3178  |      

دیدنی های دبی

شهر دبی جاذبه های گردشگری زیادی دارد که گردشگران می توانند خود را در آنها سرگرم کنند ...

 

 

 

 

 

 

 

شهر دبی در این سال های اخیر یکی از مقاصد اصلی گردشگران و مسافران تور دبی از تبریز و تور دبی می باشد که هرساله میلیون ها گردشگر و مسافر را به سوی خود می کشاند . شهر دبی به شهر مراکز خرید بزرگ و برج های بلند جهان معروف می باشد جاذبه های گردشگری زیادی دارد تا بتواند گردشگران و مسافران تور دبی از تبریز و تور دبی را راضی از خود نگه دارد . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را جاذبه های گردشگری دبی و دیدنی های دبی آشنا کنیم تا در تور دبی راحت بتوانید از زیبایی های این شهر لذت ببرید . در ادامه مطلب از آذرگشت ملکی همراه ما باشید :

برج خلیفه شهر دبی

یکی از جاذبه های گردشگری دبی که از زیباترین و عظمت ترین سازه های ساخت دست بشر می باشد برج خلیفه دبی می باشد . این برج که بلندترین برج جهان می باشد حدود 830 متر ارتفاع دارد ، اما بعدها با اصرار عرب ها بلندی این برج به بیشتر از 1000 متر رسید . گردشگران و مسافران تور دبی از تبریز و تور دبی می توانند با ایستادن در ارتفاع بالای این برج یک چشم انداز زیبا از شهر دبی را ببینند . این برج بقدری بلند می باشد که از بالای آن می توان چشم انداز همزمان یک طرف دریا و یک طرف کویر دبی را به طور همزمان مشاهده نمود . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور دبی از تبریز و تور دبی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مرکز خرید دبی مال دبی

مرکز خرید دبی مال یکی از زیباترین مراکز خرید شهر دبی می باشد که به زیبایی های داخلی و بیرونی خود زبانزد گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی می باشد که با داشتن بهترین برند های جهانی پوشاک و اشیاء لوکسی برای گردشگران ارائه می دهد . در داخل مرکز خرید دبی مال یک آکواریوم بزرگ متشکل از بسیاری از گونه های حیوانات آبزی وجود دارد که یک چشم انداز زیبا به این مرکز خرید بخشیده است . مرکز خرید دبی مال تنها مرکز خریدی در دبی می باشد که یک راه زیبا به برج خلیفه دارد تا گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی راحت تر بتوانند به این برج بزرگ دسترسی داشته باشند . بزرگ ترین مرکز خرید دنیا همچنین در فضای بیرونی خود یک فواره آبی بزرگ دارد زیبایی های این مرکز خرید را چند برابر کرده است .

منطقه باستاکیا دبی

اگر در تور دبی از تبریز و تور دبی دنبال تاریخ و قدمت دبی می گردید بهتر است بگوییم که شهر قدیمی دبی در منطقه باستاکیا قرار دارد . باستاکیا می تواند قدمت و تاریخ شهر دبی را برای شما به نمایش بگذارد . در زمان های دور و قدیمی تاجران ابریشم و مواد غذایی برای اقامت و استراحت به این منطقه برده می شدند . در این منطقه دیگر خبری از برج های بزرگ و مدرن نیست . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور دبی از تبریز و تور دبی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

مسجد جمیرا دبی

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دبی که برای مسافران تور دبی از تبریز و تور دبی می تواند جالب و جذاب باشد معماری های بسیار زیبا و خیره کننده ی مسجد جمیرا دبی می باشد که با معماری خاصی که دارد می تواند هر بیننده را چند لحظه در خود منقلب کند . برای بردن لذت بیشتر از دیدن این مسجد پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای مسافران و گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی این است که هنگام وقت شب از این مسجد زیبا بازدید کنند چرا که نورافکن های رنگی و زیبای این مسجد یک جلوه ی بسیاری عجیبی به چشم انداز این مسجد می بخشد .

منطقه دیره دبی

این منطقه از دبی به خاطر داشتن مغازه ها و بازار های محلی معروف می باشد . به همین منظور هم این منطقه گردشگران و مسافران زیادی را در تور دبی از تبریز و تور دبی به سوی خود جذب می کند . لازم به گفتن می باشد که دیره دارنده بزرگ ترین بازار طلا در دنیا می باشد . شما گردشگران و مسافران تور دبی از تبریز و تور دبی می توانید از مغازه های این بازار سوغاتی های محلی دبی را خریداری کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور دبی از تبریز و تور دبی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مطالب مرتبط با این مطلب :
فواره موزیکال دبی
دبی ؛ بهترین مراکز خرید دنیا
موزه اسب شهر دبی
کوه مصنوعی شهر دبی
مناطق گردشگری دبی

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور دبی از تبریز و تور دبی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی