3178  |      

سفری به اعماق درونی زمین

اعماق زمین یکی از پدیده های پر رمز و راز و با جاذبه های دیدنی زیادی است که   ...

 

 

 

 

 

 

 

کره زمین ، مملو از مناطق شگف انگیز . در اطراف پیرامون ما خیلی از شگفتی ها وجود دارد که آنها را میشناسیم و یا دیده ایم ولی بعضی از شگفتگی ها نیز وجود دارد که حتی فکر وجود آنها را نمیتوانیم بکنیم . در ادامه ی این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا با سفر کردن به اعماق درونی زمین شما را با بعضی از این پدیده ها و شگفتی ها اشنا کنیم . پس با آذرگشت ملکی در ادامه ی مطلب همراه باشید :

معدن نمک ویلچکا کشور لهستان


این معدن خیلی قدیمی و زیبا در سال 1300 میلادی تاسیس شد و کار خود را شروع کرد اما بعد ها با گذشت صدها سال به یک موزه ی زیبا تبدیل شد . این معدن نمک سالانه حدود 3 میلیون گردشگر را میزبانی می کند . در داخل این موزه یک دریاچه ، مجسمه های نمکی وجود دارد که زیبایی های این موزه را چند برابر کرده است . معدن نمک ویلچکا در نزدیکی ها شهر زیبای کرکوف کشور لهستان قرار دارد . شما گردشگران می توانید برای دیدن این موزه ی زیبا با اتوبوس های ویژه ی این موزه و یا قطار استفاده نمایید .

معدن یکاترینبورگ کشور روسیه


این معدن زیبا و وصف نکردنی که در 200 متری زیر زمین قرار دارد با رنگ بندی های زیبا یکی از پدیده های اعماق زمین بشمار می رود . شما گردشگران عاشق دیدن اعماق زمین فقط می توانید در صورت اجازه ی دولت روسیه از این معدن زیبا دیدن کنید . برای رسیدن به این شهر میتوانید از شهرهای دبی ، استانبول ، و یا به صورت غیر مستقیم از تهران به این پرواز کنید و بعد از رسیدن به این به اعماق زمین سفر کنید .

منطقه‌ی زیر زمینی ولز انگلستان


این منطقه ی زیبا و باور نکردنی در غار زیبای لک وود ولز قرار دارد . این منطقه ی زیر زمینی زیبا اولین سالن ورزشی جهان می باشد که در درون زمین قرار دارد . این سالن بزرگ و زیبا با چراغ های زیبا روشن شده است . شما گردشگران برای رسیدن به این سالن زیبا میتوانید از اتوبوس و قطار استفاده نمایید .

شهر درینکیو کاپادوکیه کشور ترکیه


این شهر زیر زمینی زیبا در لابه لای صخره های نرم آتش فشانی قرار دارد که در قرن های اولیه ی میلادی بوجود آمده است . شهر درینکو در اوایل برای سر پناه مهاجمان ساخته شده بود که در 60 متری داخل زمین قرار دارد . این شهر بزرگ می توانست بیشتر از 20000 هزار نفر را در خود جا بدهد . امروزه دولت کشور ترکیه بازدید از برخی مناطق این شهر را آزاد کرده است . برای اطلاع از تور استانبول از تبریز ، تور آنتالیا از تبریز ، تور بدروم از تبریز و تور ازمیر از تبریز با همکاران ما در شرکت اذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

سنوتس کشور مکزیک


سنتوس معروف مکزیک با گودال های عمیق از معروف ترین و زیباترین جاذبه های گردشگری مکزیک می باشد . هم اکنون تعدای از این گودال ها مکان های مقدس برای مردمان این کشور می باشد . این گودال های عجیب و غریب به خاطر داشتن تمدن های فرهنگی گردشگران زیادی را از تمام دنیا به خود میگیرد . برای بازدید از این گودال های زیبا با اتوبوس های شهرهای مکزیک به آنجا برسید و از مناظر دیدنی اش لذت ببرید . برای اطلاع از تور مکزیک با همکاران ما در آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی و امریکایی و آفریقایی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی