3178  |      

اوج هیجان در شهربازی های اروپا

شهربازی های بزرگ اروپا یکی از به اوج رساندن هیجان گردشگران در سطح اروپا است که  ...

 

 

 

 

 

 

 

همه ی گردشگرانی که به هر شهر یا کشوری سفر می کنند قصد دارند که یک هیجان زیبا و متفاوتی داشته باشند که می توانند به لونا پارک ها و شهربازی های سرگرم کننده ای که در اکثر نقاط مختلف شهر هستند بروند و با تجربه ی شور و هیجان ، انرژی مجددی به خود الحاق کنند . قاره سبز اروپا شهربازی هایی با مد روز و با کیفیتی دارد که بعضی از آن ها به دلیل امکانات مخصوص خود و ویژه که دارند در دنیا معروف هستند ، قصد داریم تعدادی از این شهربازی های زیبا را معرفی کنیم ، همراه آذرگشت ملکی باشید .

در سال 1993 که دیزنی لند با مساحت حدود 500 کیلومتر مربع در حدود 33 کیلومتری مرکز شهر پاریس افتتاح شد، در این شهر بازی می توانید به وسایل سرگرم کننده ی بزرگ و کوچک سوار شده و اوج هیجان و لذت را تجربه بکنید و می توانید به رستوران های شیک و لوکس بروید و مزه ای متفاوت و خاص از غذاهای متنوع آن بچشید . این شهربازی با وجود داشتن مرکز خرید ول دوروپ حتی می توانید لذت خرید را هم در این شهر بازی داشته باشید و از فروشگاه های اوت لت آن خریدهای ارزانی داشته باشید . یکی از چشم اندازترین منظره ها در این پارک تماشای آتش بازی بزرگ در کنار قلعه ی زیبای این پارک هست که مناظر خیره کننده ای را در جلوی چشمان هر گردشگر به نمایش در می آورد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص آفر تورهای اروپایی به کانال تلگرامی ما بپیوندید .

اروپا پارک کشور آلمان ( Europepark)

اروپا پارک کشور آلمان با مساحت حدود 970 هزار متر مربع در سال 1977 افتتاح شد. گردشگران برای بازدید از دومین لونا پارک بزرگ اروپا باید به شهر زیبای روست آلمان سفر کنید ، این پارک فوق العاده بزرگ ترین شهربازی کشور آلمان است و ترن هوایی های این پارک خاص ترین ترن هوایی های روی کره زمین هستند . این پارک 13 ترن هوایی خیلی بزرگ دارد که قدیمی ترین آن ها از میان معدن بزرگ الماس میگذرد و جدیدترین ترن هوایی این پارک یک ترن معلق است که قسمتی از آن سرپوشیده بوده  و با یک تونل وحشت خطرناک یکی شده است . با پا گذاشتن به این مکان یعنی وارد شدن به سرزمینی که پر است از هیجان و دلهره ای که می توانید در هر یک از لحظه های زیبا با سوار شدن به وسایل جذاب و شیک خطرناک دنیایی متفاوت را در سفر خود لمس کنید . 

 

 

گرونا لوند شهر استکهلم ( Grona Lund)

گرونا لوند شهر استکهلم با مساحت بیش از 6 هکتار در سال 1880 در منطقه ای باستانی و قدیمی جزیره ای در روبروی دریای زیبا بنا شد . چیزی که در این پارک گردشگران را به خود جلب توجه می کند کوچک بودن خود نسبت به سایر شهربازی های معروف جهان است . این شهر بازی با توجه به محلی که در آن بنا شده و موقعیت مرکزی اش امکان افزایش فضای پارک وجود ندارد . در این پارک می توانید 30 جاذبه مختلف تفریحی جذاب و حیرت انگیز را تست کنید و مملو از شور و اشتیاق وصف نشدنی بشوید .  گفتنی است در گوشه کناری از این پارک مکان هایی برای برگزاری کنسرت های زیبا وجود دارد که مراسمات فرهنگی و کنسرت های جالب زیادی در تابستان ها در آن صورت می گیرد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور های اروپا به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی