3178  |      

غذاهای خوشمزه ایرلند

آبشار ویکتوریا در کشور زیمباوه یکی از هیجان انگیزترین آبشارهای جهان است  ...

 

 

 

 

 

 

 

یکی از جذابیت هایی که گردشگران و مسافران تور ایرلند از تبریز و تور ایرلند می توانند آن را تجربه کنند غذاهای خوشمزه ایرلند می باشد . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را با غذاهای معروف و خوشمزه ایرلند آشنا کنیم . پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای مسافران و گردشگران تور ایرلند از تبریز و تور ایرلند این است که غذاهای سنتی و مدرن ایرلند را حتما تجربه کنند . در ادامه مطلب از آذرگشت ملکی همراه ما باشید .

غذای آلستر فرای ایرلند

یکی از غذاهای محبوب و دوست داشتنی کشور ایرلند که در خیلی از کشورهای دنیا شناخته شده نیز می باشد غذای آلستر فرای می باشد که از غذاهای اصلی کشور ایرلند دیز به حساب می رود . تمامی غذاهای ایرلند به سوی چربی زیاد سوق داده می شوند . مردمان ایرلند نیز از غذاهای با چربی زیاد بیشتر استقبال می کنند . این غذای محبوب می توان گفت شبیه یک صبحانه عالی انگلیسی می باشد . این غذا متشکل از تخم مرغ ، سوسیس و قارچ هایی می باشد که در روغن سرخ می شوند . طرز پخت این غذا دو نوع می باشد که نوع دیگر آن متشکل از نان های سیب زمینی می باشد که در بین مردمان دنیا کمتر شناخته شده است . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور ایرلند از تبریز و تور ایرلند با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

غذای فیش ساپر ایرلند

یکی دیگر از غذاهایی که محبوبیت خاصی برای مردمان کشور ایرلند و همچنین گردشگران و مسافران تور ایرلند از تبریز و تور ایرلند دارد غذای ماهی با چیپس ایرلند می باشد . این غذا که مشابه خود را در کشور انگلستان دارد از غذاهای دریایی می باشد که خیلی بهتر از غذاهای پرچرب ایرلند می باشد . به دلیل موقیت جفرافیایی که کشور ایرلند دارد غذای فیش ساپر بهتر از انگلستان برای گردشگران و مسافران تور ایرلند از تبریز و تور ایرلند ارائه می شود .

غذای چمپ ایرلند

یکی از محبوبیت هایی که همیشه در پیش مردمان ایرلند در جایگاه ویژه ای قرار دارد سیب زمینی می باشد . سیب زمینی از چیزهایی می باشد که مردم ایرلند خیلی دوست دارند . سیب زمینی ایرلند در همه جای دنیا از زبانزد خاصی برخوردار می باشد . گردشگران و مسافران تور ایرلند از تبریز و تور ایرلند می توانند هر نوع سیب زمینی در کشور ایرلند ببینند ، ازجمله : سیب زمینی صورتی ، آبی و قرمز . یکی از غذاهای زیبایی که مردم ایرلند با سیب زمینی درست می کنند غذای چمپ سیب زمینی ایرلند می باشد .

غذای آلستر ایرلند

از زیباترین و خوشمزه ترین غذاهای ایرلند خورشت لذت بخش این کشور می باشد . غذای آلستر که مشابه خورشت قدیمی کشور ایرلند می باشد تنا فرقی که با این غذا دارد نبود هویج در این غذا می باشد . این غذا متشکل از گوشت ، سیب زمینی ، پیاز و جعفری می باشد . غذای آلستر به علت اینکه شروع پختگی خود را از استان آلستر ایرلند شروع کرده به همین نام باقی مانده است . کشور ایرلند به خاطر همسایگی با کشورهای انگلیس و اسکاتلند همیشه تنوع زیادی در غذاهای خود دارد به همین علت هم غذاهای خوشمزه ایرلند در همه جای دنیا مشهور می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور ایرلند از تبریز و تور ایرلند با همکاران بخش تورهای خارجی ما در شرکت آذرشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

غذای پای گوشتی ایرلند

از غذاهای مقوی و لذیذی که طرفداران خاص خودش را در دنیا و کشور ایرلند دارد غذای پای گوشتی ایرلند می باشد که همان زینگ و پاچه کشور خودمان می باشد . از ابتدا این پای گوشتی را در آب می پزند و زمانی که به خوبی پخته شد در یک خمیر لایه ای قرار می دهند و بعد از اتمام پخت خمیر این پای را با سبزی های زیبا تزیین می دهند .

غذای دریایی و استیک ایرلند

از دیگر غذاهایی که با سیب زمینی و چیپس تزیین داده و مصرف می شود غذای دریایی و استیک می باشد . همان طور که گفته شد مردمان کشور ایرلند عاشق سیب زمینی هستند و در تمام غذاهای خود سیب زمینی را به کار می برند . معمولا در بخشی دیگر از سرزمین ایرلند این غذا را با میگو هم درست می کنند .

 

غذای باکن بوتیس ایرلند

از خوشمزه ترین و ساده ترین فست فود هایی که می توان در ایرلند پیدا کرد . این غذا که از چند تیکه نان و کالباس و سوسیس می باشد از لذیذترین غذاهای فست فودی می باشد که میتوان در ایرلند بدست آورد . شاید بنظر میرسد که این ساندویچ زیبا را میتوان در همه جای دنیا بدست آورد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور ایرلند از تبریز و تور ایرلند با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مطالب مرتبط با این مطلب : 

غذاهای خوشمزه فرانسه

غذاهای خوشمزه استرالیا

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور ایرلند از تبریز و تور ایرلند به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی