3178  |      

ترسناک ترین مناطق کره زمین

در روی کره زمین مناطق ترسناکی برای افراد مشتاق و عاشق هیجان وجود دارد که در این مطلب ... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به کلی می توان گفت که اهداف افراد در کل جهان از سفر کردن مختلف بوده و با هدف خاصی سفر می کنند ! در بین این افراد انسان هایی هم هستند که آرامش خود را در تجربه کردن کارای خطرناک و پرهیجان پیدا می کنند . در ادامه ی این مطلب از آذرگشت ملکی به تعدادی از مناطق خطرناک و ترسناک جهان می پردازیم که بهشت خیلی از انسان های مشتاق خطر هستند . با آذرگشت ملکی همراه باشید :

خطرناک ترین و ترسناک ترین 1

کوه هوآ در کشور چین


کشور چین به طور طبیعی و غیر طبیعی توانسته است خود را در جایگاه اول لیست های پرخطر دنیا قرار دهد . کوه های هوآ در غرب این کشور به خاطر صخره های ترسناک و پرت گاه های خطرناک یکی از ترسناک ترین مناطق روی کره زمین می باشد . در قله ی این کوه مکان های مذهبی وجود دارد که از چندین هزار سال پیش در بالای این کوه بنا شده است . گردشگران تور چین و مشتاق دیدار از این قله باید روی تخته هایی راه بروند که قدمت آنها هم به چندین قرن پیش می رسد . حتی فکر کردن به این موضوع برای هر انسانی دلهره آور و ترسناک است . در دنیا افراد زیادی وجود دارند که دوست دارند این ترس را تجربه کنند به یاد داشته باشید که این کوه هیچگونه جای دست گیر ندارد و شما در طول سفر باید به پاهای خود تکیه کنید پس با این وجود باید از کوچکترین حرکت خود نیز آگاهی داشته باشید . چند وقتی است که در این کوه برای بازدید گردشگران از کارابین ها و طناب ثابت های مطمئن استفاده می شود با این وجود گردشگران تور چین از تبریز و تور چین باید در نظر داشته باشند که در این اولین اشتباه انسان می تواند به آخرین اشتباه و هیجان او تبدیل شود . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور چین و تور چین از تبریز با همکاران ما در شرکت اذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

خطرناک ترین و ترسناک ترین 3

شهر گنزبا کشور آفریقای جنوبی


شهر گنزبا زیستگاه و پناهگاه کوسه های قاتل و درنده در آب های آفریقای جنوبی می باشد . اگر شما فکر میکنید در داخل قفسی در کنار هزاران کوسه ی درنده و قاتل چند لحظه ای تنها باشید و با آن کوسه ها در یک آبها شنا کنید و زندگی کنید این مکان همان چیزی است که شما دنبال آن بودید . این آب ها به دلیل زندگیه میلیون ها گونه ماهی و گیاهان دریایی بهشتی برای کوسه های بزرگ شده است . زندگی چند دقیقه ای شما و کوسه های قاتل در زیر این آبها تنها با یک مانع به نام قفس آهنی صورت میگیرد . اگر در همان لحظه زیر آب قفس خراب شود و یا درش باز شود شما میتوانید یک فیلم اکشن اما واقعی را با این قاتل های حرفه ای داشته باشید . برای اطلاع از تور آفریقای جنوبی و تور آفریقای جنوبی از تبریز با همکاران ما در تماس باشید .

جاده مرگ کشور بولیوی


نام این جاده آنقدری ترسناک و دلهره آور است که شما با خواندن این مطلب چند لحظه ای در خود منقلب خواهید شد . این جاده همان طور که از نامش پیداس یک جاده ی بسیار خطرناک بین شهرهای لاپاز و گورییکو است . این جاده ی بسیار خطرناک و عجیب دارای پیچ های خطرناک و با شیب زیاد که هر دو طرف آن توسط دره های تیز محاصره شده است . عرض این جاده به 3 متر میرسد که در بیشتر مواقع توسط مه غلیظ گرفته می شود . شما تصور کنید رانندگی در این جاده ی مرگ را همراه با مه غلیظ .

 برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور چین به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی