3178  |      

خیابان های استانبول

از جاذبه های زیبایی که در استانبول گردشگران را محصور خود نگه میدارد خیابان ها و میدان های زیبای این شهر می باشد ...

 

 

 

 

 

 

شهر استانبول یکی از شهرهای گردشگری زیبایی می باشد که از مقاصد اصلی گردشگران و مسافران ایرانی می باشد . استانبول دارای زیباترین جاذبه های گردشگری و باستانی در خود می باشد که می تواند گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول را سرگرم خود کند . یکی از جاذبه های گردشگری استانبول خیابان ها و میدان های معروف اش می باشد که تاریخ باستانی و تمدن اصیل ترکیه را به نمایش گذاشته است . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا خیابان های زیبای استانبول را برای شما گردشگران و مسافران تور استانبول از تبریز و تور استانبول معرفی کنیم . پس در ادامه مطلب همراه آذرگشت ملکی باشید :

میدان اسب دوانی استانبول ( سلطان احمد )

یکی از میدان های معروف شهر استانبول که از اصلی ترین جاذبه های گردشگری استانبول به شمار می رود میدان سلطان احمد استانبول می باشد که به میدان اسب دوانی مشهور می باشد . این میدان سالانه میلیون ها گردشگر را از تمامی نقاط دنیا به سوی خود می کشد . برای گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول پیشنهاد می شود تا حتما از این میدان باستانی در تور استانبول بازدید به عمل بی آورند .

در اطراف این میدان منطق بسیار زیبایی ازجمله : مساجد ، قصرها ، پارک ها ، موزه ها و مراکز خرید زیبایی وجود دارد که زیبایی های این میدان را چند برابر می کند . میدان سلطان احمد استانبول یکی از قطب های اصلی جذب گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول به شمار می رود . زیباترین جاذبه های استانبول ازجمله : مسجد بزرگ ایاصوفیه ، مسجد آبی ، ستون های قرون وسطایی ، فواره های موزیکال استانبول و موزه بزرگ استانبول در این میدان قرار دارد .

خیابان استقلال استانبول

به اطمینان می توان گفت که یکی از زیباترین سنگفرش ها و خیابان های جهان خیابان استقلال استانبول می باشد . خیابان استقلال استانبول یکی از جاذبه های گردشگری استانبول می باشد که در وسط میدان تقسیم می باشد که از محبوب ترین جاذبه های منطقه تقسیم و شهر استانبول می باشد . منطقه تقسیم و خیابان استقلال قلب تپنده استانبول به شمار می روندکه از دیدنی های بکر و زیبای استانبول نیز می باشند . خیابان استقلال یک خیابان طویل و زیبا می باشد که داخل خود مملو از رستوران ها و کافی شاپ های مجلل ، مراکز خرید بزرگ و کوچک ، مغازه هایی با وسایل قدیمی و نوستالژی می باشد .در خیابان استقلال استانبول کاخ های زیبا و بزرگی وجود دارد که قدمت آنها نزدیک به 300 سال می باشد . امروزه این کاخ های بزرگ تبردیل به مراکز خرید بزرگ و زیبا شده است که با برند های معروف در کل دنیا مشهور می باشند . به قطعیت می توان گفت که روزانه حدود یک میلیون نفر از این خیابان بازدید می کنند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

خیابان بغداد شهر استانبول

خیابان بغداد استانبول ؛ این خیابان زیبا که در قسمت آسیایی شهر استانبول قرار دارد یکی از زیباترین و لوکس ترین خیابان های استانبول به شمار می رود . شروع این خیابان از منطقه بوستانچی و تا انتهای خیابان گز تپه امتداد دارد . داخل این خیابان زیبا پر است از مراکز خرید متنوع و زیبا ، رستوران های مجلل ، کافی شاپ های زیبا و مغازه های متنوع . هر شب در این خیابان موسیقی های زنده و شادی برای گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول اجرا می باشد که زیبایی های این خیابان را دو چندان میکند .

میدان اورتاکوی شهر استانبول

این میدان زیبا که یکی از زیبایی های شهر استانبول را به رخ گردشگران و مسافران تور استانبول از تبریز و تور استانبول می کشد از محبوبیت خاصی در میان گردشگران جوان تور استانبول دارد . میدان اورتاکوی استانبول به دلیل داشتن مراکز خرید مدرن و مد روز و داشتن کافی شاپ های شیک گردشگران جوان زیادی را به سوی خود می کشاند .

میدان امینونو شهر استانبول ( شبه جزیره تاریخی )

این میدان زیبا که در منطقه زیبای امینونو قرار دارد در مجاورت مسجد تازه و پل گالا قرار دارد . یک  از زیبایی هایی که در تور استانبول از تبریز و تور استانبول می توان مشاهده کرد همین میدان امینونو استانبول می باشد . این میدان برای مسافران از اهمیت خاصی برخوردار می باشد علت این موضوع هم این می باشد که این میدان در مجاورت بازار ادویه استانبول قرار دارد .

میدان بیازیت شهر استانبول

این میدان بزرگ که یکی از پررفت و آمدترین مناطق شهر استانبول به شمار می رود تاریخ باستان استانبول را به رخ گردشگران و مسافران تور استانبول از تبریز و تور استانبول می کشد . از جاذبه های گردشگری که در این میدان وجود دارند می توان به دانشگاه استانبول ، مراکز خرید بزرگ و مسجد بزرگ بیازیت اشاره کرد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

میدان بشیکتاش شهر استانبول

از دیگر میدان هایی که زیبایی استانبول را به نمایش گذاشته است میدان بشیکتاش شهر استانبول می باشد که مانند دیگر میدان ها و خیابان های دیگر استانبول جاذبه های گردشگری زیبایی در داخل خود جا داده است . مراکز خرید زیبا و بزرگی برای خرید شما گردشگران در این میدان وجود دارد . میدان بشیکتاش یکی از شلوغ ترین مناطق شهر استانبول می باشد که در منطقه زیبای بشیکتاش قرار گرفته است . 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی