3178  |      

بهترین موزه‌ها و گالری‌های هنری لندن

شهر لندن یکی‌از تاریخی‌ترین و بزرگ‌ترین شهرهای جهان است که با دارا بودن جاذبه‌های فرهنگی و هنری متعدد، توانسته نامی درخور شان انگلستان، داشته باشد.

شهر لندن در سال‌های اخیر همواره در بین اولین شهرهای پربازدید جهان بوده و بیش‌از 10میلیون گردشگر به این شهر سفر کرده‌اند. یکی‌از جاذبه‌های خاص و منحصر به فرد لندن، موزه‌های این شهر و آثار فاخر و کمیاب هنری و تاریخی است. اگر قصد سفر به لندن را دارید، بهتر است پیش‌از سفر، تعدادی‌از بهترین موزه‌های لندن را بشناسید و در سفرتان به آن‌ها نیز سر بزنید.

 

موزه تاریخ طبیعی

نمایشگاهی نفیس، از آثار طبیعی منحصر به فرد که توسط دانشمند مشهور، چارلز داروین گردآوری شده است. ساختمان موزه تاریخ طبیعی در سال 1881 و در سبک ویکتوریا ساخته شده و بیش‌از 80میلیون اثر گیاه شناسی، حشره شناسی، فسیل شناسی و جانورشناسی در آن‌جا نگه‌داری می‌شود.

 شهر لندن

 

موزه بریتیش

یکی‌از بزرگ‌ترین موزه‌های جهان که چیزی فراتر از یک موزه معمولی است. در این موزه شما می‌توانید مومیایی‌هایی از زمان مصر باستان را ببینید و با آثار به جای مانده از روم باستان آشنا شوید. ساختمان موزه در سبک نئوکلاسیسم ساخته شده و درنوع خود یک اثر فاخر معماری نیز به شمار می‌رود.

 موزه‌های لندن

 

موزه خودرو لندن

اگر علاقه‌مند به خودروهای کلاسیک هستید و دوست دارید تا نمونه‌های کمیاب آن‌ها را از نزدیک ببینید، حتما سری به موزه خودرو لندن بزنید. در این موزه خودروهای کلاسیکی از سال 1937 تا خودروی بتمن سال 1989 نگهداری می‌شود و ازجمله موزه‌های متفاوت در جهان است.

 شهر لندن 2

 

گالری ملی لندن

شاید یکی‌از بزرگ‌ترین گالری‌های هنری جهان، گالری ملی شهر لندن باشد. حتی اگر علاقه‌ای به آثار هنری نداشته باشید، با قدم گذاشتن در این گالری، تحت تاثیر آثار نفیس هنری جهان قرار خواهید گرفت. بیش‌از 2300اثر هنری فاخر و منحصر به فرد از نقاشان بزرگی هم‌چون میکل آنژ در این گالری نگهداری می‌شوند.

 شهر لندن 4

 

موزه فیلم لندن

اگر از طرفداران فیلم و سینما باشید، موزه فیلم لندن، قطعا شما را مجذوب خود خواهدکرد. بسیاری‌از وسایل، تجهیزات و خودروهایی که در فیلم‌های مشهور سینما مشاهده کرده‌اید، در این موزه برای بازدید عموم قرار گرفته‌اند. خودروی کلاسیک جیمز باند در دهه 70 تا یادگارهایی از فیلم‌های کلاسیک جنگ ستارگان قطعا می‌توانند هر بازدید کننده‌ای را به وجد آورند.

 موزه فیلم لندن

 

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی