3178  |      

شهربازی ویالند شهر استانبول

شهربازی ویالند شهر استانبول یکی از جاذبه های گردشگری استانبول می باشد که سالانه  ...

 

 

 

 

 

 

 

شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول اگر در شهر استانبول دلتان یک تفریح زیبا و مناسب با خانواده خواست یک شهر بازی بزرگ و رویایی در استانبول به نام ویالند وجود دارد که میتواند از صب تا شب شما را در خود سرگرم کند . اگر در تور استانبول دلتان یک ترن هوایی خواست که با سرعت بالای 100 کیلومتر در ساعت به شما هیجان ببخشد یا در بالای آسمان آسمان ها پرواز کنید حتما از این شهربازی بزرگ و دیدنی دیدن فرمایید . با آذرگشت ملکی در ادامه ی مطلب همراه باشید تا این شهر بازی زیبا را برای شما معرفی کنیم . همراه آذرگشت ملکی باشید :

شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول در در شهر استانبول با خانواده خود هستید بخصوص اگر در پیش شما کودکی نیز وجود دارد حتما به این شهربازی زیبا یه سر بزنید . این شهربازی بزرگترین شهر بازی شهر استانبول می باشد که با داشتن امکانات تفریحی مدرن و مد روز یکی از بهترین شهر بازی های جهان محسوب می شود . این پارک زیبا مساحتی بیشتر از 100 زمین چمن فوتبال را دارد که خیلی از امکانات تفریحی مدرن دنیا را در اختیار دارد . این شهربازی در وسط شهر استانبول قرار گرفته است که با اتوبوس ها و مترو دسترسی راحتی را برای گردشگران تور استانبول و تور استانبول از تبریز برای خود کرده است .

این شهر بازی قسمت های بزرگی مانند نمایشگاه و مرکز خرید بزرگی دارد . این مجموعه اولین مجموعه ی جهان می باشد که در آن دو مجموعه ی بزرگ مثل شهر بازی و مرکز خرید به یکدیگر وصل شده اند شهر ویالند از زمان شروع به کار خود یکی از شلوغ ترین مناطق گردشگری استانبول در تور استانبول از تبریز و تور استانبول می باشد که سالانه میلیون گردشگر را به خود می بیند . در این مجموعه شما می توانید در بیش از 200 مغازه بزرگ با برند های خاص ترکی و جهانی خرید کرده و یا در شهربازی ان در بسیاری از امکانات تفریحی ان مانند ترن هوایی ، جت آبی ، سورتمه و بسیاری از دستگاه های تفریحی دیگر استفاده کنید . خیلی از این دستگاه های تفریحی و امکانات این شهربازی برای اولین بار در کشور ترکیه می باشد که این شهر بازی را تبدیل به یکی از شهربازی های زیبا و بزرگ دنیا کرده است . شهربازی ویالند شهر استانبول از اصلی ترین جاذبه های گردشگری کشور ترکیه در تور استانبول از تبریز و تور استانبول می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

شهر بازی ویالند از سه قسمت مختلف به نام های سرزمین افسانه ، سرزمین ماجراجویی و افسانه ماجراجو تشکیل شده است که دارای 50 دستگاه های تفریحی جذاب می باشد . شما میتوانید بعد از کلی تفریح به مرکز خرید این شهر بازی بروید و از مراکز خرید زیبای آن پوشاک زیبا با برند های معروف ترکی که قیمت های مناسبی نیز دارند خرید کنید . در داخل این پارک رستوران های مجلل و کافی شاپ های زیبایی وجود دارند که شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول در داخل آنها غذاهای زیبای بین المللی و ترکی را صرف کنید و لذت ببرید با برنامه ریزی های انجام گرفته بر سر پارک ویالند استانبول قرار شده این پارک در سال های آینده بین برترین شهربازی ای اروپا قرار بگیرد .

تمامی امکانات این پارک توسط شرکت های معتبر جهانی ساخته شده اند و از لحاظ امنیت در جایگاه بالاتری قرار دارد شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول می توانید با خاطری آسوده از این امکانات استفاده نمایید . در این شهربازی یک ترن هوایی زیبایی وجود دارد که با ترفند ها و تکنولوژی به روز دنیا ساخته شده است که در اوج سرعت خود میتواند یک هیجان سرعت بیشتر از 120 کیلومتر در ساعت را برای شما بدهد . برای اطلاعات کافی در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران بخش تور استانبول ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز ، تور استانبول  به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی