3178  |      

آشنایی با موزه آرمیتاژ سنت پترزبورگ

یکی از موزه های شناخته شده ی جهان موزه آرمیتاژ شهر سنت پترزبورگ است که  ...

 

 

 

 

 

 

 

موزه ی بزرگ آرمیتاژ در شهر سنت پترزبورگ مجموعه ای بسیار زیاد از زیباترین آثار خلق شده ی هنری و سلطنتی جهان و یکی از پیش قدم موزه های جهان در این زمینه است . اگر برای تفریحات خود تور سنت پترزبورگ را منتخب نموده اید حتما از این موزه زیبا و آثار خلق شده ی حرفه ای آن دیدن کنید . موزه آرمیتاژ یک مجموعه ی بزرگ متشکل از 5 ساختمان که به هم متصل هستند ، متشکل این موزه شامل یک کاخ زمستانی بزرگ ، آرمیتاژ کوچک ، آرمیتاژ قدیمی ، آرمیتاژ جدید و تئاتر آرمیتاژ است . با آذرگشت ملکی همراه باشید تا در ادامه به معرفی بیشتر این موزه ی مشهور بپردازیم :

موزه آرمیتاژ در شهر سنت پترزبورگ (The Hermitage Museum ) دارای 470 اتاق بزرگ کوچک و بزرگ و حدود 3 میلیون اثر هنری زیبا در خود جا داده است به اندازه ای آثار این موزه تماشایی و مثال نزدنی هستند که فقط میتوان با 2 موزه ی لوور شهر پاریس و موزه گالری هنرهای زیبای ملی انگلستان و مناطق گردشگری انگلستان قابل مقایسه است . در این موزه ی بزرگ می توان آثار خلق شده ای از هنرمندان مشهور جهان مثل روبنز ، رامبرانت ، رافائل ، تیتان ، لئوناردو داوینچی و بسیاری از هنرمندان دیگر تاریخ را دید . برای اطلاع از وضعیت جغرافیایی این موزه با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

آثاری که در این موزه به معرض دید عموم گذاشته می شود ، از عتیقه جات معروف قرن بیستم را شامل می شود . اگر به تاریخ کشورهای باستانی مثل یونان ، رم ، مصر ، هند و ایران رغبت داشته باشید ، می توانید آیتم های بسیار زیبا و مهمی را در این موزه ببینید . 

کاخ زیبای زمستانی آرمیتاژ ، در دوران قدیم به عنوان یکی از محل های اصلی اقامت خاندان مهم سلطنتی کشور روسیه بنا شد و اصلا قرار بر این نداشت که به موزه ی تاریخی تبدیل شود . اما بعد از گذشت انقلابی که در سال 1917  در کشور روسیه اتفاق افتاد ، به عنوان بخشی بزرگ از موزه آرمیتاژ در شهر سنت پترزبورگ انتخاب شد . گفتنی است که آن چه که در این بخش موزه به نمایش عموم گذاشته شده است ، فقط 3 درصد از داشته های جمع آوری شده ی آثار هنری و سلطنتی می باشد . با این حساب برای گشتن کل این مکان ، ممکن است نیاز به هفته ها زمان باشد . برای کست اطلاعات زیاد در خصوص تور روسیه ، شب های سفید روسیه ، پل های جذاب سنت پترزبورگ و همچنین مراکز خرید سنت پترزبورگ روی هر کدام کلیک کنید .

با این وجود می توان گفت که بخش اصلی این موزه ، کاخ زمستانی آن است که در زمان گذشته محل زندگی تزار ها بوده است و همین دلیل موجب میشود تا این موزه را به یکی از شناخته ترین موزه های جهان تبدیل کند . علاوه بر این ، مدال ها و نشان های سلطنتی تزارها ، لباس های نظامی و بسیاری از جواهرات درخشان سلطنتی را در این موزه می توان به چشم دید .

بدبختانه در طول سال های گذشته در زمان استالین ، اکثر این آثار هنری زیبا از موزه خارج شده است . متاسفانه استالین گراد برای هنر ارزشی قائل نشد و بسیاری از آیتم های با ارزش و گرانبها مانند « بشارت » و « ونوس در برابر آیینه » که اثر معروفی از ون ایک بود را به مصادره گذاشت . برای اطلاعات بیشتر در خصوص این موزه با همکاران تخصصی ما در آذرگشت ملکی مشاوره فرمایید .

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی