3178  |      

به داخل این آتشفشان سفر کنید

یک از جاذبه های دیدنی کشور مکزیک آتشفشان کوه کوچک می باشد که سالانه گردشگران زیادی  ...

 

 

 

 

 

 

 

در شهر زیبای نوئبلا کشور مکزیک یک کوه زیبایی وجود دارد که در درون خود یکی آتشفشان فعال دارد که یکی از جاذبه های گردشگری مکزیک برای گردشگران و مسافران تور مکزیک از تبریز و تور مکزیک می باشد . این کوه با آتشفشان کوچکی که در خود دارد گردشگران میتوانند از بالای کوه به سمت داخل این آتشفشان سفر کنند . با آذرگشت ملکی در ادامه مطلب همراه باشید تا این کوه عجیب و آتشفشان زیبا را برای شما معرفی کنیم . همراه آذرگشت ملکی باشید :


شما میتوانید یک پارک را در ذهن خود تصور کنید که مثل بقیه پارک های دیگر در داخل خود نیمکت و فواره های آبی زیبا دارد که در وسط این پارک یک کوه با آتشفشان نیمه خاموش وجود دارد که گردشگران و مسافران میتوانند با رفتن به بالای این کوه از نزدیک این آتشفشان را ببینند . در کشور مکزیک هزاران کوه آتشفشانی وجود دارد اما تنها کوهی که گردشگران و مسافران می توانند با پیمودن مسیرهای مارپیچ به داخل آتشفشان برسند همین کوه می باشد . مردمان محلی این کوه را آتشفشان کوچک دنیا نام گذاری کرده اند . این کوه در واقع کوه آتشفشان نیست بلکه یک چشمه داغ و آب درمانی گرم می باشد که بر آثر آتشفشان کوه در سال 1600 میلادی می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور مکزیک از تبریز و تور مکزیک با همکاران ما در شرکت آذرشگت ملکی تماس حاصل فرمایید .


شاید برای خیلی از شما سوال باشد که بدون اینکه در یک نقطه ای آتشفشان اتفاق بیافتد چطور ممکن می شود ؟ این کوه زیبا که در اثر آتشفشان های اطراف خود آب های درمانی و رسوبی از نقطه ی بوجود امدن این کوه به بیرون اومد با بالا آمودن این رسوبات در طول این سال ها این کوه زیبا بوجود آمد . این کوه در بالای خود یه ورودی مخروط شکل به قطر 7 متر دارد که شما می توانید با پیمودن مسیرهای پر پیچ و خم به داخل تو خالی این کوه برسید . داخل این کوه عجیب و حیرت انگیز می باشد .


در پیرامون این کوه یک تابلو وجود دارد که اطلاعاتی در مورد این کوه نوشته شده است : با ریختن آتشفشان از دل زمین به بیرون این کوه با داخلی خالی بوجود آمد که داخل آن زیبا با بوی آب گندیده است . در ادامه این تابلو نوشته در زمان گذشته کسانی که خودکشی میکردند در داخل این کوه مخروطی شکل انداخته می شدند چون مردمان محلی این منطقه بر این باور بودند که کسی که خودکشی کند نزد خداوند جایگاه خوبی ندارد . همچنین مردمان محلی برای قربانی کردن به داخل این کوه می رفتند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور مکزیک از تبریز و تور مکزیک با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور مکزیک از تبریز و تور مکزیک به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی