3178  |      

جاذبه های گردشگری سوییس

کشور سوییس یکی از پرگردشگرترین کشورهای جهان می باشد که هر ساله میلیون ها گردشگر را ...

 

 

 

 

 

 

 

کشور سوییس یکی از جذاب ترین ، زیباترین و گران قیمت ترین کشورهای جهان حتی برای مردمان قاره اروپا است و گردشگرانی که بخواهندبا هزینه ی کم سفر کنند ، معمولا به این کشور به عنوان یکی از مقاصد گردشگری زیبا فکر می کنند . معمولا نمیشه به سوییس با هزینه ی کم سفر کرد ولی این کشور بقدری زیباست که از رفتن به آنجا نمیتوان منصرف شد . از شهرها و دهکده های زیبای کوهستانی که در دامنه های رشته کوه آلپ گرفته تا خانه های بنا شده در قره های وسطا ، مزارع سرسبز پهناور در پایین قله های سفید و پوشیده از یخچال های برف . همه ی این موارد تنها بخشی از جاذبه های وصف نکردنیه سوئیس به شمار میرود . سفر به سوییس چه در تابستان و چه در زمستان برای گردشگران جالب خواهد بود . با خواندن این مطلب از آذرگشت ملکی می توانید در مورد جاذبه های گردشگری سوییس بیشتر بدانید و یکی از زیباترین سفرهای زندگیه خود را تجربه کنید .

آب و هوای کشور سوییس مثل بقیه ی نقاط قاره ی اروپا یکنواخت نیست . یعنی در فصل تابستان آب و هوای گرم و مرطوبی دارد و در فصل زمستان یکی از سردترین نقاط قاره اروپا محسوب می شود . سفر به این کشور مونده به سلیقه ی گردشگران یعنی اگر به ورزش های زمستانی علاقه داشته باشید این کشور میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد . کشور سوئیس همچنین در فصل تابستان و پاییز از قطب های اصلی گردشگری جهان محسوب می شود . برای اطلاع از تور سوییس از تبریز با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

کشور سوییس جاذبه های گردشگری مختلفی دارد که در این مطلب به تعدادی از آنها می پردازیم . 

اسکی در پیست ماترهورن

این کشور را در جهان با اسکی حرفه ایش میشناسند . سوییس با داشتن بهترین پیست های اسکی جهان قهرمانان زیادی در این ورزش به دنیا معرفی کرده است .

شهر زیبای ژنو

شهر ژنو ، شهری با داشتن جاذبه های گردشگری زیاد میتواند با داشتن تمامی سلیقه های گردشگری توریست های زیادی در خود نگه دارد . این شهر علاوه بر وجود ساختمان سازمان ملل متحدچندین جاذبه های تاریخی و مد روز جهان را در خود دارد .

شهر تاریخی برن 

شهر بزرگ برن یکی از شهرهای بزرگ و تاریخی سوییس می باشد که میتواند با بناهای تاریخی و باستانی خود شما را یک روز کامل در خود سرگرم کند . همچنین این شهر با داشتن رستوران ها و کافی شاپ های مجلل میتواند یک تجربه ی لذیذ غذایی برای شما در تور سوییس ایجاد کند .

 کوه پیلاتوس سوییس

کوه پیلاتوس در حاشیه ی شهر لوسرن قرار دارد ، این کوه منظره ای وصف نکردنی از رشته کوه آلپ دارد . گردشگران میتوانند با سوار شدن به تله کابین به بالای این کوه زیبا برسند و از مناظر طبیعی آن عکس بگیرند .

آبشار راین کشور سوییس

اگر قصد دیدن این ابشار زیبا را دارید باید خودتان را برای یک روز عالی آماده کنید . این ابشار که در نزدیکی شهر اسکویزن قرار دارد یک منظره ی وصف نکردنیه دارد که هر گردشگر را در خود منقلب میکند . پیشنهاد می شود از ورزش های مهیج این منطقه هم استفاده کنید .

دهکده های قدیمی کشور سوییس

اگر در تور سوییس علاقه ای به دیدن روستاها و دهکده های تاریخی دارید حتما به روستای گرابوندن در سوییس سفر کنید . این منطقه با داشتن دهکده های تاریخی که از قرن 13 میلادی به جا مانده است . مردمان این روستا به زمان رمانش قدیم صحبت میکنند که دیگر این زبان در هیچ کجای دنیا قابلیت صحبت کردن نیست .

روستای آپنزل سوییس

روستای آپنزل سوییس یکی از روستای جهان میباشد که مردمان آن سعی دارند اون منش و سنت های قدیمی خود را حفظ کنند به این منظور که در این روستا هیچ ماشینی وجود ندارد . این روستا در دامنه کوه های آلپ قرار دارد که یک  منظره ی وصف نکردنی بسیار جالبی دارد .

شهر زوریخ

زوریخ ؛ یکی از شهرهای پرگردشگر کسور سوییس میباشد . این شهر با داشتن مناطق گردشگری طبیعی و غیر طبیعی یکی از قطب های گردشگری و توریستی این کشور محسوب می شود . زوریخ با داشتن پارک های بزرگ ، دهکده های تاریخی ، مراکز خرید مدرن ، ساختمان های تاریخی و همچنین چشم اندازهای وصف نکردنی زیبا از بهترین شهر های سوییس است که میتواند چند روزی شما را در خود سرگرم سازد . اگر به دنبال یک سفر زیبا با اطلاعات خوب داری با همکاران مار در آذرگشت ملکی در تماس باشید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور سوییس به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی