3178  |      

سواحل گردشگری بالی

سواحل جزیره ی بالی یکی از زیباترین سواحل جهان محسوب می شود که گردشگران زیادی را   ...

 

 

 

 

 

 

 

جزیره بالی با خاطر وجود کوه های فعال آتشفشانی ، مراتع سرسبز و سواحل بسیار تمیز و درخشان خود زبانزد است . جزیره ای که میتواند برای هر گردشگر یک خاطره ی فراموش نشدنی و زیبایی رقم بزند . در این مطلب میخواهیم به چند تا از سواحل زیبای این جزیره بپردازیم سواحلی که همه ی شما میتوانید چند روزی با فراموش کردن مشکلات روزمره ی زندگی خود یک سفر زیبا را داشته باشید . این سواحل با داشتن فضایی تمیز و آب های زلال و وجود کوه های سرسبز زیبا در حاشیه ی خود یک جاذبه ی گردشگری زیبایی برای خود درست کرده اند . زمانی که در لب دریا نشسته اید و یک نسیم سرد دلنواز به شما می ستاید یک لحظ ی زیبای باور نکردنی را تجربه می کنید .  برای آشنایی بیشتر با این سواحل همراه آذرگشت ملکی باشید .

ساحل نوسا دوآ جزیره بالی

نوسا دوآ ساحلی در جنوب بالی می باشد که به خاطر وجود تفریحات مهیج آبی هر گردشگری را در خود سرگرم میکند . این ساحل زیبا بخاطر داشتن تفریحات مهیج ساحلی و آبی از محبوبیت خاصی برخوردار است . ساحل نوسا دوآ با داشتن بهترین هتل های منطقه ، زمین های گلف بزرگ ، پارک آبی های مهیج و شن های طلایی یکی از خاص ترین سواحل بالی به شمار می رود .  اگر چه به دنبال یک ساحل شلوغ و مهیج در عین حال دنجی هستید این ساحل را در اولویت های اول لیست خود قرار بدهید . این ساحل هچنین مجهز به تفریحات پارالیسینگ ، دایب شیرجه ، موج سواری ، جت موج و همچنین زمین های بزرگ و زیبای گلف می باشد که خانواده ها می توانند در آنجا مشغول به هیجانات مختلف باشند . برای اطلاعات بیشدر در خصوص تورهای بالی و هتل های آن با همکاران ما در آذرگشت ملکی در تماس باشید .

ساحل کوتا جزیره بالی

این ساحل یکی از بزگترین سواحل بالی می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر را در خود میزبانی می کند . در حاشیه ی این ساحل چتر ها و صندلی های رنگی منحصربفرد خود را میبینید . این ساحل با داشتن رستوران ها و کافی شاپ های مجلل که گردشگران زیادی از کل دنیا می آیند از یک دهکده ی زیبای ماهیگیری تبدیل به یک منطقه ی زیبای گردشگری شده است . ماه های مرداد و شهریور به خاطر وجود جشن های محلی از بهترین ماه های سفر به این ساحل زیبا می باشد .

ساحل سانور بالی

اگر در بالی به دنبال یک ساحل دنج و آرامی هستید به سوی ساحل سانور بروید و یک روز خیلی آرام با خانواده خود در این ساحل بگذرانید . ساحل سانور در روزهای یکشنبه شلوغ میباشد اونم به این منظور که دست فروش های زیادی به این ساحل می ایند و جشن های خیابانی زیادی در این ساحل اتفاق می افتد . این ساحل فاصله ی نزدیکی با فرودگاه بین المللی بالی دارد .

ساحل بالنگان جزیره بالی

 ساحل بالنگان به خاطر داشتن جز و مد های زیبای خود در بین سواحل بالی معروف است . ساحل بالنگان بهشتی گم شده در لابه لای سواحل در زمانی نیز بین موج سواران جهان معروف بود . در ساحل بالنگان میتوانید از روی شن های بسیار تمیز آن صدف های زیبا جمع کنین و یک آرامش زیبای در حد بزرگ تجربه کنید  . زمان غروب این ساحل واقعا مثال نزدنی است و شما میتوانید با خود چند ساعتی را خلوت کنید . برای اطلاع از تور بالی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور بالی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی