3178  |      

رستوران های شهر باتومی

رستوران های شهر باتومی به خاطر داشتن غذاهای لذیذ و عالی برای گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردارند ...

 

 

 

 

 

 

شهر باتومی کشور گرجستان نیز مثل شهرهای دیگر اروپایی غذاهای مخالف زیاد و لذیذی دارد . اگر در این شهر در کافی شاپ یا رستورانی گیر کردین حتما غذای خاچاپوری سفارش دهید . این غذای گرجی با داشتن یک طعم عالی و لذیذ حتما شما را غافلگیر خواهد کرد . در این مطلب از آذرگشت ملکی می خواهیم شما مسافران و بینندگان عزیز را با بهترین رستوران های مجلل شهر باتومی کشور گرجستان آشنا کنیم در ادامه ی مطلب از آذرگشت ملکی همراه ما باشید :

رستوران های باتومی

رستوران میمینو شهر باتومی


رستوران میمینو در مجموعه ی پیزا ساخته شد . این رستوران با داشتن یک فضای دلنشین و معماری خوب و همچنین داشتن یک سلیقه ی خوب در داخل خود و داشتن یک اشپزخانه ی رو باز می تواند یه تجربه ی زیبا برای شما در تور گرجستان از تبریز یا تور گرجستان رقم بزند . نام این رستوران برگرفته از فیلم معروف کمدی کشور سابق شوروی برداشته شده است و به همین دلیل هم در ورودیه این رستوران عکس هایی از فیلم مشهور برای دید گذاشته شده است . شما گردشگران تور گرجستان از تبریز و تور گرجستان می توانید حتی برای نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه به آن رستوران بروید البته با دیدن منو این رستوران حتما برای صرف غذا یه چیزی سفارش خواهید داد . در لیست مخلوطی از غذاهای محلی گرجی با غذاهای مدرن میبینین که بهتر است غذای مرغ با توت های سیاه این روستوران را امتحان کنید . فضای بیرونی این رستوران بسیار جذاب و دیدنی است علت این کار هم وجود کنسرت های زنده در کنار میدان پیزای این شهر است . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور گرجستان از تبریز و تور گرجستان با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

رستوران های باتومی 1

رستوران های باتومی 2

رستوران مونیخ شهر باتومی


رستوران مونیخ شهر باتومی سه سال پیش با نمایی بسیار شیک و مدرن ساخته شد . این روستوران با داشتن معماری مدرن و خاص خود ف سقف سیاه رنگ ، و عکس هایی از تاریخ آلمان در دل باتومی قرار دارد با غذا خوردن و نشستن در این رستوران گردشگران حس بودن در آلمان را می توانند تجربه کنند . با نشستن در رستوران و مچ شدن غذا خوردن شما با موزیک پخش شده در سالن یک جلوه ی خاصی به رخ میکشد . در داخل این رستوران بزرگ یک تلوزیون بزگ هم برای علاقمندان به تماشای بازی های ورزشی هست . اگر بخواهید در بیرون این روستوارن غذای خود را صرف کنید یه باغ بزرگ دارد که با منظره ی زیبا و وصف نکردنی می توانید زیبایی های وعده ی غذایی خود را چند برابر کنید . برای اطلاع از تور گرجستان از تبریز و تور گرجستان و تور باتومی از تبریز با همکاران ما در تماس باشید .

رستوران فان فان شهر باتومی


این رستوران محبوب که از افتتاح آن یک سال می گذرد توانسته است همه ی گردشگران تور گرجستان و تور گرجستان از تبریز را به خود جلب کند . این رستوران در یکی از قدیمی ترین ساختمان های شهر باتومی قرار دارد که تعلق به یکی از نویسنده های معروف گرجی می باشد . این رستروان در دو طبقه و یک تراس بزرگ واقع شده است . این رستوران یکی از رستوران هایی دست چینی می باشد که شما می توانید حیوانات خانگی خود را نیز به آنجا ببرید . منوی اصلی این رستوران زیاد طولانی و مجلل نیست اما غذاهای زیبایی را برای مسافران و گردشگران ارائه می کند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور باتومی از تبریز ، تور گرجستان از تبریز با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور گرجستان از تبریز و تور گرجستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی