3178  |      

معرفی هتل قفقاز اسپورت باکو

قفقاز_اسپورتهتل قفقاز اسپورت از سری هتل‌های گروه قفقاز، از هتل‌های 5ستاره و لوکس شهر باکو که در نزدیکی دریای خزر واقع شده است.

هتل قفقاز اسپورت یکی از زیباترین هتل‌های شهر باکو است که با توجه به نزدیکی به دریای خزر این امکان را به مسافران می‌دهد تا از مناظر دیدنی دریا نیز لذت ببرند. برای رزرو این هتل و هتل های دیگیر کشور آذربایجان با کانتر های مربوطه شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

 

 

 

هتل درمجموع 103 اتاق مدرن و جادار دارد و برای تمامی کسانی که به صورت خانوادگی و برای تعطیلات به باکو سفر می‌کنند و هم برای مسافرانی که برای سفرهای کاری به شهر تاریخی باکو سفر می‌کنند، مناسب است. ویژگی بارز هتل قفقاز اسپورت نزدیکی به محله‌های توریستی و دیدنی شهر است. هتل قفقاز اسپورت 23 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف فاصله دارد و ایستگاه مترو نیز در 1کیلومتری آن است.

 قفقاز_اسپورت 1

 

اتاق‌های هتل طراحی بسیار ایده‌آل و جذابی دارند و اغلب مسافران ابراز شگفتی کرده‌اند. اتاق‌ها برای اقامت به همراه خانواده یا دوستان مناسب هستند و می‌توانید در فضایی آرامش بخش از تعطیلات خودتان لذت ببرید. هم‌چون دیگر هتل‌های 5ستاره، تمامی امکانات رفاهی ازجمله اینترنت وایرلس، سیستم تهویه مطبوع و مینی بار در تمامی اتاق‌ها موجود است.

 قفقاز_اسپورت 2

 

رستوران هتل دیگر بخش جذاب آن است که به دلیل منوهای غذایی متنوع و کیفیت بسیار بالای غذاهایش توانسته رضایت مسافران را به دست آورد. در رستوران هتل قفقاز اسپورت می‌توانید بهترین غذاهای آذربایجانی و اروپایی را در طبقه‌ی هفدهم هتل و با منظره‌ای زیبا رو به دریای خزر و شهر میل نمایید.

 قفقاز_اسپورت 3

 

هتل یک مرکز ورزشی بسیار مدرن دارد تا مسافران درطول اقامت‌شان بتوانند به انجام تمرینات ورزشی خودشان بپردازند. سونا و حمام بخار نیز دیگر بخش‌هایی هستند که می‌توانید پس‌از یک روز کاری سخت و یا گشت‌وگذار در سطح شهر به آنجا سر بزنید و خستگی درکنید.

 قفقاز_اسپورت 4

 

به جرات می‌توان گفت هتل قفقاز اسپورت شهر باکو، یک هتل بسیار مناسب و زیبا در این شهر است و مسافران با اقامت در آن می‌توانند تعطیلاتی به یاد ماندنی داشته باشند. آذرگشت ملکی، مجری اختصاصی تور باکو از تبریز، شما را به سفر به این شهر تاریخی و اقامت در هتل لوکس قفقاز اسپورت دعوت می‌نماید.

 

قفقاز_اسپورت 5

 

قفقاز_اسپورت 6

 

قفقاز_اسپورت 7

برای آشنایی بیشتر با  هتل های باکو ( هتل قفقاز پوینت ، هتل شهر قفقاز ، هتل ماریوت آبشرون ، هتل کمپینسکی ، هتل فرمونت و هتل قفقاز اسپورت باکو ) روی هر کدام کلیک کنید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور هوایی باکو از تبریز و تور زمینی باکو از تبریز و تور نوروزی باکو از تبریز و رزرو هتل و اخذ ویزا با همکاران ما در شرکت اذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید همچنین برای اطلاع از آخرین پروازها و تورها به کانال تلگرامی ما عضو شوید azargashtmaleki@ 

برای آشنایی بیشتر با امکانات هتل قفقاز پوینت باکو کلیک کنید

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی