3178  |      

هتل شهر قفقاز باکو

هتل شهر قفقاز باکو با نمایی شیشه ای واقع در قلب باکو میزبان گردشگران ایرانی این شهر ساحلی است....

 

 

 

 

 

  

هتل شهر قفقاز باکو یکی از زیباترین هتل های باکوست که 325 اتاق مختلف را برای میزبانی از میهمانان خود ارائه می کند. این هتل مجلل با نمایی شیشه ای واقع در قلب شهر باکو خدماتی با کیفیت بالا به میهمانان خود عرضه می دارد. این هتل تنها سی دقیقه با پای پیاده تا مرکز باکو فاصله دارد . برای رزرو این هتل لطفا با کانتر مربوطه خود در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

این هتل در سال 2012 تاسیس شد که به عنوان یکی از بزرگترین هتل های شهر با 325 اتاق به شمار می رود. هتل شهر قفقاز دارای 19 طبقه است که اتاق های این هتل از طبقه سوم تا هفدهم آماده میزبانی از این میهمانان این شهر ساحلی است. اتاق ها با رنگ ملایم قهوه ای زمینه ای کلاسیک را ایجاد نموده است . بهترین لحظه های سفری خود را در تور هوایی باکو از تبریز و تور زمینی باکو از تبریز و تور نوروزی باکو در این هتل با شرکت آذرگشت ملکی تجربه کنید .

در طبقه هیجدهم رستورانی مجلل و دنج با منظره ای زیبا و دلکش از دریای خزر و ساحل آن واقع شده است که لذت غذاهای خود را به شما پیشکش می نماید. این رستوران دارای تراس بسیار زیبا برای پذیرایی در طول فصل تابستان نیز هست که تجربه ای بی نظیری را به همراه دارد. خوراک های بین المللی و محلی به صورت روزانه در رستوران متروپل بزرگ هتل سرو می شود. اما طبقه نوزدهم نیز محل پذیرای و سرگرمی میهمانان با نوشیدنی و موزیک لایت به هنگام عصر است.

اسپای بزرگی در طبقه نوزدهم واقع شده است که دارای دو جکوزی بزرگ و یک سونا خشک . بخار و مرکز تناسب برای میهمانانی با دلمشغولی سلامت است.

 

برای آشنایی بیشتر با  هتل های باکو ( هتل قفقاز پوینت ، هتل قفقاز پوینت ، هتل کمپینسکی ، هتل فرمونت و هتل قفقاز اسپورت باکو ) روی هر کدام کلیک کنید.

برای اطلاع بیشتر از تور باکو ، تور هوایی باکو از تبریز ، تور زمینی باکو از تبریز ، تور نوروزی باکو ، رزرو هتل و اخذ ویزا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید . به کانال تلگرامی ما بپیوندید

https://telegram.me/azargashtmaleki

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی