3178  |      

جاذبه های گردشگری استرالیا

کشور استرالیا یکی از بی نظیرترین کشورهای جهان از لحاظ حیات وحش و مناطق گردشگری است ...

 

 

 

 

 

 

 

 

کشور استرالیا یک سرزمین مملو از چشم اندازها ، حیات وحش های منحصر بفرد و سواحل درخشان آفتابی است . این سرزمین تعدادی از جذاب ترین بناهای قابل توجه جهان را هم در خود جای داده است . اگر برنامه ی سفر گردشگری به این سرزمین را دارید ، این مطلب را مطالعه و با تعدادی از معروفترین بناهای استرالیا آشنا شوید . با آذرگشت ملکی همراه باشید :

خانه اپرای شهر سیدنی ( Sydney Opera House ) 

خانه ی اپرای شهر سیدنی در منطقه ی Bennelong قرار دارد . این بنا توسط معمار مشهور دانمارکی به نام آقای جرن اوتزون طراحی شده است این بنا به شکل بادبان های یک کشتی است و گفتنی است که ساخت این بنا ، 14 سالبه طول انجامید .

برج بلند سیدنی

اگر در کشور استرالیا بخواهید از شهر زیبای سیدنی دیدن کنید ، حتما برج بلند سیدنی را هم در برنامه ی گشت و گذارتان خود داشته باشید . این برج ، 820 فوت بلندی دارد و از بالای این برج ، می توان چشم انداز بسیار زیبا و کاملی از شهر سیدنی داشت . در این برج حتی می توانید تفریحات دیگری مانند استفاده هیجان انگیز از سینمای 4 بعدی و سفری ترسناک به Sky Walk این برج هم داشته باشید .

 

 

 

بنای یادبود جنگ استرالیا ( Australian War Memorial ) 

از معروف ترین بناهای کشوراسترالیا ، بنای گرامی داشت جنگ در کانبرا است . در این اثر ، جسدهای بی شماری از زنان و مردانی که در راه این کشور جنگیده و شهید شده اند ، دفن شده است . تکمیل این بنای یادبود در سال 1941 میلادی به اتمام رسید . بازدید از این اثر زیبا مجانی است و می تواند نگاه خوبی نسبت به تاریخ کشور استرالیا به شما دهد .

 

 

 

ایستگاه قرنطینه شهر سیدنی  ( Quarantine Station )

اگر از افرادی هستید که تجربه های ترسناک و اسرار آمیزیه روح تازه بهتون میبخشد ، حتما از ایستگاه قرنطینه ی شهر سیدنی دیدن بفرمایید . این ایستگاه ترسناک در واقع خانه ی اول مهاجران غیر قانونی ای به شمار میرود که به کشور استرالیا پناهنده می شوند . بعضی از پناهنده هایی که بصورت غیر قانونی به استرالیا مهاجرت می کردند ، به دلایل مسائل امنیتی و برای جلوگیری از شیوع بیماری های واگیری به مردم این کشور ، در این قرنطینه خطرناک نگهداری می شوند . اما متاسفانه برای خیلی از مهاجران غیر قانونی ، این خانه خوش یوم نبوده و جایی بوده که افراد زیادی در آن کشته شده اند . یک شایعه دگیری نیز وجود دارد که بخشی از این مکان ، تسخیر شده توسط جن ها است و به همین دلیل یه مکان خراب شده است . گردشگران میتوانند در قسمت های مختلف آن بگردیدند با پرداخت مبلغی ، چند روزی در این مکان اقامت کنند!

 

 

 

پل بندر سیدنی( Sydney Harbour Bridge ) 

پل زیبای شهر سیدنی از جاذبه هایی که در سفر به استرالیا باید ببینید . این پل در سال 1932 قبل از خانه ی اپرا این شهربنا شد و تا قبل از بنا شدن آن ، شناخته شده ترین جاذبه ی شهر سیدنی بود . با این وجود این بنا جذابیت خود را مانند گذشته بود حفظ کرده است . این پل فلزی جذاب که توسط 2 ستون بسیار مستحکم نگه داشته شده است و شکل منحنی بسیار مدرن و زیبایی دارد که بزرگترین پل فلزی جهان نیز محسوب می شود .

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استرالیا به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی