3178  |      

غذاهای خوشمزه روسیه

غذاهای لذیذ و خوشمزه روسیه یکی از زیبایی های کشور روسیه می باشد که هر گردشگر را   ...

 

 

 

 

 

 

 

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری روسیه که میتوانید با لمس آن زیبایی های تور روسیه از تبریز و تور روسیه خود را میتوانید چند برابر کنید استفاده از غذاهای محلی و سنتی روسیه می باشد . غذاهای خوشمزه روسیه زبانزد گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه می باشد . هرچند غذاهای محلی و سنتی کشور روسیه در تمام نقاط این کشور باهم برابر و میتوان گفت یکسان هستند . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را با غذاهای خوشمزه روسیه و شهر سن پترزبورگ آشنا کنیم . با این یادآور که کشور روسیه امسال میزبان جام جهانی فوتبال می باشد پس در ادامه مطلب همراه آذرگشت ملکی باشید تا این غذاهای خوشمزه را برای شما معرفی کنیم :

غذای گولابتسی سنت پترزبورگ

یکی از خوشمزه ترین غذاهای کشور روسیه غذای گولابتسی یا همان دلمه کلم می باشد . این غذای پر طرفدار یکی از خوشمزه ترین غذاهای کشور روسیه می باشد که در آن داخل برگ کلم را با گوشت و ادویه جات پر می کنند و با سس مخصوص آغشته میکنند . برای تزیین این غذای خوشمزه از سبزیجات و فلفل استفاده میکنند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای جام جهانی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

غذای اوکا روسیه

یک پیش غذای زیبا و خوشمزه که از ماهی های رنگارنگ برای پخت آن استفاده می شود . پیشنهاد آذرگشت ملکی برای شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه این است که این غذا را برای سرو از سرآشپزهای حرفه ای بگیرید . معمولا از این غذا برای مسافرت های کوتاه و تفریحی استفاده میکنند . استفاده از این غذا در کنار دریا بیشتر از آنچه که فکرشان را بکنید خوشمزه تر می باشد .

غذای کولودتس سنت پترزبورگ

معمولا تمام غذاهای کشور روسیه متشکل از گوشت می باشد . در طرز پخت این غذا هم گوشت ژلاتین را می پزند و بعد از پخت گوشت را به حال خود رها می کنند تا گوشت به آرامی سرد شود . با این حالتی که گوشت سرد می شود گوشت فرم ژله ای به خود می گیرد . معمولا از این غذا در فصل زمستان و اوایل سال نو میلادی استفاده میکنند .

سالاد وینگرت روسیه

سالاد وینگرت سنت پترزبورگ یکی از خوشمزه ترین سالادهای دنیا می باشد به طوری که در آن خیار ، چغندر ، گوجه و زیتون را ریز ریز خرد میکنند و با سس مخصوص سالاد آغشته میکنند . پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه این است که سالاد را حتما در کنار غذاهای لذیذ روسیه صرف کنید .

سالاد هرینگ روسیه

یکی دیگر از خوشمزه ترین سالاد های روسیه سالاد هرینگ می باشد . سالادی که مخلوطی از انواع سبزیجات می باشد . برای تهیه این سالاد اول سبزیجات مختلف را همراه با چغندر در آب می پزند و بعد با گوجه های خرد شده مخلوط و به سس مخصوص آغشته میکنند . برای اینکه این سالاد رنگ زیبایی به خود بگیرد از چغندرهای رنگی در آن استفاده میکنند .

غذای پلو آذربایجانی

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که بعدها سرسفره روس ها باز شد غذای لذیذ پلو می باشد . این غذای خوشمزه متعلق به کشور آذربایجان می باشد ، در زمان های دور وقتی کشور آذربایجان بخشی از شوروی سابق بود این غذا مورد پسند روس ها قرار گرفت . در تهیه ی این غذا برنج را با هویج و گوشت مخلوط می کنند و یک غذای بسیار لذیذی درست میکنند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای جام جهانی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مطالب مرتبط :

مراکز خرید مسکو

راهنمای سفر صربستان

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی ، تور روسیه از تبریز و تور روسیه به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی