3178  |      

موزه اسب شهر دبی

یکی از موزه هایی که گردشگران و مسافران زیادی را در تور دبی به خود می بیند موزه اسب دبی می باشد که ...

 

 

 

 

 

 

شما گردشگران و مسافران تور دبی از تبریز و تور دبی اگر به مناطق قدیمی شهر دبی بروید موزه های زیادی را مشاهده می نمایید که به اختصاصی ترین صورت به جزئیات داخل خود پرداخته اند . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما گردشگران و مسافران تور دبی از تبریز و تور دبی را با یکی از موزه های دبی یعنی موزه اسب شهر دبی آشنا کنیم . با آذرگشت ملکی در ادامه مطلب همراه باشید :


این موزه ی زیبا در پیرامون دبی قرار دارد که در سال 1940 بنا شده است . موزه اسب دبی قبلا اقامت گاه از یکی شاهزاده های دبی بود . علت تبدیل شدن این خانه به یک موزه ی بزرگ علاقه شدید این شاهزاده اماراتی بود که با اسب داشت . این شاهزاده با نگه داری گونه های مختلف اسب در این خونه باعث شد تا از هر نوع اسب تمامی اطلاعات در اختیار مردمان خود دبی و گردشگران و مسافران تور دبی از تبریز و تور دبی قرار بگیرد . شاید خیلی از گردشگران این موزه را در دبی ندیده و نشناخته باشند . اما بقین می توان گفت که این موزه اطلاعاتی مکمل و زیادی در مورد تمامی اسب های جهان به انسان الحاق می کند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور دبی از تبریز ، دبی از تبریز و تور دبی با همکاران بخش تور دبی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .


این موزه زیبا در شهر قدیمی دبی قرار دارد که مساحت آن بیشتر در 700 متر مربع می باشد . موزه اسب دبی در دو طبقه بزرگ واقه شده است که هر طبقه دارای اتاق های مجزا می باشد .شما گردشگران و مسافران تور دبی از تبریز و تور دبی با داخل شدن به این موزه با یک حیاط بزرگ روبرو می شوید اتاق های زیاد آن در طبقه اول و در حیاط پراکنده شده اند . جالبیت این هتل این است که در طبقه دوم فقط یک اتاق بزرگ وجود دارد . در طبقه اول این موزه که 13 اتاق وجود دارد تمامی اطلاعات در مورد اسب های جهان ، اسب های عرب ، بیماری اسب ها ، غذاهای اسب ها ، استراحت گاه اسب ها ، مراقبت های اسب ها ، ارتباط اسب ها با انسان ها و ... برای گردشگران وجود دارد .


این موزه متعلق به یکی از شاهزاده های شیخ زاید می باشد که در این موزه به غیر از نگه داری اسب های مختلف و موزه اسب هر ساله مراسمات مختلف رسمی و مجلسی دولتی نیز در این موزه برگزار می شود . موزه اسب دبی برای گردشگران تور دبی از تبریز ، دبی از تبریز و تور دبی این امکان را فراهم میکند که تا با دیدن زندگی اسب ها از نزدیک یک سفر زیبا و هیجان انگیز به دبی را داشته باشند . شما با قدم زدن در این موزه میتوانید به زندگی مردمان دبی با اسب ها پی ببرید که چرا اسب برای مردمان محلی دبی بسیار مهم و با ارزش می باشد . برای همین موضوع می باشد که در دبی برای اسب کتاب ها و داستان های زیادی وجود دارد . ارتباط مردمان عرب و شهر دبی با اسب بسیار خوب می باشد . شما گردشگران و مسافران تور دبی از تبریز و تور دبی می توانید با استفاده از مترو و اتوبوس های ویژه شهر دبی خود را به این موزه ی زیبا و خاطره انگیز برسانید . استفاده از این موزه برای عموم رایگان می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور دبی از تبریز ، دبی از تبریز ، تور دبی با همکاران بخش تور دبی ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور دبی از تبریز و تور دبی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی