3178  |      

معرفی هتل کایا لاله پارک تبریز

هتل کایا لاله پارک، دهمین هتل 5 ستاره مجموعه هتل های کایا در شهر اولین ها آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی خود است.

 

 

 

 

 

هتل کایا لاله پارک تبریز:

مجموعه هتل و اقامتگاه های کایا از بزرگترین هتل های زنجیره ای کشور ترکیه با سه دهه سابقه بی نظیر خود در زمینه میهمان نوازی دهمین هتل 5 ستاره خود را در شهر تبریز افتتاح کرده و آماده ارائه خدمات به میهمانان شهر اولین ها در تور تبریزگردی ست. هتل لاله پارک بهترین استانداردهای روز دنیا را در زمینه هتل داری داراست. در کنار هتل کایا لاله پارک 5 ستاره که ساخت آن 8 سال به طول انجامیده است مرکز خرید لاله پارک قرار دارد که بهترین برندهای دنیا را در دل خود جای داده است. لازم به ذکر است برای ساخت این دو مجموعه 400 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

این هتل دارای 220 اتاق، 520 تخت خواب، 17 طبقه، 7 سالن کنفرانس، تالار مجلل به مساحت 1053 متر مربع بدون ستون، مرکز ورزشی-رفاهی و استخر سرپوشیده، بی شک اولین انتخاب میهمانان عزیز در رویداد تبریز 2018 و همچنین در خدمت جامعه ی تجارت تبریز خواهد بود. در طبقه همکف هتل، بخش‌هایی نظیر لابی، کافی‌شاپ مدرن و کتابخانه تعبیه شده است. یک رستوران و یک سالن کنفرانس به مساحت ۲٬۰۰۰متر مربع با قابلیت تقسیم به سالن مجزا در طبقه اول و ۵سالن کنفرانس کوچک در طبقه دوم با میانگین ۱۰۰تا ۱۸۰مترمربع مساحت از دیگر متعلقات هتل لاله است. ۱۱طبقه بعدی این هتل نیز اختصاص به اتاق‌ها و واحدهای اقامتی دارد. طبقه فوقانی هتل نیز دارای یک رستوران بزرگ، یک مجموعه بزرگ ورزشی با مجموعه‌هایی چون استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، حمام ترک، سالن‌های ورزشی و سالن استراحت است که همگی مهیای گردشگران در تور تبریز هستند.

 

رستوران آلاکارت هتل با لذیذترین غذاهای ایرانی و بین المللی و مرکز خرید لاله پارک شامل 126 فروشگاه با برترین برند های بین المللی صمیمانه در انتظار ارائه ی تجربه ای خاطره انگیز به میهمانان عزیزمان در هتل کایا لاله پارک می باشند. برای رزرو اتاق در این هتل مجلل با دفتر آذرگشت ملکی تماس فرمایید.

 

مطالعه بیشتر: موزه آذربایجان، دومین موزه مهم کشور - موزه شگفت انگیز عصرآهن تبریز - کندوان سومین روستای صخره ای جهان

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی