3178  |      

کاخ زمستانی سنت پترزبورگ

از زیباترین جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ که گردشگران زیادی برای بازدید از آن به شهر  ...

 

 

 

 

 

 

 

 کشور روسیه یکی جذاب ترین کشورهای گردشگری دنیاست که مملو از جاذبه های گردشگری زیبا و وصف نکردنی با عمارت های اروپایی می باشد . یکی از شهرهای معروف و توریستی روسیه که گردشگران زیادی را در قالب تور روسیه از تبریز و تور روسیه در خود میزبانی میکند شهر سنت پترزبورگ روسیه می باشد . در ادامه این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما با یکی از زیباترین و دیدنی های شهر سنت پترزبورگ یعنی کاخ زمستانی شهر سنت پترزبورگ آشنا کنیم . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید تا زیبایی های کاخ زمستانی را برای شما معرفی کنیم :

از معروف ترین کاخ های شهر سنت پترزبورگ روسیه که معماری های زمان باستان و قرون وسطایی روسیه را به رخ گردشگران تور روسیه از تبریز و تور سنت پترزبورگ از تبریز به نمایش گذاشته است . کاخ زمستانی سنت پترزبورگ از بزرگ ترین قصرهای جهان می باشد که شما گردشگران همزمان میتوانید شکوه و عظمت و ثروت به واضح ببینید . اگر بخواهیم از قدمت این کاخ برای شما بگوییم باید گفت که کاخ زمستانی حدود 150 سال اقامتگاه پادشاهان روسی بود و بعد از انقلاب بزرگ روسیه تبدیل به یکی از مجموعه های موزه بزرگ آرمیتاژ شد . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز ، تور مسکو از تبریز ، تور سنت پترزبورگ از تبریز با همکاران بخش تورهای روسیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه این شانس را دارید که با رفتن موزه آرمیتاژ تالارهای و سالن های بزرگ این کاخ را ببینید . زیبایی های این تالارها میتوانند شما را چند لحظه ای در خود منقلب کنند . در قسمت های مختلف این مجموعه شما میتوانید بخشی از نقاشی ها و معماری های اوراستا را ببینید . گردشگران میتوانند با قدم زدن در تالارهای دیگر مجسمه های شرق اروپا و آثار هنری زیادی را مشاهده کنید و لذت ببرید .

شما میتوانید با قدم زدن در داخل این کاخ به یک دنیای دیگر وارد شوید و از زیبایی های آثار گذشتگان لذت ببرید . در داخل این موزه رنگ های سیاه و سفید فضایی وجود دارد که جلوه خاصی به زیبایی های این موزه بخشیده است . شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه با بالا رفتن از این پله ها شاید این تصور را داشته باشید که به یک مهمانی پادشاهی دعوت شده اید . با هر بار بالا رفتن از این طبقه ها میتوانید مجسمه و آثار هنری مختلفی از زیبایی های تمام نشدنی این موزه ببینید . برای اطلاع از تور روسیه از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای روسیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

تاریخ کاخ زمستانی سنت پترزبورگ

اگر بخواهیم از تاریخ کاخ زمستانی شهر سنت پترزبورگ برای شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور مسکو از تبریز بگوییم باید گفت که این کاخ حدود 300 سال پیش به دستور پیتر کبیر بنا شد و با گذشت زمان و با دستور ملکه آنا ، یک قصر بزرگ با تمامی امکانات آن زمان ساخته شد . بعد از مدت ها شاهزاده الیزابت خواهر پیتر کبیر دستور داد تا کاخی با امکانات مختلفی بسازند که در کل دنیا تک و همتا نداشته باشد . این کاخ بلافاصله پس از دستور الیزابت شروع به بازسازی کرد و با داشتن زیبایی های وصف نکردنی خود به شهرت جهانی رسید . در آن زمان برای مراسمات اصلی از این کاخ استفاده می شد و مورد تحسین شاهزاده های دیگر قرار میگرفت . بعد از مرگ نیکلاس دوم این کاخ دیگر مورد اقامت هیچ پادشاهی قرار نگرفت و شاهزاده های دیگر برای اقامت به کاخ های اطراف شهر رفتند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص هتل های روسیه و تور روسیه از تبریز ، تور مسکو از تبریز و تور روسیه با کانترهای مربوطه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

منبع : hermitagemuseum.org

مطالب مرتبط :

راهنمای سفر سنت پترزبورگ

تفریحات مهیج روسیه

کاخ کرملین مسکو

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای روسیه ، تور روسیه از تبریز ، تور مسکو از تبریز ، تور سنت پترزبورگ از تبریز و تور روسیه به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی