3178  |      

جاذبه های گردشگری نپال

کشور نپال یکی از کشورهای اصلی جذب گردشگر و کوهنورد در دنیا محسوب میشود  ...

 

 

 

 

 

 

 

کشور نپال بهشت و آرزوی کوهنوردان و گردشگران جهان است این موضوع به خاطر وجود رشته کوه ها و چشم اندازهای معروف هیمالیا و قله عظیم اورست در آن است ، اما زیبایی های نپال در رشته کوه و مناظر وصف نکردنی  آن خلاصه نمی شود . این کشور با طبیعت حیات وحش فوق العاده و تاریخی پر ارزش است که اهمیتنپال را 2 برابر می کند . در این مطلب قصد داریم 5 منطقه ی متفاوت و عجیب را در نپال به شما معرفی کنیم . پس با آذرگشت  ملکی همراه باشید :

این چند سال گذشته اصلا برای مردمان نپال سال های خوبی نبود چند زلزله ی بالای 7  ریشتری اتفاق افتاد و بالای 7000 هزار نفر رو کشت ، اما با این وجود مردمان این کشور توانستند به کمک هم خیلی زود خسارات را جبران کنند و همه چیز رو از نو بسازند و یک ویرایش باورنکردنی ای را در مدت زمان کوتاه در کشور بوجود بیاورند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور نپال با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

کاتماندو ( Kathmandu ) پایتخت کشور نپال همان طور که میدانید با جاذبه های گردشگری منحصر بفردی برخوردار است که بخشی از این مناطق زیبا را که در اینجا می خواهیم برای شما معرفی کنیم :

گردشگری شهر با  وسپا 

وسپا یکی از زیباترین وسایل نقلیه مرسوم در کشور نپال است که حمل و نقل بسیاری از مردم از این راه است . وسپا وسیله ای شبیه یک موتور است که خیلی سریع و آسان هم هست با وسپا می توان به آسانی از کوچه پس کوچه های باریک شهر کاتماندو رد شد و در یک زمان کوتاه به مناطق مختلفی از شهر رفت . شهر گردی با این وسیله کوچک تند و سریع یقینا اوقات پر جنب و جوش و تلاطمی را برای گردشگران رقم می زند .

بازدید از  بزرگترین گنبدهای جهان 

یکی از بزرگترین گنبدهای باستانی جهان در شهر زیبای کاتماندو قرار گرفته است که هر ساله توریست های زیادی را به جذب خود می کند و گردشگران زیادی از سرتاسر جهان برای دیدن این گنبد بزرگ به این شهر سفر می کنند . این گنبد از رنگ های سفید و زرد) ( Boudhanath Stupa، در دهه ی 70 میلادی در لیست ثبت میراث جهانی یونسکو قرار گرفته شد

اورست باشکوه را ببینید

امکان ندارد به کشور نپال سفر کنید و وسوسه دیدن بلندترین قله ی جهان رو نداشته باشید . بدون تردید دیدن اورست آرزوی هر گردشگر  و جز مناطق جدایی ناپذیر سفر هر گردشگر در کشور نپال است . در این کشور تورهای بالگردی وجود دارند که با این هلکوپتر ها می توانید بر فراز رشته کوه های زیبای هیمالیا پرواز ذاشته باشد و همچنین می توانید در این کوه های سفید و در دامنه های سرسبزشان غذا صرف کنید . این هیجان حتما یکی از هیجان انگیزترین تجربه های زندگیتان خواهد شد .

باگداپور و بازدید از آن

زلزله ای که در سال 2015 به نپال آمد ، آسیب های زیادی با ساختمان ها و خصوصا بناهای باستانی نپال که فرسوده تر و آسیب پذیرتر بودند وارد کرد و قسمتی از این سازه ها را ویران نمود اما با این وجود هنوز هم سازه های تاریخی بسیاری در نپال بر جای مانده است که ارزش دیدن چند برابر را دارند 

هیجان جامپینگ در دره ی عمیق فلات تبت 

اگر میخواهید یک هیجان وصف نکردنی و زیبا رو تجربه کنید و ادرنالین خود را بالا ببرید پس بانجی جامپینگ در راتفاع 500پایی چیزی است که باید تجربه کنید . دره ای که در آن جامپینگ صورت میگیرد ، یک دره ای بسیار عمیق و تنگ و ترسناک است که در نزدیکی مرز فلات تبت قرار دارد

شب مانی در زیر  زیباترین آسمان های شب 

یکمی از شلوغی های نپال دوری کنید و مسیر خود را به سمت منطقه ی زیبای Manaslu Circuit منحرف کرده و در شب در این منطقه چادر بزنید . این منطقه ، یکی از پرگردشگرترین و زیباترین منطقه ی انتخابی مردمان محلی و گردشگران است . در طول این مسیر با چند تا از وصف نکردنی ترین مناظر کوهستانی جهان روبرو خواهید شد و یکی از پر ستاره ترین شب های عمرتان را تجربه خواهید کرد .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور نپال به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی