3178  |      

راهنمای سفر سنت پترزبورگ

یکی از زیباترین شهرهای تاریخی و مدرن دنیا که مملو از زیبایی های وصف نکردنی می باشد شهر ...

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای دنیا که که مملو از جاذبه های گردشگری زیبا می باشد شهر سنت پترزبورگ روسیه می باشد . این شهر که یکی از شهرهای مهمترین روسیه محسوب می شود دارای مهمترین پل های ارتباطی زمینی و دریایی با کشورهای دیگر دارد . شهر سنت پترزبورگ مهمترین شهر بندری کشور روسیه نیز می باشد . امسال با شروع جام جهانی فوتبال در کشور روسیه شهر سنت پترزبورگ نیز یکی از مهم ترین شهرهای برگزاری این مسابقات می باشد که تیم ملی فوتبال کشورمان نیز اولین بازی مهم خود با مراکش را در این شهر برگزار می کند . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه را با زیباترین شهر روسیه آشنا کنیم . در ادامه همراه ما باشید :

تاریخچه ی شهر سنت پترزبورگ

اگر بخواهیم از تاریخ شهر سنت پترزبورگ برای شما بگوییم باید اول این را راحت گفت که شهر سنت پترزبورگ از زیباترین شهرهای جهان می باشد که بخاطر وجود جاذبه های گردشگری فراوان این شهر را شهر موزه ی رو باز می نامند . این شهر بخاطر اینکه پیتر کبیر باعث بنای این شهر شده است اسم سنت پترزبورگ را بود خود گرفته است . پیتر کبیر یک از حواریون حضرت عیسی بوده است . علت اینکه این شهر به زودی به این همه جاذبه گردشگری در خود و پیشرفت در منطقه شد این بود که پیتر کبیر دستور ساخت پایتخت جدید برای روسیه با امکانات زیبا و مدرن داده بود . پیتر کبیر برای اینکه یک شهر زیبا با تمامی معماری های زیبا بنا کند از تمام نقاط دنیا معماران مشهوری برای ساختن جاذبه های زیبای سنت پترزبورگ آورد . معماران مشهوری ازجمله از کشورهای روسیه ، فرانسه و ایتالیا بودند . شهر سنت پترزبورگ تا سال 1920 پایتخت کشور روسیه بود . از دیگر نام های اصلی این شهر که هنوزم در ذهن گردشگران و مردمان دنیا وجود دارد نام لنین گراد می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای خارجی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ

قلعه ی پیتر و پاولسنت پترزبورگ

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ که گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند دژ پیتر و پاول این شهر می باشد . این قلعه زیبا در سال 1703 بنا شد و بعدها با گذشت زمان با سنگ مرمت شد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای اروپایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

موزه هرمیتاژ سنت پترزبورگ

از زیباترین موزه های تاریخ بشر که زیبایی های وصف نکردنی در خود دارد موزه هرمیتاژ سنت پترزبورگ می باشد . این موزه که قبلا محل زندگی کاترین کبیر بوده است در سه طبقه تمامی آثارهای مهم هنری قرن 20 را در خود جا داده است . آثار هنری این موزه در رنگ های طلایی ، نقره ای و کریستالی می باشد .

موزه روس شهر سنت پترزبورگ

یکی دیگر از زیباترین موزه های قاره اروپا که آثار هنری قرن 19 را به رخ گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه میکشد موزه روس سنت پترزبورگ می باشد . موزه روس موزه ای می باشد که میتواند گردشگران را چند لحظه ای در خود منقلب کند .

کاخ کاترین سنت پترزبورگ

یکی از زیباترین کاخ های کشور روسیه که که در آن خاندان سلطنتی زندگی می کردند کاخ مجلل کاترین می باشد . این کاخ که با معماری زیبا و چشم نوازی برخوردار است گردشگران زیادی را در قالب تور روسیه از تبریز و تور روسیه به سمت خود می کشد . گچ بری های این کاخ به طور عجیبی زیبا و جذاب می باشد . در ساخت مجسمه های این مجموعه حدود 100 کیلوگرم طلا به کار گرفته شده است . 

کلبه پتر کبیرسنت پترزبورگ

از دیگر دیدنی های شهر سنت پترزبورگ میتوان به کلبه پیتر کبیر اشاره نمود . این کلبه زیبا که از چوب تشکیل شده است دارای یک اتاق خواب ، یک حمام و یک اتاق نشیمن می باشد . در این کبله پیتر کبیر به تنهایی زندگی می کرد .

کاخ پترهوف سنت پترزبورگ

مسلما یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری دنیا که به ظرافت تمام ساخته شده است کاخ پیترهوف می باشد . این کاخ زیبا که به دستور پیتر کبیر ساخته شده است در واقع باغ های زیبا و چشم نوازی می باشد که برای استراحت تابستانی بنا شده است . این کاخ به قدری زیبا ساخته شده که با جایگاه روئسای روسیه مقایسه می شود . برای اطلاعات بیشتر در خوصوص تور روسیه از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای اروپایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

کلیسای جامع سنت ایزاک سنت پترزبورگ

یکی دیگر از آثار و جاذبه های گردشگری روسیه و شهر سنت پترزبورگ که به دستور پیتر کبیر بنا شده است کلیسای جامع سنت ایزاک می باشد . در ساخت این کلیسا از کاشی های قرمز رنگ و نقاشی های تاریخی استفاده شده است . جالب این است که بدانید برای ساخت این کلیسا حدود 40 سال زمان طول کشیده است .

شب های سفید شهر سنت پترزبورگ

یکی از زیباترین پدیده های طبیعی دنیا که میتواند هر گردشگری را در خود منقلب کند شب های سفید سنت پترزبورگ می باشد . این اتفاق طبیعی که بخاطر طولانی بودن روزها و نزدیکی شهر سنت پترزبورگ به قطب شمال رخ می دهد هر ساله گردشگران زیادی را در قالب تور روسیه از تبریز و تور روسیه به سمت خود میکشاند .

علت سفر به سنت پترزبورگ چیست ؟

شاید در ذهن بعضی از مسافران و گردشگران این سوال باشد که چرا با اینکه مسکو پایتخت کشور روسیه می باشد اما چرا گردشگران زیادی راه به سمت شهر سنت پترزبورگ می گیرند . شهر سنت پترزبورگ توانسته است از بنای خود تا به امروز هرآنچه یک شهر میتواند در خود داشته باشد را دارا باشد . مجموع آثار هنری و معماری باستان و مدرنیس توانسته است تا نظر خیلی از گردشگران را به خود جلب کند . امسال نیز با وجود برگزاری جام جهانی فوتبال سنت پترزبورگ توانسته است به جاذبه های گردشگری خود بیافزاید . برای کشب اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای خارجی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

آب و هوای شهر سنت پترزبورگ

اگر بخواهیم از اب و هوای شهر سنت پترزبورگ برای شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه بگوییم باید این بگیم که این شهر یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین شهرهای روسیه می باشد . به طوری که تابستان های این شهر آب و هوای معتدل و نسبتا گرمی دارد و زمستان های این شهر نیز سرد می باشد . برای اطلاعات بیشتر در مورد تورهای روسیه ، تور روسیه از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای خارجی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مطالب مرتبط :

تفریحات مهیج روسیه

غذاهای خوشمزه روسیه

راهنمای سفر مسکو

مراکز خرید مسکو

 

برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی