3178  |      

غذاهای خوشمزه استرالیا

غذاهای کشور استرالیا یکی از لذیذ ترین و خاص ترین غذاهای دنیا محسوب می شود این غذا ها  ...

 

 

 

 

 

 

 

مطمئنا برای ما ایرانیان اصلا امکان اینکه در ایران از غذاهای استرالیا استفاده کنیم پیش نیامده است و به یقین می توان گفت که طرز پخت و پز غذاهای استرالیا مخصوص به تب این کشور می باشد و بجز خود کشور استرالیا کشور دیگری نمیتواند غذاهای این کشور را در منطقه جغرافیایی خود به اون لذت و دلنشینی بپزند . شما گردشگران تور استرالیا از تبریز ، تور استرالیا می توانید در سفر خود به این کشور حسابی از غذاهای لذیذ و باور نکردنی این کشور استفاده کرده و یک لذت خوردن غذای استرالیایی را تجربه کنید . در ادامه ی این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را غذاهای خوشمزه استرالیا آشنا کنیم . همراه آذرگشت ملکی باشید :

غذای لامینگتون استرالیا


این غذای زیبا و با لذت یکی از خوشمزه ترین غذاهای تور استرالیا در کشور استرالیا می باشد که متشکل از اسنک های لذیذ که داخل این اسنک ها پر شده از سس و مربای توت فرنگی می باشد که به صورت کیک دولایه می باشد که پیرامون آن با سس شکلات پر شده است . بعد از درست کردن این کیک زیبا در پودر نارگیل آغشته میکنند و لذت این کیک را دو برابر می کنند . شمت گردشگران و مسافران عزیز می توانید در تور استرالیا از تبریز و تور استرالیا از این کیک ها استفاده نمایید . شما میتوانید این کیک را از قنادی های استرالیا تهیه فرمایید .

دسر پاولولا استرالیا


این دسر زیبا که متشکل از سفیده ی تخم مرغ های استرالیایی و پودرهای مخصوص می باشد از بهترین دسر های کشورهای استرالیا و نیوزلند می باشد معمولا آشپزهایی که این دسر زیبا رو درست میکنند با میوه های مخصوص روی این دسر را تزیین میکنند تا یک جلوه ی زیبایی به این دسر ببخشند . البته اگر شما بخواهید به صورت سنتی و قدیمی این دسر را تزیین کنید باید از تمشک های ترش استفاده کنید که این نوع هم یک لذت دیگری را برای شما می تواند داشته باشد .

همبرگر مخصوص استرالیا


این همبرگر مخصوص استرالیایی ها دقیقا شبیه همبرگرهای مناطق مختلف دنیا می باشد اما با این تفاوت که بیان این همبرگر ها از آناناس های رسیده استفاده می شود که یک طعم متفاوت و جالبی را می تواند برای گردشگران و مسافران تور استرالیا بوجود بی آورد . پیشنهاد می شود در تور استرالیا از تبریز و تور استرالیا حتما از این همبرگر های لذیذ استفاده کنید .

پای گوشت استرالیا


اصالت این غذای زیبا و لذیذ هم در انگلستان می توان یافت و هم در استرالیا . به قطعیت نمیتوان گفت که اصلیت این غذای سنتی و لذیذ به کدام کشور می رسد ولی می توان گفت که استرالیایی ها سالیان سال هست که این غذا را در سر سفره های خود و رستوران های خود دارند . طرز تهیه این غذا به این گونه می باشد که وسط لایه ی خمیری این غذا را با گوشت های بزرگ و سس پر میکنند و بعد از هر طرف می پوشانند . معمولا خود مردمان استرالیا نیز برای مسافرت از این نوع غذا استفاده میکنند . چون هم لذیذ است هم اینکه دردسر کمتری برای درست کردن دارد .

غذای چیکو رول مرغ استرالیا


این غذای خوشمزه که متشکل از رولت مرغ می باشد . در تهیه این غذا مرغ را به صورت رول در می آورند و در بین این غذا از کلم سفید و کرفس تازه استفاده میکنند و بعد از پخت نرمال در نان قرار میدهند و گرما میدهند تا این غذا تردد و خوشمزه باشد . از این غذای خوشمزه و لذیذ معمولا در ورزشگاه ها برای تماشاگران استفاده میشود . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استرالیا از تبریز و تور استرالیا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

بیسکوییت لذیذ آزناک استرالیا


این بیسکویت های لذیذ و زیبا از زمانی در استرالیا تهیه و درست شد که در دوران جنگ مادران سربازان استرالیا به خاطر سرراس بودن این غذا و مقوی بودنش برای فرزندان خود درست میکردند تا در مواقع ضروری از این بسکویت ها استفاده کنند . برای یدست آوردن اطلاعات بیشتر در خصوص تور استرالیا از تبریز و تور استرالیا با همکاران ما در شرکت اذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استرالیا از تبریز و تور استرالیا به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی