3178  |      

عاشقانه ترین مناطق برای ماه عسل

ماه عسل یک دوره زیبا و فراموش نشدنی برای زوج های جوان می باشد که اگر در مکان زیبا باشد لذتش چند برابر می باشد  ...

 

 

 

 

 

 

 

اگر هنوز برای ماه عسل خود برنامه ریزی نکرده اید و یا در میان بعض از مناطق عاشقانه و رمانتیک برای ماه عسل خود گیر کرده اید این مطلب از آذرگشت ملکی برای شما کمک میکند تا در انتخاب خود راحت تر باشید . انتخاب مقصد های عاشقانه و رمانتیک برای گذراندن ماه عسل می تواند یکی از انتخاب های شیرین و برتر در طول زندگیتان باشد . با آذرگشت ملکی همراه باشید تا در ادامه عاشقانه ترین مقاصد گردشگری برای ماه عسل را برای شما معرفی کنیم . همراه ما باشید :

شهر بروگز بلژیک


اگر از زوج هایی می باشید که عاشق قیاق سواری در آب های داخلی یک شهر هستید ، شهر بروگز کشور بلژیک یکی از شهرهای آبی جهان مانند ونیز ایتالیا می باشد که می توانید با سوار شدن به قایق های زیبا یک تجربه ی زیبای قایق رانی در داخل شهر را داشته باشید . شهر بروگز دارای تاریخی کهن و باستانی می باشد که از قرون وسطا به ارث برده است . شما با قایق سواری از میان سنگ های بزرگ تاریخی و بناهای عظیم باستانی عبور میکنید که چشم انداز های بی نظیری در خود دارند . یکی از عاشقانه ترین کانال های آبی این شهر کانال گرین می باشد که با عبور از میان جاذبه های گردشگری بروگز چشم اندازهای وصف نکردنی برای گردشگران بوجود می آورد .

جزیره تورمولینوس اسپانیا


شما زوج های عزیز اگر دنبال یک جزیره ی زیبا با ساحلی دنج ، تفریحات مهیج ، هتل های لوکس با چشم اندازهای بسیار زیبا و عاشقانه هستید این جزیره دقیقا همان چیزی هست که شما فکرش را می کنید . داخل این جزیره شما می توانید در رستوران های مجلل و کافی شاپ های زیبا غذاهای لذیذ با قیمت های مناسب پیدا کنید . این جزیره به علت نزدیکی به شهر مالاگای اسپانیا از پرگردشگرترین جزیره های جهان محسوب می شود . شما در طول روز میتوانید به ماهیگیری بپردازید و از چشم اندازهای این جزیره نهایت لذت را ببرید .

 

شهر سالزبورگ اتریش


اگر از آن دسته زوج هایی هستید که به تاریخ باستان علاقه دارید این شهر مثل شهر مونیخ آلمان مملو از بناهای تاریخی و باستانی می باشد . چشم اندازهای این شهر بسیار دیدنی و وصف نکردنی می باشد . این شهر بخاطر قرار گرفتن در کنار کوه های آلپ یکی از مقاصد اصلی زوج های جوان می باشد . این شهر قدیمی دارای غذاهای لذیذ و خوشمزه معروف می باشد می توانید در رستوران ها و کافی شاپ ها با قیمت های ارزان تجربه کنید . شهر سالزبورگ از لحاظ موسیقی در جایگاه خاصی دارد و شما میتوانید هر شب شاهد موسیقی های زنده در سطح شهر باشید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور اتریش از تبریز و تور اتریش با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

شهر بوداپست مجارستان


اگر دنبال یک شهری زیبا و خیلی شیک مانند پاریش فرانسه میگردید ، شهر بوداپست کشور مجارستان یکی از شهرهایی می باشد که محبوبیت بیشتر در بین زوج های جوان برای گذراندن ماه عسل می باشد . شهر بوداپست را پاریس دوم اروپا می دانند . این شهر زیبا با اینکه در زمان جنگ جهانی دوم ضربه های زیادی از لحاظ اقتصاد و تاریخ خورد باز هم یکی از شهرهای زیبای اروپا می باشد . شما می توانید در طول روز از جاذبه های گردشگری بوداپست استفاده کنید و از چشم اندازهای وصف نکردنی این شهر لذت کافی را ببرید .

شهر بودوا مونته نگرو


شهر بودوا کشور مونته نگرو یکی از شهرهای ساحلی محبوب برای گردشگران تور اروپا می باشد که سالانه میلیون ها گردشگرا را در خود میزبانی می کند . اگر دنبال یک ساحل بسیار دنج و ارام برای یک استراحت رمانتیک و عاشقانه این شهر با داشتن یک ساحل فوق العاده زیبا می تواند همان رویایی باشد که در سر داشتید . فضای این شهر در هنگام شب یک حال و هوای خاصی به خود میگیرد و با برگزاری موسیقی های شبانه بسیار جذاب و زیبا و تفریحات مهیج یکی از جاذبه های اصلی این شهر به شمار میرود . در میان شلوغی های این شهر می توانید در سواحل تمیز و زیبای این شهر جایی برای یک استراحت زیبا پیدا کنید و از سفر به این لذت ببرید . در میان این جاذبه ها موزه های هنری ، رستوران های محلی و مجلل ، تفریحات مهیج آبی و ساحلی ، باشگاه های گلف ، بولینگ و بیلیارد برای گردشگران این شهر وجود دارد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور منته نگرو از تبریز و تور مونته نگرو با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس بگیرید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور اروپایی ، تور آفریقایی و تور آسیایی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی