3178  |      

فواره موزیکال دبی

فواره موزیکال دبی یکی از جاذبه های اصلی شهر دبی می باشد که با نمای وصف نکردنی خود  ...

 

 

 

 

 

 

 

شهر دبی شهر تازه شناخته شده ی آسیایی که مانند یک نگین مروارید در پایین خلیج فارس و کشور امارات می درخشد . این شهر با داشتن آب و هوای نسبتا ملایم و گرم و دارای امکانات تفریحی جالب و مد روز دنیا توانسته است گردشگران زیادی را از کل دنیا به خود جذب نماید . در ادامه ی این مطلب از آذرگشت ملکی سراغ فواره موزیکال دبی یکی از جاذبه های دیدنی این شهر رفته ایم تا شما را با بزرگترین فواره موزیکال جهان آشنا کنیم :


فواره دبی ، یکی از جاذبه های اصلی جذب گردشگر دبی و تور دبی می باشد که گردشگران زیادی را طول روز برای دیدن خود جذب می کند . این فواره ی عظیم روی دریاچه ی معروف خلیفه مابین مرکز خرید بزرگ دبی مال و برج خلیفه قرار دارد . این فواره از کمان بزرگ به اندازه 280 متر شروع و به فواره های کوچک به اندازه 5 متر می رسد .


در زمان شروع و استارت نمایش این فواره ها قطره های آب را تا ارتفاع 200 متری با فشار قوی به سوی آسمان پرتاب می کنند که این پرتاب ها همراه با 6000 رنگ نوری همراه می باشد که یک نمای وصف نکردنی را در فضا ایجاد می کنند . این نمایش ها در طول روز به مدت 5 دقیقه انجام میگیرد و ساعت 6 عصر تا 11 شب هم هر از نیم ساعت این فواره های عظیم شروع به اجرا برای گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی می شوند . در ضمن این نمایش ها در طول روز در ساعات 11 و 13 هم به اجرا در می آیند .


موزیک های همراه این فواره ها از موزیک های معروف کلاسیک جهان به موزیک های مد روز و دنج قابل متغیر بودن هستند . این قطعه موزیک های زیبا از خواننده های معروف آمریکایی و اروپایی می باشند که هر کدام از ماها یک خاطره خوب با این خواننده ها داریم . دیدن این نمایش فواره ها کاملا رایگان بوده و می توان از اطراف این دریاچه به خوبی مشاهده نمود .


بخش اصلی دیدن این نمایش از طرف مرکز خرید دبی مال می باشد که یک چشم انداز زیبا و باور نکردنی را برای گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی به نقش و نگارش می کشد . قبل از شروع نمایش گردشگران و مسافران تور دبی خود را به این منطقه می رسانند تا شاهد دیدن نمایش بهترین فواره های جهان با موزیک های خاص باشند . شما گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی می توانید برای در امان ماندن از شلوغی و ازدحام جمعیت 20 دقیقه خود را زودتر به محل نمایش برسانید شما میتوانید برای مشاهده ی بهتر این نمایش در اطراف دریاچه میز رزرو کنید و یا از تراس رستوران ها و یا کافی شاپ ها برای مشاهده بهتر استفاده نمایید . برای اطلاعات کافی در خصوص تور دبی از تبریز ، تور دبی ، رزرو هتل های دبی ، جاذبه های گردشگری دبی ، پرواز دبی از تبریز ، مناطق دیدنی دبی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور دبی از تبریز و تور دبی با همکاران ما تماس حاصل نمایید .

کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی