3178  |      

خرید ازران در دبی

یکی از زیبایی های سفر در دبی خرید ارزان و با صرفه آن می باشد که میتواند گردشگران را خوشحال  ...

 

 

 

 

 

 

 

شهر دبی را میتوان قلب تپنده عاشقان خرید دانست ، به همین دلیل مسلما گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی بیشتر میل هستند از لوکس ترین مکان های دبی خرید های ارزانی داشته باشند . اکثر مراکز خرید شهر دبی در اطراف این شهر وجود دارند ولی مسلما متوان گفت که یکی از جاذبه های اصلی شهر دبی بشمار می روند که دیدن این مراکز خرید خالی از لطف نیست . در داخل این مراکز خرید زیبا رستوران ها و شهربازی های زیبایی وجود دارند که نه تنها برای بچه ها بلکه برای شما گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی هم میتواند بسیار جذاب باشد. اگر از آن دسته آدم هایی هستید که دوست دارید تخفیف های زیادی در خرید خود بگیرید شرکت آذرگشت ملکی برای شما بازارهای سنتی دبی را پیشنهاد میکند اما اگر از مراکز لوکس و زنجیره ای بخواهید خرید کنید مجبور هستید کالاها را به همان قیمت که روی کالا هست بخرید . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید تا جاهایی که میتوانید خریدهای ارزانی که میتوانید در دبی داشته باشید را برای شما معرفی کنیم :

بازارهای محلی شهر دبی 

بازارهای محلی و سنتی شهر دبی همه جوره وسایل را در خود دارند . یعنی شما گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی میتوانید اجناس مختلف خود را با پایین ترین قیمت خریداری کنید . همچنین شما میتوانید اجناسی در این بازار دبی پیدا کنید که نمی توانید در دیگر مراکز خرید دبی پیدا کنید . پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای شما گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی این است که این بازارهای سنتی رو از دست ندهید .

وسایل الکتریکی در شهر دبی 

مسلما یکی از زیباترین خریدهایی که در تور دبی از تبریز و تور دبی میتوانید داشته باشید خرید وسایل برقی و الکتریکی در دبی می باشد . این به این منظور می باشد که مالیات وسایل الکتریکی در دبی آزاد می باشد . به این منظور قیمت محصولات الکتریکی در دبی بسیار ارزان می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور دبی از تبریز و تور دبی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

فستیوال های سالیانه خرید دبی

دبی یکی از شهرهای معروف خرید در دنیا می باشد به این منظور که برندهای بسیار معروف و زیادی در این شهر برای گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی وجود دارد . در دبی در یک مدت زمان مشخصی در هر سال یک فستیوال بزرگ خرید برگزار می شود که به مدت یک ماه از ماه مرداد شروع میشود . در این مدت قیمت تمامی اجناس به شدت کاهش می یابد و بهترین زمان برای خرید برندهای اصلی در دبی می باشد . شما میتوانید در زمان برگزاری این فستیوال بهترین خرید های خود را در دبی داشته باشید . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور دبی از تبریز و تور دبی با همکاران بخش تورهای دبی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور دبی از تبریز و تور دبی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی