3178  |      

جشن رویداد تبریز 2018

 

 

برای شرکت در مراسم پیش ‌رویداد «تبریز2018» رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به تبریز سفر می‌کند

 

مراسم پیش رویداد «تبریز2018» پنجشنبه 14 دی 96 با حضور رئیس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در تبریز برگزار می‌شود. با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 و اهمیت این رویداد ملی برای کشور و لزوم استفاده از پتانسیل های کشوری ، تبریز در سال آتی کانون توجه دولت و مردم خواهد بود. بدین منظور به‌گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، این مراسم افتتاحیه با حضور استاندار، شهردار، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و جمعی از مسئولان ملی و استانی در تالار مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار می‌شود. همچنین در این مراسم برنامه‌های موسیقی استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

 

تبریز شهری تاریخی با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان و صنایع‌دستی و موسیقی مخصوص به خود است که می تواند از این توان بالقوه در راستای معرفی هر چه بهتر گردشگری استان و البته کشور عزیزمان ایران استفاده بهینه ای صورت دهد. سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز در سال ۲۰۱۸برنامه‌های زیادی برای هرچه بهتر شدن این رویداد درنظر گرفته است که امید است با موفقیت و حصول نتیجه مطلوب صورت پذیرد.

 

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه رسمی رویداد « تبریز 2018 » ، 3 فروردین سال 97 با حضور وزرا و نمایندگانی از کشورهای مختلف در تبریز برگزار خواهد شد.

 

 

با راه های ارتباطی زیر باما در ارتباط باشید و یا در کانال تلگرام ما عضو شوید.

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی