3178  |      

رمانتیک ترین مناطق بالن سواری جهان

بالن سواری یکی از تفریحات مهیج جهان محسوب می شود که در خیلی از مناطق جهان ...

 

 

 

 

 

 

 

می توان گفت که بیشتر از دو قرن می شود که انسان برای سفر به ارتفاعات و جو اتمسفر از بالن های هوای گرم و داغ استفاده می کنند . تجربه ی استفاده از بالن برای دیدن مناظر زمین از ارتفاعات بالا و بلندی برای همه ی انسان ها جذاب و پرهیجان بود . حالا اگر این سفر با امنیت بیشتری هم برخوردار باشد لذت سفر با بالن بیشتر هم می شود .
اکنون بسیاری از گردشگران و مسافران برای تماشای جاذبه های زیبای کره زمین و همچنین مناطق تاریخی و باستانی دوست دارند با رفتن به فراز آسمان این زیبایی را دو چندان ببینند . در ادامه ی این مطلب از آذرگشت ملکی شما را با تعدای از مکان های بالن سواری که طبیعت و چشم انداز وصف نکردنی دارند آشنا می کنیم پس با آذرگشت ملکی همراه باشید :

منطقه یارا والی ملبورن استرالیا


این منطقه ی زیبا که یک ساعت از شهر ملبورن فاصله دارد یک منطقه ی زیبا و وصف نکردنی برای بالن سواری بر فراز آن است . با پرواز بر فراز این منطقه یک چشم انداز زیبا از کوه های اطراف و باغ های رنگارنگ زیبا و پله مانند مشاهده خواهید نمود . این منطقه ی زیبا یکی از پر گردشگرترین مناطق استرالیا در تور استرالیا از تبریز و تور استرالیا می باشد .

سرنگتی کشور تانزانیا


این منطقه ی زیبا یکی از مقصد های اصلی حیوانات مهاجر می باشد که از کشور تانزانیا شروع شده و در همسایگی کشور کنیا به اتمام می رسد . شما گردشگران با پرواز بر روی فراز این منطقه بیننده ی هزاران نوع پستاندار و پرندگان مهاجر خواهید بود . در این منطقه ی باور نکردنی بجز حیواناتی که در زمان مهاجرت هستند شما در حیات وحش این منطقه شیر ، ببر ، پلنگ ، گرگ ، فیل ، گراز ، کروکودیل و حیوانات دیگر را خواهید دید . مجریان بالن سواری برای گردشگران از بالن های بی شعله استفاده میکنند تا در فراز آسمان دیده نشوند .

صحرای حفاظت شده شهر دبی


به راحت می توان تصور کرد که در دبی ، شهری پر از جاذبه های لوکس و مدرن یک حیات وحش زیبا و بزرگ با چشم انداز های زیبا وجود داشته باشد . گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی با پرواز بالن از کنار برج خلیفه به یک حیات وحش زیبا می رسند که در آنجا بعد از دو ساعت آموزش یک بالن سواری زیبا و خاطره انگیز را تجربه می کنند . این بالن سواری بر فراز ارتفاع 1500 متری از روی زمین می باشد که شما گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی می توانید بر فراز صحرای دبی و حیات وحش این شهر غزال های معروف عربی را مشاهده نمایید . این بالن ها می توانند 24 نفر را در خود جا بدهد . اگر شما می خواهید یک بالن سواری رمانتیک و زیبا را تجربه کنید می توانید سفارشی این بالن ها در اختیار خود قرار بدهید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور دبی از تبریز و تور دبی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

البکرکی کشور آمریکا


البکرکی کشور آمریکا را می توان بزرگترین و قلب تپنده عاشقان بالن سواری جهان دانست . این شهر سالانه میزبان میلیون ها بالن سوار می شود که در شهر میدوست آمریکا قرار دارد . این منطقه هر سال در ماه اکتبر میزبان بزرگ بالن سوارها می باشد . از جذابیت های دیگر این منطقه می توان به نور افشانی و کنسرت ها و موسیقی های زنده در کنار بالن ها اشاره کرد . خیلی از مرمان کشورهای مختلف جهان گرد هم میایند تا با فراز بر این منطقه زیبایی ها و چشم انداز های زمین را مشاهده نمایند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای قاره آمریکا با ما در تماس باشید .

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی و آمریکایی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی