3178  |      

غذاهای خوشمزه فرانسه

یکی از جذابیت هایی که در تور فرانسه برای گردشگران و مسافران وجود دارد غذاهای خوشمزه فرانسه می باشد  ...

 

 

 

 

 

 

 

شما گردشگران و مسافران در تور فرانسه از تبریز و تور فرانسه مطمئنا به دنبال زیبایی ها و جاذبه های گردشگری فرانسه خواهید بود و از اینکه در این سفر چه غذایی را در چه رستورانی برای سرو انتخاب کنید اولویت بندی نخواهید کرد . اما بسیاری از مسافران و گردشگران تور فرانسه از تبریز و تور فرانسه غافل از این می باشند که غذاهایی که در فرانسه به مردمان خود فرانسه و گردشگران ارائه می شوند جزء بهترین غذاها و دسرهای دنیا می باشد که دارای بهترین سرآشپزهای حرفه ای جهان می باشند . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم برای شما بهترین غذاهای خوشمزه فرانسه را معرفی کنیم . با آذرگشت ملکی در ادامه مطلب همراه باشید :

غذای گالتس دی ساراسین فرانسه


این غذا یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاهای فرانسه محسوب می شود . پخت این غذا از آرد سبوس دار و سیاه می باشد . علت استفاده از آرد سیاه خوشمزه و مقوی بودن این نان می باشد . بعد از پخت این نان روی هر کدام از تکه های نان با پنیر ، کره و گوشت تزیین می شود . در آخرین مرحله آماده سازی این غذا روی نان با تخم مرغ های لذیذ تزیین میشوند .

غذای پیسالادیر فرانسه


غذای پیسالادیر یکی از غذاهای خوشمزه با قدمت فرانسه می باشد که برای اولین بار در شهر نیس فرانسه دست شد . این غذای لذیذ معمولا در قطعات رولت مانند به صورت اسنک برای گردشگران و مسافران تور فرانسه از تبریز و تور فرانسه ارائه می شود . فرانسوی ها برای درست کردن این غذا یک تکه خمیر نازک را مانند خمیر پیزا پهن می کنند و داخل این خمیر را با زیتون و گوشت پر میکنند . این غذا یکی از قدیمی ترین غذاهای کشور فرانسه می باشد .

غذای راتاتوایلی فرانسه


غذای راتاتوایلی فرانسه یکی از غذاهای کاملا گیاهی کشور فرانسه می باشد . طرز پخت این غذا به گونه ای می باشد که در آن سبزیجاتی مانند : گوجه ، کلم ، کاهو ، پیاز و سیر خرد شده و در ماهی تابه به صورت نرم پخت می شوند . این غذا در روش های مختلفی پخت و پز می شود اما در روش های دیگر آن مدت زمان زیادی برای پختن سبزیجات این غذا لازم است . شما گردشگران و مسافران برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور فرانسه از تبریز و تور فرانسه با همکاران ما در آذرگشت ملکی در تماس باشید .

غذای سول میونیر فرانسه


این غذا یکی از غذاهای دریایی کشور فرانسه می باشد که در آن فیله های ماهی با سبوس های گندم و حلوا آغشته می شوند و در ماهی تابه سرخ می شوند . بعد از پخت روی این فیله ها با سس های مخصوص و سفارشی تزیین داده میشوند . غذای سول میونیز یکی از لذیذترین غذاهای فرانسه برای گردشگران و مسافران تور فرانسه از تبریز و تور فرانسه می باشد .

غذای بول آبایسه فرانسه


این غذا یکی از غذاهای قدیمی و سنتی فرانسوی ها یاد می شود که در زمان های قدیم وقتی ماهیگیرها نمی توانستند تمام ماهی های صید شده خود را به فروش برسانند مجبور می شدند با پخت این غذا ماهی های صید شده خود را به فروش برسانند . این غذا با ماهی های صید شده ی روز درست می شود . این غذای ساده یکی از غذاهای اصلی شهر مارسی فرانسه می باشد که در آن ماهی ها با کمی آب و سبزیجات پخته می شوند .

غذای کوینگ آمان فرانسه


این غذا که در اصل دسر محسوب می شود از پرطرفدارتین غذاها و دسرهای فرانسه محسوب می شود . در طرز پخت این کیک خمیر کاملا در شکر قرار داده می شود و بعد در قالب های مختلف برای پخت بر فر گذاشته می شوند . بری پخت این کیک از بخار استفاده میشود ، این بخار باعث می شود تا کیک بصورت لایه لایه شکل گیرد .

غذای تارت تاتین فرانسه


این غذا یا دسر یکی از دیگر غذاها و دسرهای خوشمزه فرانسه محسوب می شود . در طرز تهیه این دسر فرانسوی ها میوه های مختلف را با برش زیبا و منظم در کف ماهی تابه قرار می دهند و بعد خمیر از پیش آماده شده را روی این ماهی تابه و میوه ها میریزند تا خمیر پخته شود . بعد از پخت خمیر میوه ها که حالت کاراملی به خود گرفته اند را به کیک منتقل می کنند و یک طعم لذیذ و توصیف نکردنی را برای مصرف کنندگان رقم می زنند . بعد از پخت این کیک با برش های زیبا و مختلف کیک را برای خوردن آماده میکنند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور فرانسه از تبریز و تور فرانسه با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور فرانسه از تبریز و تور فرانسه به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی