3178  |      

خطرناک ترین پله های جهان

یکی از خطرناک ترین مناطق روی کره زمین پله های بهشت هاوایی می باشد که یکی از دیدنی ترین مناطق هاوایی آمریکا  ...

 

 

 

 

 

 

 

مسلما وقتی اسم هاوایی به گوش می رسد تصور ذهن همه از این منطقه سواحلی بسیار تمیز و درخشان با آب های زلال می باشد که چشم انداز های بسیار زیبا و وصف نکردنی برای گردشگران دارد . اما اینکه چه چیزی می تواند در کنار این همه زیبایی جذابیت این منطقه را باز بیشتر کند جای سوال می باشد . اما مطمئنا جواب این سوال این است که ریسک کردن و هیجان در کنار چشم اندازهای زیبای هاوایی می تواند زیبایی تور هاوایی را چند برابر کند . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا یکی از خطرناک ترین و ترسناک ترین تفریحات هیجان انگیز هاوایی را برای شما معرفی کنیم . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :


مسلما یکی از خطرناک ترین و زیباترین جاذبه های گردشگری هاوایی وجود پله های تیز و خطرناک در بالای پرتگاه های کوه می باشد . این پله های خطرناک و ترسناک که در جنگ جهانی دوم ساخته شدند تعدادی نزدیک به 4000 پله می باشد . در جنگ جهانی اول کشور بریتانیا به فکر یک نقشه اسرار آمیز و باور نکردنی بود که این پله های خطرناک را ساختند . اسم این پله های زیبا پله های هایکو هاوایی می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر و مسافر را از همه جای دنیا به سوی خود می کشد .
کشور انگلستان برای بهبود بخشیدن به ارتباط نظامی خود در جنگ جهانی اول می بایست یک راه ارتباطی به بالای کوه های هاوایی می زد . با این وجود دره های این کوه بسیار تیز و نفوذ ناپذیر بودند و ارتش انگلستان توانستند با مردمان محلی یک راه ارتباطی با ساختن پله های زیبا و خطرناک این راه ارتباطی به بالای کوه را بزنند . پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی به گردشگران و مسافران تور هاوایی از تبریز و تور هاوایی این می باشد که این منطقه زیبا را در زمان عصر و هنگام غروب آفتاب به بازدید بیاورند زیرا این منطقه در این موقع چشم اندازهای زیبا و وصف نکردنی دارد .


گردشگران در تمامی دنیا این پله های زیبا را به نام پله های بهشت می شناسند . در کنار تمام زیبایی هایی که این پله ها دارند برای گردشگران و مسافران تور هاوایی از تبریز و تور هاوایی می تواند بسیار خطرناک باشد . در بازدید این پله یک اشتباه کوچک می تواند به بهای مرگ انسان تمام بشود . این پله ها در لابه لایه درختان و گیاهان زیبا و سرسبز ساخته شده است به این خاطر باعث می شود تا ماجراجویان مختلفی از کل دنیا به این منطقه بیایند .
پله های بهشت هاوایی در اکثر سال ها به خاطر پایین بودن امنیت جانی بسته بود ولی این پله دوباره در سال 1970 در خود را به سوی گردشگران و مسافران تور هاوایی از تبریز و تور هاوایی باز کرد . بعد از چند سال دیگر به خاطر اعلام شدن امنیت نداشتن این پله درهای این پله ها به روی گردشگران بسته شد .


پله های بهشتی هاوایی با وجود گذشت زمان تمامی امنیت جانی گردشگران را از دست داده و دولت منظقه مجبور شد ورود گردشگران و ماجراجویان به این پله ها را ممنوع کرد . این پله ها به خاطر اینکه در مجاورت بادهای تند و بارندگی های زیاد قرار دارند مستحکم بودن خود را از دست دادند . با این وجود باز هم گردشگران و ماجراجویان زیادی از کل دنیا برای دیدن این پله های بهشتی به هاوایی می آیند . دولت این ایالت برای جلوگیری از ورود گردشگران به این منطقه جریمه چند میلیونی گذاشته است . با این وجود ماجراجویان زیادی برای بردن آدرنالین خون خود به این منطقه عازم می شوند .
ماجراجویانی که اهل ریسک و خطر کردن هستند در بین دو پرتگاه این منطقه یک نردبان طنابی درست کردند که مسئولان این حد از ریسک و خطر را برای انسان یک جنون توصیف کردند . اگر شما گردشگران و مسافران هم روزی بخواهید از این پله های بهشتی دیدن کنید باید این حد خطر و ریسک را به جان بخرید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور آمریکا از تبریز و تور آمریکا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور آمریکا از تبریز و تور هاوایی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی