3178  |      

آکواریوم شهر باتومی

آکواریوم شهر باتومی یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری باتومی می باشد که زیبایی های خاص خود را  ...

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از زیباترین شهرهای گردشگری دنیا که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود میکشد شهر باتومی گرجستان می باشد . این شهر زیبای ساحلی که جاذبه های گردشگری زیادی برای مسافران تور باتومی از تبریز و تور باتومی دارد یکی از شهرهای مهم گردشگری برای ایرانی ها محسوب می شود . شهر باتومی در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است به طوری که این شهر در حدود 20 کیلومتری مرز کشور ترکیه قرار گرفته است . یکی از زیبایی های شهر باتومی آکواریوم این شهر می باشد که در ساحل زیبا و وصف نکردنی باتومی قرار گرفته است . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را با آکواریوم باتومی آشنا کنیم :

زیباترین جاذبه ی ساحلی شهر باتومی که گردشگران تور باتومی از تبریز و تور گرجستان از تبریز می توانند هم از دریا و هم از خشکی آن را ببینند آکواریوم شهر باتومی می باشد . این آکواریوم زیبا را هنینگ لارسون معمار مشهور دانمارکی طراحی کرده است . در ساخت این آکواریوم از سنگ های بزرگ گرد ساحل باتومی استفاده شده است در طبقه های مختلف از گونه های مختلف آبزی برای معرفی به گردشگران تور باتومی از تبریز و تور گرجستان از تبریز بکار گرفته شده است .  طراحی و ساخت این مجموعه به گونه ای می باشد که بازدیدکنندگان از این آکواریوم می توانند به راحتی از مرکز این مجموعه که کافی شاپ و سالن بزرگ می باشد به راحتی به تمام نقاط مجموعه دسترسی داشته باشند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور باتومی از تبریز ، تور گرجستان از تبریز و تور باتومی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

آکواریوم باتومی به گونه ای طراحی شده است که گردشگران تور باتومی از تبریز و تور گرجستان از تبریز هرچقدر هم که بگردند باز به نقطه ی پایانی نمی رسند و نقطه ی پایان این مجموعه همان نقطه شروع می باشد . زیبایی های این آکواریوم به این می باشد که قسمت های مختلف به هم متصل می شوند . اگر بخواهید بعد از کلی گشت و گذار در این مجموعه یکم استراحت کنید باید بگیم که در پایین این مجموعه رستوران های مختلفی برای استراحت کردن شما وجود دارد که چشم اندازهای زیبایی به دریای سیاه دارد .

آکواریوم باتومی بیشتر جنبه ی آموزشی برای گردشگران دارد به طوری که شما گردشگران تور باتومی از تبریز و تور باتومی میتوانید با بازدید کردن از این آکواریوم موجودات آبی دریای سیاه ، دریای مدیترانه ، اقیانوس هند و آقیانوس آرام را ز نزدیک ببینید . شما گردشگران تور باتومی از تبریز و تور باتومی وقتی در سواحل باتومی قدم میزنید شاید از دور یه تا سنگ گرد بزرگ ببینید که براتون جالب باشه اما با نزدیک شدن به این سنگ ها می فهمید که اینها توسط یک معمار بزرگ خلق شده اند و یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری باتومی را شکل داده اند .

معماری و طراحی بیرونی و داخلی این آکواریوم به گونه است که همه ی گردشگران را در سنسن مختلف به سوی خود می کشاند . شما گردشگران تور باتومی از تبریز و تور باتومی با رفتن به این مجموعه میتوانید دنیای زیر آب را کشف کنید و از آن لذت ببرید . در سال 2010 معمار مشهور دانمارکی این اثر برنده ی جایزه بزرگ جهانی شد . این آکواریوم در نزدیکی پارک دلفین های باتومی و پارک 6 باتومی قرار گرفته است . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور باتومی از تبریز ، تور گرجستان از تبریز ، تور تفلیس از تبریز و تور باتومی با همکاران بخش تورهای گرجستان ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مطالب مرتبط :

زیبایی های تفلیس گرجستان

غذاهای معروف گرجستان

جاذبه های گردشگری کرواسی

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای گرجستان ، تور باتومی از تبریز ، تور تفلیس از تبریز ، تور گرجستان از تبریز به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی