3178  |      

تفریحات مهیج شهر پاتایا

شهر پاتایا به خاطر داشتن تفریحات مهیج و هیجان انگیز یکی از شهرهای پرگردشگر دنیا محسوب می شود ...

 

 

 

 

 

 

گردشگران تور تایلند و پاتایا میتوانند بجز گشت و گذار در این شهر شلوغ از تفریحات مهیج و هیجان انگیز پاتایا هم استفاده کنند . شهر پاتایا به علت قرار گرفتن در کنار دریا بسیاری از ورزش ها و تفریحات مهیج آن به آب ربط دارد . شما گردشگران تور تایلند از تبریز و تور پاتایا از تبریز می توانید با گردش در سواحل پاتایا از تفریحات بسیار جذاب این شهر نیز استفاده نمایید . شهر پاتایا هم برای گردشگران عاشق هیجان هم برای گردشگران عاشق دنج و آرامش یک شهر عالی و پرخاطره به شمار می رود . پس شما گردشگران وقت این را که حوصله تان سر برود را ندارید . با آذرگشت ملکی همراه باشید تا تفریحات مهیج پاتایا رو بهتر بشناسیم :

بازی گلف شهر پاتایا


شهر پاتایا دارای بیش از 30 زمین گلف بزرگ می باشد که بسیاری از این زمین ها دارای 20حفره در خود می باشند . تمامی این زمین های دارای استاندارد جهانی می باشند که هرسالانه میزبان بازی های جهانی هوندا در پاتایا می باشند شهر پاتایا به دلیل داشتن آب هوای مناسب و زمین های گلف زیاد و تنوع انتخاب و موقعیت جغرافیایی خوب بهشت گلف باز ها می باشد . شما گردشگران تور تایلند از تبریز و تور تایلند و تور پاتایا از تبریز و تور پاتایا میتوانید برای بازی مهیج گلف زیبایی های پاتایا را چند برابر در خود احساس کنید .

گشت و گذار در جزایر اطراف


در اطراف پاتایا جزیره های خالی از سکنه وجود داردند که با ماسه های بسیار تمیز و آب های درخسان خود بهشت جزایر استوایی محسوب می شوند . این جزایر با داشتن مرجان های زیبا و آب و هوای بسیار مطلوب از محبوبیت خاصی بین گردشگران تور تایلند از تبریز و تور پاتایا از تبریز و تور تایلند برخوردار هستند . شما می توانین با سوار شدن بر کشتی کروز به جزیره خرم و یا جزیره میمون ها بروید و با میمون ها چند ساعتی زندگی کنید .

پاراسیلینگ شهر پاتایا


مناطق مختلفی در پاتایا قرار دارد که می توانید با رفتن به این مناطق از چشم اندازهای زیبا و وصف نکردنی پاتایا لذت ببرید اما در چند متری پاتایا یک چشم انداز لذت بخشی وجود دارد که با رفتن با انجا چترهای رنگارنگ زیبایی در بالای سر خود در آسمان میبینید که با قایق های موتوری کشیده می شوند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند ، تور تایلند از تبریز ، تور پاتایا ، تور پاتایا از تبریز با همکاران ما در آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

صخره نوردی در پاتایا


در شمال شهر پاتایا صخره هایی زیبا وجود دارند که از نظر صخره نوردان بهترین صخره ها برای سنگ نوردی هستند . برای انجام این ورزش مهیج و زیبا شما باید یه قدرت بدنی مکمل و قوی داشته باشید تا بتوانید تعادل خود را فقط بر روی دستان خود کنترل کنید . در پاتایا برای گردشگران تور پاتایا از تبریز و تور پاتایا نهاد هایی هستند که شما را در این ورزش مهیج کمک می کنند تا شما تجربه ی این ورزش را پاتایا داشته باشید .

پارک آبی های پاتایا


در شهر پاتایا سه پارک ابی بزرگ وجود دارد که شما را می تواند از صبح تا شب در خود سرگرم کنند . این پارک های آبی فقط دارای سرسره و استخر های بزرگ نیستند بلکه مجهز به رودخانه های بزرگ با آب های خروشان ، گودال های عمیق ، زیپ لاین های آبی ، کافی شاپ های مجلل و حتی باشگاه های بدن سازی مجهز می باشند . موسیقی های زنده در داخل این پارک آبی ها نیز در جای خود محبوب هستند و می توانند یه شب رویایی در داخل این پارک آبی ها برای شما رقم بزنند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند ، تور تایلند از تبریز ، تور پاتایا ، اور پاتایا از تبریز و همچنین رزرو هتل های تایلند و پاتایا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل نمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای تایلند روی لینک کلیک کنید .

به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی