3178  |      

جاذبه‌های گردشگری باستانی رم

باستانی رمبرخلاف شنیده‌های‌تان شهر رم یکی‌از رویایی ترین و زیباترین شهرهای جهان است و ارزش سفر را دارد. تصور بیشتر گردشگرانی

که قصد سفر به شهر رم را دارند، هزینه‌ی بسیار بالا برای ورودی موزه‌ها و ابنیه‌ی تاریخی است، اما بسیاری‌از مکان‌ها دیدنی این شهر رایگان هستند و می‌توانید به آسانی و بدون پرداخت هزینه‌ای سفری لذت‌بخش را تجربه نمایید. اگر قصد سفر به ایتالیا و شهر رم را دارید، بهتر است پیش‌از سفر با تعدادی‌از جاذبه‌های گردشگری این شهر آشنا شوید.

 

کلیسای سنت پیتر

کلیسای سنت پیتر، مشهورترین کلیسای جهان و یکی‌از مقدس‌ترین مکان‌های عبادتی برای قرن‌ها بوده است. گنبد زیبای طراحی شده توسط میکل آنژ برترین بخش این کلیسا است و دورنمای بسیار جذابی دارد. برای بازدید از این کلیسا نیز هم‌چون دیگر کلیساهای رم، باید هزینه‌ی ورودی پرداخت نمایید.

 باستانی رم 1

 

پانتون

یکی‌از چندین بنای بازمانده از زمان امپراطوری روم کبیر است که پس‌از سقوط این امپراطوری به عنوان کلیسا استفاده می‌شد. سوراخی در سقف این کلیسا وجود دارد که آب‌های ناشی از بارندگی را به آرامی به زیر کلیسا منتقل می‌کند. در پانتون شما می‌توانید آثار ماندگاری از زمان رنسانس را نیز مشاهده نمایید.

باستانی رم 2

 

فواره تروی

بدون شک، فواره‌ی تروی مشهورترین فواره‌ی جهان است که در شهر رم واقع شده است. در سفرتان به شهر رم، زمانی را به بازدید از فواره تروی اختصاص دهید تا از نزدیک شاهد زیبایی‌های آن باشید. سنت بسیار جالبی درمیان گردشگران وجود دارد و معتقدند درصورت پرتاب سکه‌ای به داخل آب این فواره، بار دیگر به شهر رم باز خواهند گشت.

فواره رم

 

کولوسوم

کولوسوم نیازی به تعریف ندارد و نماد شهر رم است. این بنای باشکوه که جزو عجایب هفتگانه مدرن جهان نیز شناخته می‌شود، مکانی است که باید در سفرتان حتما زمانی طولانی را به بازدید از آن اختصاص دهید. کولوسوم یکی‌از بهترین مکان‌ها برای ثبت تصاویر و عکاسی در سفرتان به رم است.

کولوسوم رم

 

باغ‌های ویلا بورگس

بهتر است کمی از آثار باستانی فاصله بگیریم و در یکی‌از زیباترین باغ‌های جهان قدم بزنیم. ویلا بورگس نام مجموعه باغ‌هایی است که در شهر رم واقع هستند و هرساله گردشگران متعددی از آن بازدید می‌کنند. در داخل باغ شما می‌توانید منظره‌ی باشکوهی از شهر رم را نیز شاهد باشید.

باستانی رم 3

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی