3178  |      

تور مجازی موزه‌های مشهور جهان

Pergamon-Museum-Berlin-Ishtar-Gate

تور مجازی موزه‌های جهان، فعالیتی جالب برای علاقمندان فرهنگ و هنر است.

 

 

  

 

 

 

سفر به شهرهای مختلف و بازدید از جاذبه‌های گردشگری برای برخی از افراد و در بعضی شرایط ممکن نیست. آیا در چنین مواقعی باید ناامید شد و از دیدن جاذبه‌های مورد علاقه خود صرف نظر کرد؟ قطعا اینطور نیست، به ویژه در این دنیای پیشرفته که هر گونه امکاناتی فراهم است. تورهای مجازی نیز راهکاری برای افرادی است که نمی‌توانند در دنیای واقعی از جاذبه مورد علاقه خود بازدید کنند. گفته می‌شود بخش فرهنگ و هنر گوگل، بیش از 2500 موزه و گالری در سراسر جهان را گرد هم آورده است. در این مطلب از ملکی تور قصد داریم تور مجازی موزه‌های جهان را برای علاقمندان فرهنگ و هنر ارائه دهیم.

پس بدون اینکه خانه خود را ترک کنید و حتی از روی مبل بلند شوید، به موزه بروید! مجموعه فرهنگ و هنر گوگل شامل موزه بریتانیا در لندن، موزه ون گوگ در آمستردام، موزه گوگنهایم نیویورک و صدها مکان دیگر است که در هر کدام از آنها می‌توانید اطلاعاتی در مورد هنر، تاریخ و علم کسب کنید.

موزه بریتانیا، لندن

این موزه نمادین که در قلب لندن واقع شده، به بازدیدکنندگان مجازی خود این اجازه را می‌دهد که از بخش‌های مختلف موزه بازدید کرده و سنگ‌های باستانی روزتا و مومیایی‌های مصر را کشف کنند. همچنین می‌توانید در تور مجازی موزه بریتانیا از صدها اثر هنری نیز بازدید کنید. با مراجعه به سایت زیر، تور مجازی موزه‌های جهان را آغاز کنید.

موزه بریتانیا

British Museum London

موزه گوگنهایم، نیویورک

ویژگی گوگل استریت ویو یا نمای خیابان گوگل، به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا بدون اینکه از خانه‌های خود خارج شوند، از پلکان مارپیچی مشهور گوگنهایم بالا بروند. در این موزه می‌توانید از آثار هنری امپرسیونیست، پسا امپرسیونیسم، مدرن و معاصر دیدن کنید. پس فرصت را از دست ندهید با کلیک روی لینک زیر، تور مجازی خود را آغاز کنید.

موزه گوگنهایم

Guggenheim-New-York

گالری ملی هنر، واشنگتن دی. سی.

این موزه معروف هنر آمریکا دارای دو نمایشگاه آنلاین از طریق گوگل است. اولی یک نمایشگاه مد از سال 1740 تا 1895 است که بسیاری از لباس‌های مربوط به دوران استعماری و انقلابی را در خود جای داده است. دومی نیز مجموعه‌ای از آثار نقاش هلندی دوره باروک، یوهانس ورمیر، است. برای بازدید از این موزه مشهور، روی لینک زیر کلیک کنید.

گالری ملی هنر

National-Gallery-of-Art art-museums

موزه اورسی، پاریس

شما می‌توانید به صورت مجازی در این گالری مشهور قدم بزنید که ده‌ها اثر مشهور هنرمندان فرانسوی بین سال‌های 1848 و 1914 را به نمایش گذاشته است. در این میان نگاهی به آثار هنری مونه، سزان و گوگن بیاندازید. اگر می‌خواهید تور مجازی موزه‌های جهان را ادامه دهید، روی لینک زیر کلیک کنید.

موزه اورسی

Muse d Orsay Paris

موزه ملی هنرهای مدرن و معاصر، سئول

دسترسی به یکی از موزه‌های مشهور کره جنوبی از هر جای دنیا امکان پذیر است. تور مجازی گوگل، امکان گردش در شش طبقه از هنرهای معاصر کره و سراسر جهان را برای شما فراهم کرده است. با رفتن به لینک زیر، بازدید از این موزه کره جنوبی را از دست ندهید.

موزه ملی هنرهای مدرن و معاصر

National Museum of Modern and Contemporary Art Seoul

موزه پرگامون، برلین

پرگامون به عنوان یکی از بزرگترین موزه‌های آلمان، آثار زیادی برای نمایش دارد. این موزه تاریخی بسیاری از آثار باستانی از جمله دروازه ایشتر بابل و محراب پرگامون را در خود جای داده است. در تور مجازی موزه پرگامون دیدن این آثار را فراموش نکنید.

موزه پرگامون

Pergamon Museum

موزه ریجکس، آمستردام

شاهکارهای دوران طلایی هلند از جمله آثاری از ورمایر و رامبراند را در این موزه کشف کنید. گوگل امکان بازدید از سالن‌های موزه ریجکس را برای شما فراهم می‌کند، به گونه ای که احساس کنید واقعا در بخش‌های مختلف آن قدم می‌زنید.

موزه ریجکس

Rijksmuseum-featured

موزه ون گوگ، آمستردام

هرکسی که از طرفداران این نقاش غم انگیز است، می‌تواند به طور مجازی از این موزه بازدید کند. این موزه مجموعه‌ای بزرگ از آثار هنری ون گوگ شامل نقاشی‌ها و نامه‌های شخصی را به نمایش گذاشته است.

موزه ون گوگ

Van-Gogh-Museum-amsterdam-4

موزه جی. پال گتی، لس آنجلس

آثار هنری اروپایی از قرن هشتم را می‌توان در این موزه کالیفرنیا یافت. یک تور مجازی به مجموعه عظیمی از نقاشی‌ها، مجسمه‌ها، نسخه‌های خطی و عکس‌ها را با کلیک روی لینک زیر تجربه کنید.

موزه جی. پال گتی

The J. Paul Getty Museum

گالری اوفیزی، فلورانس

این گالری کمتر شناخته شده، مجموعه هنری یکی از معروف‌ترین خانواده‌های ایتالیا به نام دو مدیچی است. این ساختمان توسط جورجیو واساری در سال 1560 به طور ویژه برای کازیمو یکم دو مدیچی طراحی شده است اما هر کسی از هر جای جهان می‌تواند در سالن‌های آن بگردد.

گالری اوفیزی

Uffizi-Gallery-Florence-Galleria-Uffizi-Firenze-01

موزه هنر، سائوپائولو

موزه هنر سائوپائولو نخستین موزه مدرن برزیل است. آثار هنری که روی چهارچوب‌های روشن و شفاف قرار گرفته‌اند، چنین به نظر می‌رسند که معلق هستند. با کلیک روی لینک زیر، تور مجازی موزه هنر سائوپائولو را تجربه کنید.

موزه هنر سائوپائولو

MASP São Paulo

موزه ملی انسان شناسی، مکزیکو سیتی

این موزه که در سال 1964 ساخته شده، به باستان شناسی و تاریخ اختصاص یافته است. در این موزه 23 اتاق پر از آثار باستانی به ویژه از تمدن مایاها وجود دارند.

موزه ملی انسان شناسی مکزیکو سیتی

Museum of Anthropology Mexico City 

متاسفانه، همه موزه‌های مشهور جهان در مجموعه فرهنگ و هنر گوگل وجود ندارند اما برخی از آنها در وبسایت خود این امکان را فراهم کرده‌اند. به عنوان مثال موزه لوور فرانسه در وبسایت خود تورهای مجازی ارائه می‌دهد.

 

به کانال تلگرامی ما بپیوندید: azargashtmaleki@

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی