقیانوس ها و دریاها قرار دارد اما در مقایسه با جزایر جهان حدود سه برابر بزرگتر می باشد . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم شما عزیزان را با بزرگترین جزایر جهان اشنا کنیم . پس با آذرگشت ملکی در ادامه همراه باشید :

جزیره بزرگ گرینلند


جزیره ی گرینلند در میان آب های نیلگون اقیانوس منجمد شمالی قرار دارد و حدود 60 هزار نفر در آن در حال زندگی کردن می باشند . این موضوع در حالی می باشد که بیشتر مردمان در این جزیره در یک منطقه ی مشخصی زندگی می کنند . بقیه ی محیط این جزیره به خاطر بوجود تکه های بزرگ یخ خالی از سکنه می باشد . بیشتر دانمشندان به این معتقد هستند که در زیر این جزیره دو تا جزیره ی دیگه وجود دارد که خالی از سکنه می باشند . این جزیره پرجمعیت ترین و بزرگترین جزیره ی جهان می باشد .

جزیره ی زیبای گینه نو


جزیره ی بزرگ گینه نو دومین جزیره ی بزرگ جهام به شمار می رود که در جنوب اقیانوس ارام قرار دارد ، مردمان این جزیره به 100 زبان مختلف می توانند صحبت کنند . جزیره ی گینه نو آنقدری بزرگ می باشد که هنوز هم خیلی از قبایل آنها شناخته نشده اند . برخی از قبایل این جزیره در دور دست افتاده اند و هنوز شناخته نشده اند .

جزیره زیبای بورنئو


این جزیره با داشتن بیشتر از 750 هزار متر مربع سومین جزیره ی بزرگ جهان محسوب می شود که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد . این جزیره بزرگ به سه کشور اندونزی ، مالزی و برونئی تقسیم بندی شده است ، کوه کینبالو بزرگترین کوه این جزیره می باشد که در پارک ملی کشور مالزی قرار دارد .

جزیره بزرگ ماداگاسکار قاره آفریقا


این جزیره ی زیبا در جنوب شرقی قاره آفرقا و اقیانوس هند قرار گرفته است که با داشتن جانوران و گیاهان زیبا یکی از مقاصد اصلی گردشگران و ماجراجویان جهان می باشد . این جزیره حدود 600 هزار متر مربع مساحت دارد که با داشتن جمعیتی بالغ بر 22 میلیون نفر چهارمین جزیره ی بزرگ جهان محسوب می شود .

جزیره ی بافین کشور کانادا


این جزیره ی زیبا در اقیانوس منجمد شمالی و در شرق کشور کانادا قرار گرفته است . جمعیت این جزیره حدود 10 هزار نفر می باشد که پرجمعیت ترین منطقه ی این جزیره 6000 هزار نفر جمعیت دارد . دیدنی های این جزیره سالانه میلیون ها گردشگر را به خود می کشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور کانادا از تبریز و تور کانادا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

جزیره بزرگ سوماترا اندونزی


جزیره ی سوماترا یکی از جزایر بزرگ سوندا در اندونزی می باشد . این جزیره ی بزرگ و زیبا کاملا در داخل اندونزی قرار دارد که با داشتن مساحتی حدود 500 هزار متر مربع ششمین جزیره ی بزرگ جهان می باشد . این جزیره با داشتن تقریبا 50 میلیون جمعیت یکی از پرجمعیت ترین جزایر جهان می باشد . شما مسافران عزیز می توانید برای اطلاع از تور اندونزی از تبریز و تور اندونزی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

جزیره هونشو کشور ژاپن


این جزیره ی زیبا با چشم اندازهای منحصربفرد یکی از جزایر اصلی کشور ژاپن محسوب می شود که با داشتن بیش از 100 میلیون جمعیت از پرجمعیت ترین جزایر دنیا به شمار می رود . این جزیره بزرگ با داشتن تونلی بزرگ یک راه ارتباطی زیبا با جزایر اطراف خود دارد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور ژاپن از تبریز و تور ژاپن با ما در تماس باشید .

جزیره ویکتوریای کشور کانادا


این جزیره ی زیبا و باور نکردنی در شمال کشور کانادا قرار دارد که با داشتن جمعیتی بالغ بر 1000 نفر یکی از بزرگترین جزایر دنیا محسوب می شود .

جزیره بریتانیا


این جزیره ی زیبا و درخشان که به نام بریتانیای کبیر نیز شناخته می شود بعد از جزیره جاوه و جزیره ی هونشو کشور ژاپن پرجمعیت ترین جزیره ی جهان می باشد .

 

جزیره الزمیر گرینلند


جزیره الزمیر در شمال سلسله جزایر گرینلند قرار گرفته است که بزرگ ترین جزیره تحت سلطه ی ملکه انگلستان الیزابت می باشد . جزیره الزمیر در شمال کشور کانادا جا گرفته است و فقط 150 نفر در این جزیره زندگی می کنند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور انگلستان از تبریز و تور انگلستان با همکاران ما در آذرگشت ملکی در تماس باشید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای آسیایی ، تورهای اروپایی ، تورهای افریقایی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی