3178  |      

دیوار چین ؛ بنایی ارزشمند در قلب چین

دیوار بزرگ چین یکی از ارزشمندترین بنای کشور چین است که هر ساله میلیون ها گردشگر را میزبای میکند ...

 

 

 

 

 

 

 

مسلما داشتن یه همچین بنای بسیار کهن و پر ارزشی در قلب یک کشور می تواند تضمین وجود صنعت گردشگری در آن کشور را به ارمغان بی آورد .

در این وبلاگ قصد داریم به طور مفصل تر به نقد و بررسی نقش این دیوار بزرگ بر توریست ها و صنعت توریستی و گردشگری چین بپردازیم . اگر در سر فکر سفر به کشور چین و بازدید از این دیوار عظیم را دارید اطلاعات موثری در این وبلاگ خواهیم گفت . پس با آذرگشت ملکی همراه باشید.

 

دیوار چین از تکرار نشدنی ترین معماری ها و از تعجب آورترین بناهای ساخته بشر در کل جهان است . مردم کشور چین این دیوار را نماد بزرگی و قهرمانی مردمان خود دانسته و معتقدند کسی که یبار به این دیوار صعود نکند نمی تواند یک قهرمان واقعی باشد .

با گفته شدن دیدن دیوار چین از فضای جو و از میان ابرها با چشم طبیعی ، گردشگران زیادی را به این منطقه سرازیر کرد . اما پس از زمان کوتاه مشخص شد که این یک شایعه ای بیش نیست و در زمان شب بسیاری از بنا های ساخته شده توسط بشر از فضا قابل دیدن هستند که دیوار بزرگ چین جزو آن ها نیست . برای اطلاع از تور چین با همکاران ما در آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

ورودیه و بازدید از این دیوار 200 یوآن معادل 100 هزار تومان ایراناست و این کار موجب به وجود آمدن سرمایه بزرگ مالی برای کشور چین می شود . علاوه بر این ، این دیوار در نزد مردمان جهان بخصوص در قاره اروپا از جایگاه مخصوصی برخوردار است و در بسیاری از داستان های ماجراجویان از جمله مارکوپولو در سفرهای خود به دیوار چین اشاره کرده اند . از قرن 16و بعد از وقوع جنگ تریاک در  کشور چین روز به روز بر جذاب بودن این دیوار افزوده شد .

قسمت های محبوب دیوار چین از نظر گردشگران

این دیوار طولانی در استان ها و مناطق مختلف کشور چین امتداد یافته است . برخی از قسمتهای این دیوار به دلیل دسترسی آسان ، برخورداری از شهرت جهانی و … جذابیت بیشتری نزد گردشگران یافته اند که از آن میان می توان به جی شانگلینگ ، جیانکو ، جوانگان ، گوبی کو ، بادالینگ ، شونگیوان ، موتیانیو ، هوانگ و سیمتایی اشاره نمود .

مناطق تفریحی دیوار چین

دولت چین علاوه بر کسب در آمد مالی از فروش بلیت این دیوار ، خدمات به روز و کسب درآمد دیگری هم در این زمینه ایجاد کرده اند . به طور مثال می توان در دم ورود ، لباس های سنتی چین را خریداری کرده و با این لباس ها بر روی دیوار راه بروید تا به طور کامل در تمدن این کشور غرق شوید . در همه ی ورودی ها غرفه های فروش از قبیل صنایع دستی و خوردنی های سبک هم بر بالای دیوار چین قرار گرفته اند و توریست ها می توانند سوغات دست ساز را از آن ها خریداری بکنند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور چین و مناطق گردشگری ان به کانال تلگرامی ما عضو شوید .

 

 

گفتنی است که عکاس هایی در این منطقه وجود دارند که با دریافت هزینه ، از گردشگران عکس های یادگاری میگیرند .

از نکات قابل توجه دیگری که در روی این دیوار به چشم می آید ، وجود میله هایی مملو از قفل های کوچک و بزرگ است . این میله های آهنین در دوروبر دیوار چین قرار داردن تا عبور و مرور را سهل تر کنند اما در زمان کنونی این نرده ها از قفل های کوچک و بزرگ پر شده اند که زوج های جوان گردشگر بر این میله ها زده اند . این زوج ها معتقدند این قفل ها موجب می شوند تا عشقشان مثل دیوار چین محکم و پایدار بماند . برای آگاهی از تور چین و اطلاعات در خصوص این کشور با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور چین به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی