3178  |      

جاذبه های زیبای ترکیه

مسلما جاذبههای زیبای ترکیه را میتوان بهشت پنهان قاره اروپا دانست به طوری که میتوان  ...

 

 

 

 

 

 

 

اگر در تور ترکیه گردی در گوشه و کنار شهر استانبول گنبد ها یا مناره جذاب ، جاذبه های باستانی و تاریخی رومی در سواحل غربی و جنوبی ترکیه ، سواحل وصف نکردنی آنتالیا و جاذبه های دیدنی دریای مدیترانه ، کوه های سر به فلک کشیده ، همه اینها تنها گوشه ای از زیبایی ها و جاذبه های باور نکردنی ترکیه به حساب می آید . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشد تا گوشه های از زیبایی های ترکیه را برای شما معرفی کنیم . همراه ما باشید ...

مسجد ایاصوفیه استانبول 

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری ترکیه مسجد ایاصوفیه در شهر استانبول می باشد . این مسجد زیبا در قرن 6 به دستور کنستانتیون ساخته شد . ارتفاع این مسجد به 55 و قطر گنبد این بنا به 33 متر میرسد .گذشته این مسجد بسیار پر پیچ و خم می باشد به طوری که در جنگ های صلیبی چندین بار تخریب شد و بعدها بعد از فتح استانبول توسط عثمانی ها به یک مسجد زیبا تبدیل شد ، مسجد ایاصوفیه بعدها با گذشت زمان به یک موزه بزرگ تبدیل شد . امروزه مسجد ایاصوفیه یکی از جاذبه های اصلی استانبول برای گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

کتابخانه سلسوس شهر افسوس

مسلما زیباترین و جذاب ترین جاذبه ی گردشگری سواحل غرب کشور ترکیه را خرابه های افسوس می توان دانست . این منطقه زیبا به دلیل وجود عبادتگاه آرتمدیس یکی از عجایب هفتگانه باستان به شمار میرفت . مهمترین جاذبه تاریخی غرب ترکیه در سال 400 بعد از میلاد تخریب شد ولی امروزه قسمتی از کتابخانه و عبادتگاه هنوز باقی مانده است . کتابخانه بزرگ حدود 100 سال بعد از میلاد ساخته شد و مهمتر اینکه مقبره سلسوس فرماندار بزرگ آسیا در این مکان قرار دارد . اگر بخواهید به این منطقه سفر کنید باید سفر خود را از استان ازمیر ترکیه اغاز کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور ازمیر از تبریز و تور ازمیر با همکاران ما در تماس باشید .

مسجد آبی شهر استانبول

یکی از زیباترین و جالب ترین جاذبه گردشگری استانبول مسجد آبی این شهر می باشد . مسجد آبی دارای 6 مناره زیبا می باشد که از هر طرف استانبول قابل دیدن می باشد . مسجد آبی شهر استانبول در سال 1600 بعد از میلاد در استانبول با کلی مناره های زیبا ساخته شد . داخل این مسجد بزرگ با بیش از 3000 عدد کاشی آبی رنگ طراحی شده است و به همین منظور هم لقب مسجد آبی را به خود داده است . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

دهکده اولودنیز ترکیه

از زیباترین جاذبه های گردشگری ترکیه دهکده کوچک اولودنیز که در ساحل غرب دریای اژه ترکیه واقع شده و در دهانه  آن یک تالاب آبی با خلیج شنی زیبا قرار گرفته است . یکی از زیبایی ترین صحنه هایی که میتوان در سواحل این دهکده دید وجود قورباغه های زیبا هست که میتوانید با عکس های زیبا یه خاطره خوش از این دهکده داشته باشید .

قلعه زیبای بدروم

ساخت یک قلعه زیبا در شهر بدروم در قرن 15 توسط صلیبیون باعث شد تا یکی دیگر از زیبایی های کشور ترکیه در شهر بدروم به ثبت برسد .قلعه بدروم یکی از آثار تاریخی ترکیه می باشد که به خوبی تا الان محافظت شده است . زیبایی های این موزه در این خلاصه نمی شود بلکه شما گردشگران تور بدروم از تبریز و تور بدروم میتوانید از موزه زیر آب این منطقه هم دیدن کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور بدروم از تبریز و تور بدروم با همکاران بخش تورهای ترکیه ما تماس حاصل فرمایید .

پاموککاله ترکیه

یکی از زیبایی های وصف نکردنی کشور ترکیه که هر ساله میلیون ها گردشگر ار به سوی خود می کشاند منطقه پاموککاله می باشد . این منطقه زیبا که در قدیم حوضچه های برای حمام گرفتن ساخته شده بود هم اکنون به یکی از زیبایی ترکیه تبدیل شده است .

ساحل پاتارا

یکی از زیباترین سواحل ترکیه به شمار می رود به طوری طول این ساحل به 20 کیلومتر می رسد . بهترین ساحل شنی در ترکیه می باشد که در اطراف آن نشانی شلوغی و پرهرج . مرجی نیست . یکی از زیبایی های فراموش نشدنی در این ساحل تفریحات آبی این منطقه می باشد .

azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی