3178  |      

زیباترین شهرهای ترکیه

يکي از زيبايي هاي کشور ترکيه در شهرهاي زيبا آن خلاصه مي شود ، شهرهاي زيبا با جاذبه هاي گردشگري   ...

 

 

 

 

 

 

 

براي بسياري از ما گردشگران ايراني کشور ترکيه در سه شهر زيباي آنکارا ، استانبول و انتاليا خلاصه شده است . اما اين کشور خوش آب و هوا شهرهاي زيبا و معروف گردشگري ديگري نيز دارد که در آن وجود هتل هاي 5ستاره لوکس و مراکز خريد زيبا و مدرن گردشگران زيادي را به سوي خود مي کشاند . در ادامه اين مطلب از آذرگشت ملکي قصد داريم تا براي شما گردشگران تور استانبول از تبريز ، تور آنتاليا از تبريز ، تور ازمير از تبريز ، تور آنکارا از تبريز و تور مارماريس از تبريز و تور بدروم از تبريز شهرهاي معروف ترکيه را معرفي کنيم . همراه آذرگشت ملکي باشيد :

شهر استانبول

شهر زيباي استانبول نگين ترکيه مي باشد که در دو قاره آسيا و اروپا قرار دارد اين شهر داراي جاذبه هاي گردشگري زيبا و جذاب در خود مي باشد . شهر استانبول بزرگترين شهر از نظر فرهنگي و مالي در ترکيه مي باشد . شهر استانبول هرساله ميليون ها گردشگر را در خود ميزباني ميکند . اين شهر مملو از تفريحات هيجان انگيز که ميتواند گردشگران تور استانبول از تبريز و تور استانبول را در خود سرگرم کند . مساجد شهر استانبول از زيبايي هاي جذابي برخوردار مي باشد . براي اطلاعات بيشتر در خصوص تور استانبول از تبريز و تور استانبول با همکاران بخش تورهاي ترکيه ما در شرکت آذرگشت ملکي تماس حاصل فرماييد .

شهر آنتاليا

اين شهر رويايي در ميان رشته کوه هاي زيباي توروس و درياي مديترانه قرار دارد . زيبايي هاي اين شهر گردشگران زيادي را در قالب تور آنتاليا از تبريز و تور آنتاليا به خود ميکشد . وجود سواحل درخشان و تميز ، مراکز خريد مدرن ، هتل هاي زيبا و لوکس با خدمات زيبا و دلنشين باعث شده تا گردشگران زيادي عاشق اين شهر ترکيه باشند . مسافران زيادي هر ساله در قالب تور آنتاليا از تبريز و تور آنتاليا راهي شهر ساحلي آنتاليا مي شوند . شما گردشگران تور آنتاليا از تبريز و تور آنتاليا مي توانيد براي اطلاعات بيشتر با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکي تماس حاصل فرماييد .

شهر کوش آداسي

يکي ديگر از شهرهاي ساحلي ترکيه که هر ساله گردشگران زيادي را به سوي خود ميکشد شهر زيباي کوش آداسي مي باشد . کوش آداسي که در درياي اژه ترکيه قرار دارد يک شهر ساحلي با هتل هاي لوکس و مراکز خريد جذاب براي مسافران تور کوش آداسي از تبريز و تور کوش آداسي مي باشد که ميتواند چندين روز گردشگران را در خود سرگرم کند . همچنين کوش آداسي نزديک به جزيره زيباي ساموس يونان قرار گرفته است که مسافران ميتوانند با قايق هاي تندرو به اين جزيره رويايي هم سفر کنند . سواحل درخشان کوش آداسي ميتواند بهترين تجربه سفر براي گردشگران تور کوش آداسي از تبريز و تور کوش آداسي باشد .

شهر آنکارا

شهر زيباي آنکارا که در قلب ترکيه قرار دارد يکي از زيباترين شهر هاي ترکيه به شمار مي رود . خيلي از مردمان دنيا شهر استانبول را پايتخت کشور ترکيه مي دانند اما پايتخت کشور ترکيه شهر زيباي آنکارا مي باشد . جاذبه هاي گردشگري شهر آنکارا زبانزد گردشگران تور آنکارا از تبريز و تور آنکارا مي باشد که ميتواند به مقبره آتاتورک نيز اشاره نمود .

شهر ازمير 

شهر زيباي ازمير که سومين شهر پرجمعيت ترکيه نيز مي باشد در جنوب غربي ترکيه قرار دارد . اين شهر زيبا و ساحلي هرساله بخاطر وجود سواحل درخشان و زيبا گردشگران زيادي را در خود ميزباني ميکند . داخل شهر ازمير مملو از بناهاي تاريخي مي باشد که مهمترين نقطه گردشگري ازمير را ميدان ساعت به خود اختصاص داده است . شما گردشگران تور ازمير از تبريز و تور ازمير ميتوانيد براي رهايي از سر و صدا و شلوغي شهر به سواحل دنج و جذاب ازمير سفر کنيد . براي اطلاعات بيشتر در خصوص تور ازمير از تبريز و تور ازمير با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکي تماس حاصل فرماييد .

شهر ترابزون 

اگر بخواهيد به شهر زيباي ترابزون سفر کنيد بايد به شمال شرقي ترکيه برويد . اين شهر زيبا که در مسير جاده ابريشم قرار دارد هميشه مدرن و با فرهنگ هاي مختلف ميزبان گردشگران ايراني مي باشد . جاذبه هاي گردشگري ترابزون يکي از زيبايي هاي ترابزون مي باشد که گردشگران زيادي را به سوي خود مي کشاند . از جاذبه هاي معروف ترابزون مي توان به قلعه ترابزون ، بازار ترابزون اشاره نمود . شما گردشگران تور ترابزون از تبريز و تور ترابزون ميتوانيد براي ديدن معماري بيزانسي به موزه ترابزون برويد . اين محل در اوايل ساخت خود به عنوان کليسا ازش استفاده مي شد ولي به مرور زمان الان به يک مسجد تاريخي تبديل شده است .

شهر وان

شهر زيباي وان که در قسمت شرقي ترکيه قرار دارد يکي از مقاصد اصلي گردشگران ايراني به مار مي رود . اين شهر زيبابه خاطر موقعيت جغرافيايي و نزديک بودنش به مرز ايران هميشه مورد استقبال گردشگران ايراني واقع مي شود . از جاذبه هاي گردشگري شهر وان ميتوان به درياچه زيبايش اشاره نمود . شهر وان به خاطر داشتن مراکز خريد مدرن و جذاب و قيمت هاي مناسب هميشه قلب تپنده براي عاشقان خريد در ترکيه بوده است . از مناطق جذاب و توريستي که در شهر وان قرار دارد ميتوان به آکمادار اشاره نمود که در نزديکي شهر وان قرار دارد . شما گردشگران تور وان از تبريز و تور وان ميتوانيد براي رسيدن به اين منطقه زيبا از قايق هاي تندرو استفاده نماييد . براي اطلاعات بيشتر در خصوص تور وان از تبريز و تور وان با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکي تماس حاصل فرماييد .

شهر بدروم

يکي از شهرهاي زيبا و پرگردشگر ترکيه که در درياي اژه قرار دارد شهر ساحلي بدروم مي باشد . بدروم به علت داشتن سواحل درخشان و زيبا هرساله ميزبان گردشگران تور آنکارا از تبريز و تور بدروم باشد . وجود هتل هاي لوکس و مدرن مراکز خريد بزرگ ، تفريحات مهيج آبي باعث شده تا بدروم به يکي از زيباترين شهرهاي ترکيه تبديل شود . از اصلي ترين جاذبه هاي گردشگري بدروم مي توان به قلعه سنت پيتر اشاره نمود . براي اطلاعات بيشتر در خصوص تور بدروم از تبريز و تور بدروم مي توانيد با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکي تماس حاصل فرماييد .

براي اطلاعات بيشتر به کانال تلگرامي ما بپيونديد . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی