3178  |      

زیبایی های کشور چین

چین ؛ یک کشور مملو از زیبایی های وصف نکردنی و بناهای باستانی و مدرن می باشد که گردشگران زیادی را  ...

 

 

 

 

 

 

کشور بزرگ و پهناور چین یکی از کشورهای اصلی گردشگری در جهان محسوب می شود . این کشور مملو از بناهای باستانی ، فرهنگ های متفاوت و سازه های مدرن زیبا می باشد . با این همه جاذبه های گردشگری کشور چین هر ساله میلیون ها گردشگر را به راحتی در خود میزبانی میکند . در ادامه این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا چند تا از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری چین را برای شما معرفی کنیم . در ادامه ما را همراهی کنید :

یو گاردن شانگهای چین

زیباترین باغ گل کشور چین در شهر زیبای شانگهای با حدود 20 هزار هکتار مساحت یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری کشور چین و شهر شانگهای به شمار می رود . عکاسان برای ثبت چشم اندازهای زیبا از این پارک از درب بازار این باغ وارد این باغ می شوند . شما گردشگران تور چین از تبریز و تور چین حداقل دو یا سه ساعت وقت نیاز دارید تا از این باغ بزرگ و زیبا دیدن کنید . بهترین زمان برای سفر به شانگهای و دیدن این باغ زیبا اوایل فصل بهار می باشد به طوری که در این زمان از سال تمامی درختان گل میدهند و همه جا پر از گل و گیاه می شود . پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای شما گردشگران تور چین از تبریز و تور چین این است که بازدید از این باغ را اوایل هفته بی اندازید زیرا در اواخر هفته این باغ شلوغ می باشد . مسلما بیشتر گردشگران تور چین از تبریز و تور چین دوست دارند که این باغ را از ارتفاع های بلند نگاه کنند اما در داخل این پارک مناره های کنده کاری شده کوچکی هم وجود دارند که میتوانند شما را چند لحظه در خود منقلب کند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور چین از تبریز و تور چین با همکاران بخش تورهای آسیایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

کارخانه مروارید پکن

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری شهر پکن چین کارخانه مروارید این شهر می باشد . زمان کشت مروارید در چین به حدود 2000 سال قبل از میلاد می رسد . اما امروزه تکنولوژی کشت مروارید در آب های شیرین بسیار فرق کرده است . شما گردشگران تور چین از تبریز و تور چین برای اینکه بتوانید این کارخانه مروارید را بهتر بشناسید میتوانید از قسمت های مختلف این کارخانه بازدید کنید . کارخانه مروارید در کنار کاخ تابستانی بنا شده است . بخش هایی از این کارخانه وجود دارد که گردشگران تور چین از تبریز و تور چین نمیتوانند از این قسمت ها بازدید کنند ، این قسمت ها توسط راهنماهای محلی با فیلم و عکس به گردشگران نمایش داده می شوند . در داخل این کارخانه فروشگاه بزرگی وجود دارد شما گردشگران تور چین از تبریز و تور چین می توانید خریدهای کوچک و بزرگ خود را از این فروشگاه بزرگ انجام بدیم .

المپیک پارک شهر پکن

زیباترین استادیوم شرق آسیا که گردشگران زیادی را در قالب تور چین از تبریز و تور چین به سوی خود میکشاند . استادیوم المپیک پکن همان ورزشگاهی می باشد که المپیک 2008 پکن و پارالمپیک  2008 در این ورزشگاه برگزار شد . برای اینکه بتوانید خود را به این ورزشگاه زیبا برسانید میتوانید با سوار شدن به مترو در ایستگاه المپیک پیاده شوید . برای اینکه بعد از کلی گشت و گذار در شهر شلوغ پکن به یک جای دنج بروید که بتوانید یکم استراحت کنید حتما پارک المپیک بهترین گزینه برای شما خواهد بود . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور چین از تبریز و تور چین با همکاران بخش تورهای آسیایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای آسیایی ، تور چین از تبریز و تور چین به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی