3178  |      

جاذبه های گردشگری صربستان

کشور صربستان یکی از کشورهای محبوب گردشگر قاره اروپا محسوب می شود که به خاطر داشتن جاذبه های گردشگری زیبا ...

 

 

 

 

 

 

شهر بلگراد کشور صربستان همچون نگینی در صدف بعد از گذراندن تاریخی پرتلاطم و پر تنش از جنگ های داخلی و بین المللی توانسته است خود را به یکی از پرگردشگرترین شهرهای اروپا و جهان تبدیل کند . شهر بلگراد در کنار رودخانه معروف و زیبای دانوب قرار گرفته است . شما گردشگران تور صربستان از تبریز و تور صربستان می توانید با قدم زدن در کنار این رودخانه زیبا و جذاب لذت کافی از تور صربستان را ببرید . شهر بلگراد را پایتخت فستیوال های بزرگ در جهان می شناسند . این شهر سالانه میزبان صدها فستیوال در خود می باشد که گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود میکشد . این کشور زیبا و دیدنی به خاطر نداشتن ویزا برای ایران یکی از مقاصد اصلی گردشگران ایرانی می باشد که به راحتی می توانند به کشور صربستان سفر کنند . در ادامه این مطلب از آذرگشت ملکی میخواهیم جاذبه های گردشگری صربستان را برای شما معرفی کنیم . همراه آذرگشت ملکی باشید :

کلیسای سنت مارک صربستان


این کلیسای زیبا که در سال 1940 میلادی در کنار یک کلیسای بزرگ چوبی ساخته شد یکی از جاذبه های گردشگری صربستان می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر را به خود می بیند . این کلیسای بزرگ یکی از کلیساهای بزرگ کشور صربستان محسوب می شود که در داخل این کلیسا بناهای تاریخی و موزاییک های مقدس زیبا نگه داری می شود . این کلیسا در نزدیکی ساختمان پارلمان جهانی قرار دارد و برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور صربستان از تبریز و تور صربستان با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

جزیره آدا سیگانلیا صربستان


در مرکز شهر بلگراد یک رودخانه بزرگ وجود دارد که در داخل خود یک جزیره زیبا دارد که بهشت گردشگران تور صربستان می باشد . این جزیره ی زیبا یکی از اصلی ترین مناطق گردشگری در صربستان محسوب می شود که ورزشکاران و گردشگران زیادی را می تواند در طول سال در خود سرگرم کند . این جزیره ذارای جنگل های سرسبز و انبوه می باشد که تنهاترین حیات وحش صربستان محسوب می شود . شما گردشگران در داخل این حیات وحش ببر ، شیر ، پلنگ ، خرس ، خرگوش ، کره خر ، آهو ، زرافه میتوانید از نزدیک مشاهده کنید . داخل این جزیره تفریحات مهیج آبی و ساحلی و ورزشی برای گردشگران و ورزشکاران وجود دارد که به جذابیت این جزیره می افزاید .

دژهای شهر بلگراد صربستان


شهر بلگراد به علت داشتن موقعیت جغرافیایی حساس که در بغل شهر دانوب بود . برای اینکه بتواند در مقابل متجاوزان مقاومت کند و از خود دفاع کند اقدام به زدن یک دیوار بزرگ در دور خود زد . بعد از گذشت چند سال از ساخت این دیوار یک پادشاه سلتی حکومت را در اختیار خود گرفت . این پادشاه نیز با استفاده از تکنولوژی زمان های قدیم سرعت ساخت این دیوار را افزایش داد . بعدها با گذشت زمان این دیوار و دژها تبدیل به یک بنای تاریخی در شهر بلگراد شدند که گردشگران زیادی را برای بازدید از خود به سمت خود می کشد . در داخل این بنا یه پارک بزرگ و یک موزه ی تاریخی وجود دارد .

خیابان میهایلووا بلگراد صربستان


به اطمینان می توان گفت که در هر یک از شهرهای دنیا یک خیابان بزرگ و جذاب که دارای مراکز خرید زیبا ، جاذبه های گردشگری ، بناهای تاریخی می باشد وجود دارد . در شهر بلگراد صربستان نیز یه خیابانب به اسم میهایلووا وجود دارد که زیبایی های شهر بلگراد را دو برابر کرده است . این خیابان تاریخی از زمانی به شهرت جهانی رسید که بعد از ساخت در زمان عثمانی ها ثروتمند های اون موقع به ساخت و ساز در این خیابان پرداختند .

 

برج گاردوس شهر بلگراد صربستان


این برج تاریخی زیبا که در چند کیلومتری شهر بلگراد جا گرفته است از جاذبه های گردشگری صربستان می باشد که به خاطر ساخت کم مدت آن از بقیه ی جاذبه های و بنایا جوان تر می باشد . این بنای تاریخی و زیبا که به برج چندین هزار ساله معروف می باشد از یادگاری های مجارستان برای این منطقه جغرافیایی می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور صربستان از تبریز و تور صربستان با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور صربستان از تبریز ، تور صربستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی