3178  |      

رنگارنگ ترین شهر های جهان

رنگارنگ بودن شهرها یکی از راه کارهای عجیب در جذب گردشگر از کل جهلن است که بعضی از کشور ها   ...

 

 

 

 

 

 

 

به یقین می توان گفت که پرگردشگر بودن یک شهر به جاذبه های گردشگری ، تفریحات هیجان انگیز و نوع شهر سازی آن شهر مریوط می شود . در این مطلب می خواهیم در مورد رنگ بندی شهرهای پرگردشگر جهان حرف بزنیم . با آذرگشت ملکی همراه باشید تا شما را با رنگارنگ ترین شهرهای اروپا و جهان آشنا کنیم :

شهر استکهلم کشور سوئد


شهر استکهلم یکی از جذاب ترین و رنگارنگ ترین شهرهای دنیا می باشد که در پیرامون خود بیش از 20 تا جزیره ی زیبا دارد . شما با قدم زدن در این شهر و با دیدن جاذبه های حیرت آور چند لحظه ای را در خود منقلب خواهید ماند . شهر استکهلم شهری است که جایزه نوبل هر ساله در این شهر اهدا می شود .

شهر بارسلونا کشور اسپانیا


شهر بارسلونا کشور اسپانیا مطمئنا شهری است که می تواند گردشگران خود را در یک لحظه دیدن عاشق خود کند . این شهر با داشتن جاذبه های گردشگری زیبا ، بناهای تاریخی و باستانی ، فوتبال حرفه ای ، هتل های لوکس ، موزه های بزرگ و دیدنی ، هنر و صنایع دستی یکی از شهر های پرگردشگر جهان محسوب می شود . شهر بارسلون یکی از شهرهای ناتمام گردشگران می باشد .

شهر کپنهاگ کشور دانمارک


شهر کپنهاگ پایتخت دانمارک با تاریخی کهن و باستانی ، معماری های باور نکردنی ، جاذبه های دیدنی و گردشگری ، خیابان های قدیمی ، ساختمان های عجیب و خانه های رنگی خود احساس عجیبی را در درون شما هنگام ورود به این بوجود می آورد . کپنهاگ شهری با خانه های رنگی و روشن زیبا که چشم هر بیننده ای که وارد شهر می شود را به خود می کشد .

شهر کولمار کشور فرانسه


شهر کولمار کشور فرانسه در شمال شرقی این کشور قرار دارد . این شهر زیبا به خطر داشتن ساختمان ها و خانه های رنگی زیبا یکی دیگر از شهرهای رنگارنگ جهان محسوب می شود . مهماری چندین هزار ساله ی ساختمان ها و خانه و رنگ بندی این خانه باعث شده این شهر گردشگران زیادی را در طول سال به خود ببیند . شهر کولمار فرانسه به خاطر داشتن فستیوال نیز در بین گردشگران معروف می باشد . این شهر همچنین زادگاه آقای باروتلی مجسمه ساز معروف جهان می باشد ، یکی از آثار هنری این هنرمند مجسمه ی آزادی شهر نیویورک کشور آمریکا می باشد . برای اطلاعات لازم در خصوص تور فرانسه با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

شهر لیسبون کشور پرتغال


شهر لیسبون پرتغال یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین شهر های جهان می باشد . این شهر با داشتن خانه های رنگی که با سقف های آبی و قرمز طراحی شده اند یک جلوه ی خاصی به شهر بخشیده است . این شهر یکی از شهر های رازدار و پر رمز و راز دنیا است . سالانه میلیون ها گردشگر از این شهر زیبا بازدید می کنند . برای اطلاعات بیشتر از تور پرتغال و تور لیسبون با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل نمایید .

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی